Problemen met kleurcodes

Werd in eerst instantie niet geholpen met foutief ingevoerde kleurcodes. De verf was fout besteld door ons en daar konden zij niets aan doen, aldus de medewerker van Ankerstuy. Echter, wij werden op het verkeerde been gezet door de kleurstaaltjes die wij hadden opgevraagd. Dit laatste werd uiteindelijk erkend. Nadat ik een slechte recensie had ingediend is dit uiteindelijk met een zeer redelijk voorstel opgelost. Voor wat betreft de levering en kwaliteit verf: perfect.

Hallo Mart, Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat we er samen op deze manier uit zijn gekomen. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Top wax

Hallo Japser, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Helemaal prima

Snel geleverd na bestelling!

Hallo Brigitte, Bedankt voor je feedback! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

ongekend goed product !

wederom een bestelling gedaan en volgende dag in huis. fantastisch product om mee te werken en een geweldig resultaat . verbeter punt blijft het verpakken van de zending

Hallo Maarten, Bedankt voor uw positieve beoordeling en wat fijn om te lezen dat u erg tevreden bent! Het verbeterpunt van het verpakken van de zending nemen wij zeker mee. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Hoog kwalitatief product met zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Had in het begin een beetje moeite met bestellen via website maar werd via mail prima geholpen. Het product was erg goed verpakt met zelfs n ongevraagd extraatje erin. De trappenverf zelf is fantastisch! Verwerkbaarheid was top en resultaat verbluffend.

Hallo Peter, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze trappenverf en dat het resultaat zo goed bevalt! Ontzettend bedankt voor deze mooie review. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Goede verf die mooi vloeit

De verf is goed en vloeit mooi. Alleen erg mat. Dacht dar ik zijdeglans had besteld. Welke moet ik dan gebruiken voor binnen? De Ral 9010 is bij jullie minder wit dan die van Flexa. Moet ik dan ook een andere Ral 9010 kiezen. Had bij jullie verschillende keuzes Groeten Jannie Prikken

Beste Mevrouw Prikken, Dank voor uw reactie. Het kan inderdaad zijn dat er tussen de verschillende merken kleine nuances zitten. De RAL9010 zoals bij ons ingelezen is naar de officiële kleurkaarten van het RAL instituut met een kleinere delta E afwijking dan 0,5 DE. Dat wil zeggen dat met een menselijk oog een verschil niet is waar te nemen. Indien u wellicht Flexa uit de bouwmarkt heeft gehaald kan het zijn dat daar een groter verschil is tussen de officiële kaart en de kleur die u ontvangen heeft. Indien u een wittere kleur wil dan zou ik bij ons graag RAL9016 adviseren. Indien u deze nog wenst dan zou u even contact met ons op kunnen nemen en dan regelen we iets. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Zeer positief

Snel geleverd, top producten.

Beste WJG van Rosmalen, Bedankt voor uw feedback, wij zijn blij te horen dat u tevreden bent! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Zeer goed verwerkbare kwaliteitsbeits

Transparante beits op waterbasis. Is absoluut geurarm en goed verwerkbaar. Voor her eerst een beits van Anker Stuy Verven gebruikt. Ben er absoluut tevreden over

Beste Rudi, Bedankt voor uw feedback, wij zijn blij te horen dat u tevreden bent! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Moest 2x gesaust worden, anders bleven aan zetten zichtbaar en dekt niet voldoende

Na 2x wel mooi en goed resultaat! Maar vlgs techn info had dit in 1x sl zo moeten zijn. Jammer, er zat mn hele goede buitenmuurverf onder in zelfde kleur 9010. Verder prima te verwerken, zuinig in gebruik.,vult de haarscheurtjes prima! Wij zijn erg benieuwd hoe deze verf zich houdt met alle weersinvloeden.

Beste Cok, Bedankt voor je feedback! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Prima verffabriek

Uitstekende producten. Zijn bezig met een nieuwbouw huis en gebruiken alleen maar Anker-Stuy. Zeer tevreden over het product en zeer tevreden over website en service. Beschermend verpakken blijft een aandachtspunt

Hallo Maarten, Bedankt voor je beoordeling! Ontzettend fijn dat jullie tevreden zijn over onze product, website en service. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Hallo Annemarie, Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Mooiste verf van nederland

Ontzettend mooie verf. Zit voor jaren en blijft mooi

Hoi Henk, Wat fijn dat het resultaat zo goed bevalt! Ontzettend bedankt voor deze mooie review. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Goede verf, snelle levering goed advies

Hoi A. Pekela, Ontzettend bedankt voor de mooie reactie. Erg fijn dat onze verf bevalt! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Gm ik ben prima behandeld na het beschadigen van mijn pakket door de firma ankerstuys

Hoi Peter, Bedankt voor je reactie, wat fijn dat deze situatie naar tevredenheid is afgehandeld! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Prima verf

Goede verf mooie kleur en goed dekkend

Hoi Petra, Wat fijn dat de kleur en de verf zo goed bevallen! Bedankt voor je bericht! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

heel goede

snel en goede kwaliteit

Hallo Maria, Wat fijn om te lezen! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Goed gedaan

Dankzij de directe levering van de fabrikant realiseerde ik me dat het bedrijf dat me de verf samen met de trap stuurde, het verdunt met water.

Hallo Oleg, Wat een ontdekking! Wij hopen dat kwaliteit van onze verf en het resultaat goed bevalt, succes met de klus. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Is zo gegaan wat ze zeggen

Hallo Marcel, Fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Hallo Lynia, Bedankt voor je feedback, fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

in alle opzichten perfect

product is super website om te bestellen erg gemakkelijk en gebruiksvriendelijk verpakking en verzending sterk verbeterd, hulde

Hallo Maarten! We werken hard om de verven zo goed, veilig en snel mogelijk bij onze klanten te krijgen, dus het is erg fijn om te horen dat je verbetering ziet hierin. Dank voor je reactie! Vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Super service,

Super snelle levering, alles goed verpakt,zou zeggen dubbel veilig verpakt en nota en uitleg bijgevoegd. Bij mij hebben ze een klant de bij. Dank voor de snelle levering.

Hallo John, Wat fijn dat wij er met jouw er weer een klant bij hebben. We zijn blij te horen dat je zo tevreden bent, succes met je verfklus! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

goed kwaliteit

En snelle levering

Hallo Beint, Fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Top, top service, top verf, top dus!

Beter wordt het niet. Na 10 jaar mijn deeldeur weer fris in de lak. Niet veel werk, want hiervoor zat er ook Anker Stuy op. Kan zo weer 10 jaar vooruit.

Hallo Laura, Geweldig dat de deur weer fris in de lak staat voor de komende jaren. Erg fijn om te horen dat onze kwaliteit voldoet. Bedankt voor je mooie review! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

De houtreparatie EL in de kitkokers is een verbetering ten opzichte van de potjes houtreparatie deze is veel makkelijker te doseren.

Hallo Gerrit, Fijn om te horen dat deze koker verpakking bevalt! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Uitstekend product

Uitstekend product Prima webshop Prima support Slechte verpakking Vaak raken blikken verf gedeukt

Hallo Maarten, Bedankt voor je feedback! Fijn dat je in veel aspecten al tevreden bent! Dat de blikken beschadigen is uiteraard niet de bedoeling. Wij willen natuurlijk altijd graag verbetering brengen in onze producten en de levering hiervan. Wij gaan ons hier in verdiepen en kijken naar mogelijke verbeteringen. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Hellingwal 1

8407 EM Terwispel