Uitstekend product

Uitstekend product Prima webshop Prima support Slechte verpakking Vaak raken blikken verf gedeukt

correct en snel geleverd

's Avonds besteld en de volgende dag al in huis. Super

ik heb de verf nog niet gebruikt maar de levering en verpakking waren top zeer snel en goed tegen transport schade verpakt.

Vlotte communicatie, zeer plezierig.

Ondanks alle vriendelijkheid van telefoniste en bezorger was het helaas niet de kleur die uiteindelijk in het interieur paste. Misschien dat het verstandiger was geweest om eerst een tester op te vragen ( weet niet of dat de mogelijk was geweest).

Verven zijn sterk uitgezakt!

Helaas zijn grondverf en lakverf satin sterk uitgezakt. We kijken nog verder naar verwerking en droging. Wordt vervolgd.

Heel goede beits

Heel goede beits, die gemakkelijk aanbrengt en mooi dekt. Op waterbasis, maar zeker geen "waterig goedje" Service bij verkoop is goed en product is snel geleverd.

Mooie kwaliteit verf, maar de kleur viel erg tegen

Ik heb de Messy Mushroom kleur besteld, maar deze is erg grijs uitgevallen. Het leek zelfs wel op beton grijs, terwijl ik een meer roomiger kleur verwacht had. Toen we de roller gingen uitwassen, bleef er een blauwige gloed achter. Dit zat ook in de deksel. Dus het leek nou net alsof er teveel blauw in de kleur zat. Ik heb de kleur zelf nog met wit aangelengd (2 liter), toen was de kleur wel mooi.

dit betreft aankoop 9 jaar geleden van de nw aankoop nog niets gebruikt

Goede verf alleen de kleur wijkt behoorlijk af

Goede en fijne verf, erg tevreden met deze lijnolieverf alleen wijkt de kleur behoorlijk af van de kleurstaal. I.p.v. lichtgrijs/beige lijkt deze licht roze/paars

biobased verf, fantastisch produkt.

Voor de eerste keer biobased verf gebruikt . Prachtig resultaat, mooie bolle glans. En goed voor het milieu! Opdrachtgever is erg tevreden met het eind resultaat. Ik ga als bedrijf deze verf aanbevelen. Richard. Rpklussenbedrijf, schilder en afwerkings bedrijf

Top verf top service

Echt blij verrast met hoe allereerst de grondverf vloeide en vol dekte. Ook de lak komt erg mooi van de kwast, vloeit mooi, dekt mooi en laat een prachtig resultaat achter. Blij verrast en een echte aanrader. Ik raad iedereen aan eens verder te kijken dan de grote commerciële merken.

Prima verf, werkt lekker.

Misschien nog wat basisinformatie op het blik toevoegen? Bijvoorbeeld hoe lang je moet roeren.

De kleur van het hout blijft heel natuurlijk

De verf droogt heel snel daardoor zet je in korte tijd een aantal lagen op

Top product

Uitstekende webshop

Correcte levering en goede beits

Goed advies gekregen en snelle levering. En natuurlijk goede verf

Snel en makkelijk

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Gevraagd om advies, geen respons

Gevraagd om advies waarop zeer snel werd gereageerd, afspraak gemaakt om foto’s aan te leveren waarop een advies (product en kleur) zou volgen. Daarna volledige radio stilte. Dit wekt geen vertrouwen en dat is jammer omdat ik geweldige resultaten heb behaald met de waarborg verven. Nu toch maar advies elders gezocht en …. Naar volle tevredenheid dus… klant weg.

Zeer goed te woord gestaan aan de telefoon en evenzo adviezen gekregen. Het enorm prettig om iemand te spreken met kennis van zaken. Bestelling was de volgende dag in huis!!!

Snelle levering, mooie vullende verf die goed dekt en fantastisch verwerkt, absoluut de beste keus!

Fantastisch!

Prachtige kleur!

Na 2 jaar twijfelen over de kleur uitgekomen bij ankerstuys. Super blij mee!!!

Verf goed. Verzending zeer slecht

Verf is prima. In 1 woord uitstekend. Echter van de 4 blikken waren er twee tijdens transport gedeukt waarvan 1 ernstig. Blikken zaten in een doos met voldoende bubbeltjes plastic maar niet tussen blikken onderling en wand van de doos. Foto’s zijn beschikbaar indien gewenst

Prachtige goed dekkende verf

Eerst verkeerde roller gebruikt (lobbig)en na advies met Jan Willem nog eens opgezet en werd prachtig. Blij mee

Zeer goede service, maar een track en trace bij de levering zou wel handig zijn! Had nu geen idee wanneer de bestelling werd geleverd!

Topverf!

Supergoede verf. Dekt altijd in 1x en de kleuren zijn heel mooi.

Snel en correct geleverd.Voldoet aan alle verwachtingen

Alles werd snel en correct afgeleverd.Prijs/kwaliteit super.Alles netjes per mail bevestigd en ook aftersailes top.Betrokken

Hellingwal 1

8407 EM Terwispel