Snel antwoord op mijn vraag via mail en vervolgens ook snel geleverd. Fijne verf om te verwerken (trappenverf)

Perfecte natuurlijke verf.

Prettige verf in gebruik zonder chemische geur met een goed resultaat!

snelle bezorging alleen verkeerde kleur !!!!!!!!!!!!!!

na mijn blokhut voor een gedeelte te hebben gebeitst had ik al het idee dat het wit was i.p.v. het bestelde grijs. maar wij dachten dat het moest drogen en de kleur dan bij zou trekken. na 2 dagen is het ook bij getrokken maar het is nog witter dan wit. via email contact proberen te leggen maar word niet op gereageerd. dit was dus eenmalig !!!!!!!!!!!!!!

Gewoon fijne zaak

Snelle leveringen vooral kwalitatief goede producten. Daarnaast zeer benaderbaar bij vragen. Toptent

Anker Stuy Verven heeft bijzondere producten en een voortreffelijke bezorgservice.

De Aplexol hardwax rapid werd binnen twee dagen bezorgt. Het literblik was zorgvuldig verpakt en de inhoud heb ik vandaag op onze nieuwe, grof generfde, mahoniehouten meubels toegepast. Dat kost wat meer materiaal maar het resultaat is precies naar onze wens. Het ruwhouten uiterlijk is als daarvoor maar nu met een onzichtbare bescherming.

Onbehandelde eikenkast is verknoeid door onvoldoende info van anker stuy medewerker

Geen voorbeeld stalen beschikbaar. Verwezen naar de website door medewerker anker stuy waar tevens genoteerd staat dat de kleuren af kunnen wijken. Geen gebruikers informatie verkrijgbaar. Verkoop punt gebeld, wisselde antwoorden gekregen van verschillende medewerkers. Kortom het zal een goed product zijn, maar als je geen adequate informatie krijgt over de toepassing hiervan is het een duur product als het gevolg is dat je lievelings kast verknoeid is.

Erg moeilijk om zonder zakkers te schilderen

Prachtige verf maar moeilijk schilderen

Goede, overzichtelijke website en gemakkelijk bestellen!

De tweede keer dat ik iets besteld heb bij AnkerStuy verven. Gewoon omdat het een goed product is, redelijk geprijsd en snel thuis bezorgd.

Anker Stuy zijn zeer snel met beantwoorden van mails m.b.t. vragen en geven duidelijk informatie terug. Materialen worden de volgende dag geleverd. Jammer dat men tips niet meenemen. Want wederom geen roer houtjes bij mijn levering.

goede service en snelle levering

Nog nooit met zoveel plezier geschilderd

Eindelijk een muurverf die in een keer dekt. Ook is de geur minimaal.

Goede en snelle service

Voor een flink bedrag verf besteld maar helaas geen roerstaafjes ontvangen. Misschien als tip voor in het vervolg: roerstaafjes zijn handig erbij te ontvangen. Vooral in deze periode kan je ze nergens even halen. Verder alles helemaal prima!!

Jammer dat de service niet zoveel strekt dat jullie het erop kwamen smeren

Prima kwaliteit

Naast kwaliteit ook goede service en toegankelijke website enige minpuntje is wat langere levertijd. Maar was geen probleem

Mijn ervaring is in 1 woord TOPPIE

Goede snelle en nette levering Ik zou dit bedrijf zeker bij andere aanraden Ik ga er zeker ook vaker bestellen

Gewoon goed!!

Wij wilde douglas hout dekkend beitsen, info gevraagd en ook snel een antwoord gekregen. De beits is goed dekkend, en smeert goed en voordelig. Leveringen worden ook goed verzorgd.

perfect

Ik ben geen schilder, dus afhankelijk van advies. Op de site "gechat" met medewerker van Anker Stuy Prima geholpen en geadviseerd. Later nog contact met de afdeling 'verkoop' gehad. Wat een vriendelijke hulp en adviezen gekregen. Perfect

Goed kwaliteit verf voor een goede prijs.

Snel levering

Niet zo'n goed advies. Kreeg een verkeerde kleur beits

Zeer vriendelijk behulpzaam telefonisch contact maar niet het juiste advies qua kleur.

Snelle levering van goed materiaal tegen een aardige prijs

Snelle levering van goed materiaal tegen een aardige prijs

Super fijne trappenlak

Verf besteld op advies van de trappen leverancier bij Anker Stuy. De verf is super fijn te verwerken! Beter dan die van de particuliere bouwmarkt als je het mij vraagt.

Zeer snel geleverd

Na vakkundige informatie heb ik de artikelen besteld en deze zijn zeer snel geleverd. Verpakkingsmateriaal kon ik gelijk gebruiken voor op de grond tijdens het verven. 1 tip; - Het zou fijn zijn als er ook roerhoutjes bij de verf geleverd zou kunnen worden.

goede verf

goede verf die goed verwerkbaar is en snel droog

Duidelijke website

Gebruik al 35 jaar Anker Stuy Verven, het beste verfsysteem als je er mee kan werken. Eigen huis vanaf de bouw voorzien van Anker Stay, standtijden van 15 tot 20 jaar mogelijk, Ruim assortiment, snelle en zeer vakkundige levering. Dik tevreden.

Top kwaliteit

Ik ken de anker en stuy verven van mijn vorige werk daar werd het incidenteel gebruikt. nu ik voor mezelf begonnen ben gebruik ik alleen maar anker en stuy verven.

Hellingwal 1

8407 EM Terwispel