Topservice, topverf!

Mooie verf, gaan we zeker vaker gebruiken! Compliment aan Jildou die me zo tof heeft geholpen! ;)

De verf bevalt super goed.

Ik heb vandaag een deur en een raam voorzien van een nieuwe kleur.

Mooie kleur, goed advies, prima verf.

Goede ervaring. Verf is echt goed!

Professionele verf vanaf de fabriek

Topverf rechtstreeks vanaf de fabrikant. Heb de trapverf besteld. De volgende dag in huis. Ben zeer te spreken over de verf, strijkt lekker. Ga voortaan mijn verf hier bestellen.

Ouderwetse vriendelijkheid en deskundig advies

Ik mailde een vraag over een specifieke verfklus. Vervolgens werd ik teruggebeld en uitgebreid te woord gestaan met een goed advies. Zo ontzettend aardig. Toen ik een tijd later mijn bestelling online plaatste werd ik ook via mail netjes op de hoogte gehouden over de bezorging. Het is jammer, maar dit soort service maak je niet vaak meer mee.

Vlotte levering

Vriendelijk, snel en topkwaliteit

Al vaker bij deze firma besteld. Gewoon goed en snelle levering. Kan misschien goedkoper maar alle waar naar zijn geld!!!!!!

Super snelle levering

Goede kwaliteitsverf

Fijne service en goede kwaliteit

Goed bedrijf. Ik wordt altijd snel en vakkundig geholpen. In de webshop blijft het opletten dat je de goede verf besteld. Maar als je advies wilt wordt je in "no time" gebeld door een product specialist.

Goede verf en goede service met snelle levering

Goede verf en goede service met snelle levering

zeet tevreden

leuke website ,en snelle levering zeer tevreden

Goede prijs kwailteit

Via de website goed te bestellen. Het product is van goede kwaliteit

Fijne verf met de juiste roller

Top!!!

Geweldig uitgebreide website en toen ik advies wilde werd ik telefonisch prima geholpen. Miste alleen de roerstokjes voor de verf...

Heel goed!

Voor het eerst milieu vriendelijke lijnolie verf geprobeerd. Prima verf, dekt goed, ruikt niet sterk, vloeit goed uit. Ook goede service van de firma ivm. het uitzoeken van een kleur die nog geen nummer had. Prettig contact met hen. Aanbevolen.

Perfecte prijs kwaliteit verhouding en snelle service

Wat ze zeggen is ook werkelijk zo.

Prettige verf

Op het Instagram-account van een professionele schilder las ik over Anker Stuy trapverf. Ik stond op het punt om Sigma traplak te kopen, maar de Anker Stuy verf leek mij milieuvriendelijker. Prijs was ongeveer gelijk, dus de trapverf van Anker Stuy gekocht. Trap volledig kaal gemaakt (er lag een loper op, dus we hadden wat lijmresten), eerst in de Anker Stuy hechtprimer gezet en daarna 2 lagen traplak. Bijzonder prettige verf (zowel de primer als de trapverf). Weinig stank en vloeit en dekt goed. Zuinig in gebruik. Ik vermoed met de primer 2,5L 3 trappen in 1 laag en trapverf 2,5L 2 trappen in 2 lagen. Verwerkt met een Anza Titanium Aqua Kwastje en Anza Lakset Elite. Nog geen 5 sterren, want ik weet niet hoe slijtvast de verf is. PS En ook niet onbelangrijk: aardige mensen aan de telefoon!

Topverf

professionele kwaliteit, echt fijn om mee te werken

Super goed advies en snelle levering

Heel fijn geholpen via de chat mogelijkheid. Na goed advies de lakken besteld voor onze eiken en grenen trap. Echt een kwaliteitsproduct!

goede kwaliteit en snel geleverd

dit is de eerste keer dat ik bij jullie wat bestel hebt. Ben erg tevreden en een snelle aflevering. ik geef jullie een dikke pluim. de volgende keer ga ik het bij jullie weer bestellen vind het top.

Prima verf, snelle service!

Kwalitatief goede verf met mooi resultaat!

Goede voorlichting en snel bezorgd

Via persoonlijk contact de juiste keuze kunnen maken.

Vriendelijk, behulpzaam

Vragen werden snel beantwoord en problemen opgelost. Bestelling was (in de week van sinterklaas) binnen twee dagen binnen.

Goed kwaliteit verf.

Goed ervaring