Supersnelle levering

Snel geleverd en het juiste product.

perfect geregeld

Namen direct contact met mij op na het plaatsen van mijn bestelling. Ik was vergeten mijn huisnummer in te voeren. E.e.a. werd direct aangepast in de bestelling

Fijne verf op enkele punten na.

Verf strijkt fijn. Jammer alleen dat je met rollen met warm of koud weer. Lucht belletjes hebt.

Heel tevreden over de kwaliteit!

Echt een uitstekende kwaliteit verf. Voldoet geheel aan onze verwachtingen. Hele goede service, vriendelijke en vlot geholpen.

Perfecte producten! Perfect bedrijf!

Uitstekende service!

mooie kleuren, fijne verf

De lak strijkt goed! We zijn blij met het resultaat

Verrassend goed

goede communicatie en verwerking

Kwaliteitsverf

Zeer mooie goed verwerkbare verf die in één keer dekt tegen een lage prijs.

Voor hey schilderen ontvetten,en je hoeft niet na te wassen

Fijne en mooie verf

De verf op waterbasis is goed te verwerken met warm weer ondanks dat verf op waterbasis eerder droogt

Vriendelijk, meedenkend en ter zake kundig.

Zoals eerder is beschreven.

Snelle reactie op mijn vraag en vriendelijk te woord gestaan

Na bestelling ook snelle levering.

Snel leveren

Een goede web winkel

De verf zit nog in de pot

Wanneer de verf dezelfde kwaliteit is als die van 10 jaar geleden dan zit het wel snor. De mail bij de bevestiging is verwarrend. Er staat dat zodra de verf klaar is dat er een mail volgt. Je moet doorlezen om te zien dat de verf de volgende dag al klaar is en daar kwam ik later pas achter en heb daarom de verf dan ook later opgehaald

Zoals altijd weer super verf die prima te verwerken is.

Goeie service

Op tijd alles geleverd

Prima om mee te werken

Fijne muurverf , kan alleen maar zeggen probeer het zelf uit

Zeer goede service

Buiten muurverf besteld en zeer snel geleverd, bij aankomst bleek één pot tijdens het vervoer open gegaan te zijn. Na een mail gestuurd te hebben dag erna een mail ontvangen en zonder problemen de volgende dag een nieuwe pot geleverd. Kwaliteit verf zeer goed en inderdaad makkelijk te verwerken. Top service en kwaliteit. Ben meer dan zeer tevreden

Top kwaliteit en goede service!

Ben erg blij met de samenwerking met Anker stuy! De zeer goede kwaliteit verf en de goede service zijn wij zeer over te spreken. Keep up the good work!

Meer dan uitstekend

Zeer vriendelijke, deskundige, pro-actieve en behulpzame medewerkers in het magazijn in Gorredijke. Ter plekke online besteld en de verf direct meegekregen. Zeldzame service.

Zeer klantvriendelijke organisatie

Bij de verzending is het pakket zoek geraakt. Geen vragen maar nog even wachten en daar komt het (nogmaals verzonden) pakket.

Fantastische verf!

Erg blij met dit product!

Snelle levering en goed product.

Na schilderen kan houtwerk weer jaren mee.

Bestelling nog niet binnen

Bestelling nog niet binnen. Bestelling was niet compleet aanwezig afgesproken dat bestelling verstuurd zou worden als deze compleet is. Aanbevelen is verplicht om keuze te maken maar als je de bestelling nog niet hebt kan dit eigenlijk niet. Geldt ook voor de totaal score.

Kwaliteits verf zal nooit geen andere verf meer gebruiken kost wat meer maar kan geen ander merk verf tegen op en snelle levering dikke pluim

Hellingwal 1

8407 EM Terwispel