Makkelijk te bestellen en de mogelijkheid tot afhalen van het product. Vriendelijke medewerker(s) voor het afhalen.

dik in orde

alles goed op de rit'kwaliteit ook goed.aanbevelings waardig

Goed product en snelle levering

Epoxy houtreparatie verwerkt goed en prettig en geeft strak eindresultaat. Jammer dat de plamuur variant sneldrogend niet meer leverbaar is.

Goede voorlichting en service

Telefonische werden mijn vragen uitstekend beantwoord. Helder advies. Webshop werkte perfect. Pakket werd snel bezorgd.

Volgens verwachting gewoon goed.

Prima beits; uitstekende dekking!

Mooie vloeiende en dekkende verf

Verf en benodigdheden online besteld, volgende dag al in huis. Als je hiermee hebt geverfd wil je niet anders meer. Topkwaliteit en heerlijk om mee te werken. Dikke aanrader.

Kwaliteit

Erg mooie kwaliteitsverf die je in elke kleur kunt krijgen. Goed (online) advies. Snelle levering, vandaag besteld morgen in huis. Zal in de toekomst hier weer de verf bestellen. Was wel fijn geweest als er roerhoutjes waren bijgeleverd.

Een snelle en corekte aflevering

Een snelle en corekte aflevering

Superverf!

Geweldige verf van superieure kwaliteit.

Prima verf en erg snel geleverd

Heb bij het schilderen van mijn huis eerst een restje Sikkens verf opgemaakt. Daarna met Stuy verf verder en toen viel het me op dat deze verf zich veel beter laat uitstrijken. Echt fijne verf om te verwerken.

Uitermate correcte levering en top verf!

Verf en beits zijn topproducten en de dienstverlening is van hetzelfde niveau.

Kwaliteit is prima, goed verzonden.

Uitstekende kwaliteit beits. Alles keurig verpakt en blikken goed beveiligd afgesloten. Misschien is het de volgende bestelling mogelijk om per blik een roerhoutje bij te sluiten.

Smakelijk verwerkbaar met top resultaat

Als amateur schilder vindt ik de verf gemakkelijk te verwerken Bijna nooit zakers in de verf Prachtig en duurzaam eindresultaat

Prima spul voor langere schilder intervallen

Na 10 jaar voor het eerst bijwerken.

vriendelijk en verhelderend te woord gestaan.

Om verf te bestellen vind ik de website vind ik lastig en onduidelijk Telefonisch ben ik goed te woord gestaan.

Gemakkelijk besteld en snel geleverd

Bestellen op de site is gemakkelijk. Kleur is goed te kiezen en de levering 2 dagen later in huis. De verf wordt over een paar dagen gebruikt dus daar is nog geen oordeel over.

super service

super verf met super service

Altijd netjes geleverd.

Mooie verf goeie glans prettig te verwerken

Top. Hoop er lang plezier van te hebben. Wel prijzig

Fijne beits voor de schutting

De doe-het-zelf zaken hebben alleen maar de standaardkleuren en hier vond ik eindelijk de kleur die ik zocht (zachtgeel). Geleverd binnen een paar dagen. Inmiddels heb ik de schutting geverfd. De beits dekt heel goed en strijkt prima uit. Absoluut aan te bevelen. Vanmorgen naar de Gamma geweest voor een klein blikje rode lakverf...…….niet te krijgen. Wederom alleen standaardkleuren en bijna geen keuze in kleine blikjes. Dus deze bestel ik ook bij Anker Stuy.

Totaal andere kleur bruinrood blijkt appelrood

Over de verf kan ik niet oordelen omdat ik deze nooit zal gebruiken. Hoewel kleurverschillen uiteraard mogelijk zijn in verband met weergave via beeldscherm, vind ik de weergave van een donkere roodbruine kleur die in de praktijk knalrood blijkt te zijn nogal een extreme variatie. De kleur in woorden beschrijven op de website zou een veel beter idee hebben gegeven van de kleur. Voor mij een jammer-maar-helaas-situatie, men beroept zich op het niet kunnen geven van garanties over de weergave van de kleuren op de site. Tja. Dus geen aanrader.

Mooi product!

Fijne verf, heel betaalbaar, snelle levering!

Mooie dekkende beits; zeer netjes geleverd

...

Prima levering

Produkt heeft een goede kwaliteit

Bestelling was snel in huis. Contact gehad, omdat ik een andere kleur wilde dan ik besteld had. Erg vriendelijk te woord gestaan en snel geholpen. Verf ziet er mooi uit. Niet te veel tegelijk in je verfbakje doen, want hij droogt best snel.

Hellingwal 1

8407 EM Terwispel