Zeer persoonlijk en goed advies door jildou

Verbluffend goed

Koop veel op Internet. Zelden een bedrijf meegemaakt dat zo'n klantvriendelijke service geeft op zo'n prettige toon. Ik was degene die de (kleur)fout had gemaakt maar de service afdeling deed er echt alles aan om de fout te herstellen. Chapeau !!!

goede levering, fijne verf een aantal jaar terug heb ik ook een gel bij jullie gekocht om je gebruikte kwasten in te bewaren. De telefoniste kende dit artikel niet en het zit niet meer in jullie assortiment (waar ik al achter was omdat het niet onder 1 productgroep te vinden was). Toen ik vroeg hoe houden andere mensen hun gebruikte kwasten bruikbaar verwees ze naar de site. Waar er niets over te vinden is. Ik had achteraf het idee dat de telefoniste me afscheepte met een niet bestaande verwijzing

Goede verf. Snelle levering

Gewoon goed👍👍

Keurige levering. Nu nog de trap verven.

Erg tevreden

Ik ben erg tevreden over het bestelproces, reactie snelheid en levering.

Ouderwets goed!

Gebruik de buitenverf obv lijnolie al enkele jaren naar volle tevredenheid. Makkelijk verwerkbaar, kleurvast en oerdegelijk. Ouderwets goed dus!

Super snel en goed verpakt verzonden.

Snel geleverd en fijne beits

Beits op kleur laten mengen voor de rabatdelen. Snel geleverd, precies de juiste kleur, hele fijne en goede beits.

Goede producten en service

Altijd snel geleverd en in principe is alles mogelijk. Goede kwaliteit producten, zeer tevreden!

de verf die ik gewend was

Verf die glad strijkt en snel droog is

Goede service en snelle levering

Wij hadden de bijts nodig om ons huis te kunnen onderhouden.

Snel en goeie levering

Voor amateur makkelijke verf om aan te brengen

goed geregeld

goede afhandeling

Niet zo

Heel jammer dat de kleur totaal niet over een komt op de website Ik heb de verf nog niet gebruikt omdat de kleur niet goed is Heel jammer !!!

In 1 woord prima

Geen op- of aanmerkingen

Klantvriendelijk en super verf!

Via webshop eerst wat zoeken naar de juiste verf en kleur. Daarna ging telefonisch contact super behulpzaam en vriendelijk , levering was ook erg snel. Top dus. Ervaring met de verf was al super, behulpzaamheid en levering zijn op hetzelfde niveau! Erg blij met dit product en dienstverlening.

Super makkelijk!

Super makkelijk!

Netjes op tijd afgeleverd...

Voor het eerst via jullie spullen binnen gekregen.. mooi op tijd binnen...

Bestelling is goed verlopen.

Kwaliteit van de verf is goed, ik heb al enige ervaring met deze kwaliteit verf.

Keurige afhandeling 👍

Snel en betrouwbaar

Prima kwaliteit

Eens een keer gereedschap dat ook echt zijn belofte waar maakt.

Zeer tevreden!

Wij zijn zeer tevreden over de manier van bestellen, de levering en de kwaliteit van de verf. Het is wat duurder in aanschaf, maar dat weegt absoluut op tegen het verfgemak en de levensduur.

Prima verf, doet niet onder voor de "bekende merken.

Mijn ervaring met Waarborg hoogglans is goed te noemen. Was gewend om met S2u te schilderen maar met met het schilderen geen verschil en ook het drogen van de verf is prima. de verf spant mooi na en heeft een diepe glans. Voor mij is het een blijvertje.

Super kwaliteit & service

Top kwaliteit van de verf. Bovenal een super goede service ervaren. Bedankt!

Hellingwal 1

8407 EM Terwispel