Meedenkend gastouderbureau

De communicatie verloopt prettig en snel. Ze willen meedenken om situaties op te lossen, andere gastouder aanbieden wanneer je eigen niet kan.

Een warm bad voor ieder kind!

Manon is een geweldige gastouder waar ik mijn kind met een gerust hart kan achterlaten! Zij zorgt ervoor dat ieder kind zich thuis voelt. Meer dan voldoende activiteiten, zowel binnen als buitenshuis en voor ieder wat wils. Communicatie met Manon is altijd laagdrempelig en fijn. Wij hadden het niet beter kunnen wensen en zijn heel blij met deze fijne plek voor onze zoon!

Prettig contact

Wij zijn zeer tevreden over hoe alles tot nu toe verloopt! Prettige organisatie wij adviseren gastouderbureau soesjes zeker aan.

Ik ben zeer tevreden over Snoesje!

Ik ben tevreden over Snoesje. Wordt niet overspoeld door mailtjes en telefoontjes, maar blijft (gelukkig) beperkt tot het noodzakelijke. Ik weet inmiddels dat ik Snoesje ook altijd kan bellen / Appen / mailen als ik vragen heb.

Altijd fijn contact!

Zoals de titel al zegt, altijd fijn contact met de mensen van het Snoesje. Wij zij zeer tevreden over hoe alles verloopt!

Great service and very nice personnel

Gastouderbureau Snoesje were really fast in contacting me when I reached out to them. They were very fast in providing me with Gastouder options. They really took all the stress of looking off my shoulder. They also made the best connection ever. I’m truly thankful for their help. Their personnel are all very helpful and have a lot of knowledge. They help you with the paperwork every step of the way. I am happy I found them and I totally recommend their services to all parents.

Goed, betrouwbaar, vriendelijk en nuchter

Snoesje is een fijne, open organisatie die luistert naar je ervaringen en met je meedenkt als het nodig is. Ook tijdens de evaluatie wordt je lekker nuchter benaderd en verlopen de gesprekken fijn. Zeker een aanrader om "zaken" mee te doen!

Erg tevreden

Erg tevreden over de samenwerking met Snoesje. Fijne gastouder en alles is altijd goed geregeld. Dochter komt altijd met plezier terug.

Prettig

Prettig contact met Snoesje, administratie goed geregeld en een erg leuke, spontane gastouder bij ons in de buurt.

Super gastouderbureau

Mijn zoon gaat met veel plezier naar de gastouder. Het gastouderbureau is duidelijk altijd op tijd met de factuur. Het factuur is duidelijk en ook er urenregistratie is heel duidelijk beschreven. Ik adviseer gastouderbureau soesjes aan iedereen aan.

Een super fijn en goed gastouderbureau

Gastouderbureau Snoesje denkt erg goed met je mee en zo zijn wij altijd samen tot passende oplossingen gekomen met flexibele opvang. Wij zijn erg tevreden en hebben een super leuke en lieve gastouder die ook erg meedenkend is en waar je veel mee kunt overleggen.

Ik ben super tevreden

Via het gastouderbureau hebben wij een superleuke gastouder gevonden waar onze dochter helemaal op haar plek zit. Het contact verloopt erg soepel en bij vragen staan ze altijd voor je klaar.

Goede service door betrokken medewerkers

Erg tevreden over jullie als gastouderbureau!

Fijn en Prettig

Onze kinderen gaan al een aantal jaar via snoesje naar een gastouder. Het contact met snoesje hebben wij altijd als fijn en prettig ervaren. Ook als er problemen zijn met gastouders is wordt er altijd een passende oplossing gevonden

Heel erg fijne opvang

Wij zitten bij 2 gastouders van snoesje wij hebben goed contact, krijgen altijd leuke foto's binnen en er is ruimte voor gesprekken. Ze geven de aandacht aan je kindje die hij/zij verdient en hebben altijd leuke dingen te doen. Ze kijken naar wat jij belangrijk vind en passen dit heel netjes toe. Echt aan te bevelen.

Erg prettig, vriendelijk en meedenkend bureau.

Bij het vinden van de gepaste gastouder heeft Snoesje ons erg goed geholpen en ook meegedacht in verschillende mogelijkheden. Dankzij hun zijn wij bij Georgette beland en zijn mega tevreden met haar, de kleine heeft het ook helemaal naar zijn zin daar.

Een gezellige en huiselijke sfeer

Naast dat onze kinderen naar de opvang gaan, komen ze 1 dag in de week bij Noabers, Yvonne ;) Ze hebben het er enorm naar hun zin! Zoals ze bij de opvang niet hebben is het hier wat kleinschaliger en krijgen ze dus iets meer aandacht; En dat is ook wel heel fijn voor ze! Aangezien het bij haar thuis is geeft het een gezellige en comfortabele sfeer! Onze grootste gaat na de zomer naar school dus dan is de opvang niet meer nodig; Maar wij zijn blij met de periode die ze naar Yvonne geweest zijn!

Hele fijne opvang geregeld

Snoesje heeft voor ons de gastouder gevonden die bij ons past. Veel activiteiten , naar buiten maar ook eerlijk en makkelijke communicatie. Wij zijn heel tevreden met de opvang!

Zeer persoonlijk, vriendelijk, helpend!

Jullie zijn voo ons het perfecte gastouderbureau. Het hebben van gemoedsrust en vertrouwen in de opvang van ons klein mannetje is van onschatbare waarde. Ook met onze gastouder Nejme zijn wij zo onzettened blij en elke keer weer dankbaar. Het is duideljk jullie leveren uitstekend werk. Dank hiervoor!

Rustige plek

Een rustige plek voor een kind, veel plezier buiten. Goed contact met gastouder

Met het volste vertrouwen breng ik mijn kind naar de gastouder

Zowel met de gastouder als met Snoesje zeer goede ervaring. Snoesje is duidelijk in de communicatie, geeft heldere informatie en organiseert ook nog eens leuke activiteiten (zoals paaseieren zoeken). Wij zijn helemaal tevreden en onze dochter ook.

Persoonlijke aandacht

Snoesje denkt altijd en snel mee naar oplossingen. De persoonlijke aandacht geeft vertrouwen. Ik heb via Snoesje twee top gastouders voor mijn dochter mogen meemaken. Dat geeft een mooie herinnering voor het leven.

Behulpzaam en fijn gastouderbureau

Snoesje is een fijn gastouderbureau. Ze geven persoonlijke aandacht en bieden hulp bij eventuele problemen. Mocht dit niet nodig zijn, blijven ze meer op de achtergrond wat prettig is. Ook staan ze open voor verbetering, er wordt regelmatig geëvalueerd. Dit maakt dat de kwaliteit van de gastouder hoog is.

Oplossingsgericht en meedenkend!

Ik zocht voor mijn 2 kindjes een gastouder opvang in Neede. Ik zag op de website al een aantal gastouders staan on onze omgeving en zijn op advies van de medewerker op kennis making geweest bij de gastouder. Er was direct een klik tussen ons, onze kinderen en de gastouder. Onze kinderen gaan 2 dagen per week met heel veel plezier bij de gastouder met hun nieuwe vriendjes spelen. Als wij de kindjes brengen is er altijd tijd voor een en praatje, hierdoor laten we onze kindjes met een gerust gevoel achter.

Vriendelijk en behulpzaam

Sinds mijn kinderen het niet goed deden op een kinderdagverblijf, besloot ik ze naar een gastouder te sturen. Snoesje heeft mij geholpen met het vinden van een juiste match, en ik ben zeer tevreden over mijn gastouder. Het was wel even wennen voor de kinderen, maar ze denkt mee met hoe we ze het beste op hun gemak kunnen stellen en geeft ook tips. Met Snoesje zelf heb ik ook alleen maar goede ervaringen, ze zijn erg behulpzaam en vriendelijk.

De Noor 111

7481 RP Haaksbergen, overijssel

Over Gastouderbureau Snoesje

Ben je op zoek naar een ervaren en persoonlijk gastouderbureau? Betrokkenheid en persoonlijke aandacht zien we bij Snoesje als de basis van onze dienstverlening. Al onze bemiddelingsmedewerksters zijn pedagogisch opgeleid en hebben veel ervaring binnen de kinderopvang. Op deze manier kunnen wij de gastouders op een professionele manier ondersteunen en adviseren bij de opvang.