Perfecte service!

Goed en gedegen advies. Ook in het ontwerp is meegedacht en zijn verbeteringen aangebracht. Kortom; een volgend systeem zou ik met deze ervaring hier weer kopen.

zeer positief

product teruggestuurd en meteen een bevestiging van ontvangst en termijn waarbinnen het behandeld zou worden

Wat een geduld en kennis!

Voor een off grid systeem in onze expeditietruck kwam ik bij stroomwinkel terecht en ik wist direct dat we hier onze spullen zouden bestellen. Ik wil graag alles begrijpen en omdat deze materie voor mij redelijk nieuw is, heb ik ongelooflijk veel vragen gesteld, keer op keer. Het geduld wat er was (Thijs je bent een topper!) waarmee mijn vragen beantwoord zijn is noemenswaardig en daar ben ik ontzettend goed mee geholpen. En nu hebben we ook een systeem wat ik en begrijp en wat technisch voor onze situatie zo goed mogelijk in elkaar steekt. Stroomwinkel bedankt daarvoor!

Wat een prachtige review, heel erg bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn ontzettend blij om te horen dat je zo tevreden bent met ons advies en de service die Thijs heeft geboden. Het is geweldig dat je nu een systeem hebt dat niet alleen perfect aansluit op je behoeften, maar dat je ook zelf goed begrijpt. We wensen je veel succes en avonturen met je expeditietruck, en als je in de toekomst nog vragen hebt, staan we natuurlijk weer voor je klaar. Nogmaals dank en veilige reizen! Met vriendelijke groet, Het Stroomwinkel Team

Alles is in orde

Alles is in orde

Bedankt voor je 10!

Heel behulpzaam, denken met je mee, snelle levering.

Bedankt voor je review, echt super!

Goede prijs

Bedankt voor de goede review!

Tevreden.

Makkelijke website, goede kwaliteit, snelle levering van het product.

Bedankt voor de 10!

Topkwaliteit!

Ik heb al enkele systemen bij de Stroomwinkel gekocht en altijd is de service top!

Vriendelijk bedankt voor deze mooie review.

Super service met goede adviezen

Prettig contact, veel kens en evaring, meedenken en goed adviezen. Top ....

Vriendelijk bedankt voor deze mooie review. We gaan het zeker aan Thijs doorgeven ;-)

Perfecte service met goede nazorg

Ook na het ontvangen van al het materiaal, werder mijn vragen betreft de aansluiting nog dezelfde dag duidelijk beantwoord.

Vriendelijk bedankt voor deze mooi review. Heel veel plezier met de aankopen.

Uitstekende ondersteuning

Support reageert snel en to the point. Gemakkelijke webshop, snelle levering.

Beste Bert, Bedankt voor je positieve beoordeling. Groet, Team Stroomwinkel

Zeer snel geleverd

Snelle levering. Goed op de hoogte gehouden

Snelle opvolging ook bij vragen na verkoop

Snel verder geholpen tijdens verkoop alsook bij vragen na verkoop snel verder geholpen.

Beste Joey, Bedankt voor je beoordeling. Wij helpen je graag bij je aankopen. Groet, Team Stroomwinkel

Beste Hans, Bedankt voor je beoordeling! Groet, Annette

Defecte omvormer. Direct gecontroleerd en nieuwe geleverd

Garantie 5 jaar.

Beste Jan, Bedankt voor je 10! Veel plezier weer met je omvormer. Groet, Annette

Hele goede service

Ik had wat bijzonders nodig voor een Victron component, kreeg snel antwoord en het is snel verzonden. Een aanrader, p.s. ik had eerst een andere Victron dealer benaderd maar die stuurde me door naar Victron

Beste Frank, Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je aankoop! Groet, Annette

Goed advies en uitstekende service.

Afspraak gemaakt voor een advies gesprek, alles wat ik nodig had was op voorraad. Het was rustig, gelijk door naar de technische dienst om alles in te stellen zodat ik het alleen nog maar hoefde te monteren en als klap op de vuurpijl nog een ijsje tijdens het wachten. Top service.

Beste Dennis, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat wij je konden helpen en je van het ijsje genoten hebt! Groet, Annette

Prima hulp en service

Erg blij met alle hulp die we gekregen hebben bij het oplossen van ons probleem. Heel hartelijk dank!

Vriendelijk bedankt voor deze mooie review. Heel veel plezier met jullie aankopen.

Prima assortiment op voorraad

Alles snel gevonden voor aanleg massaschakelaar in mijn camper. Goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Snelle verzending dus alles prima!

vriendelijk bedankt voor deze mooie review en veel plezier met de aankopen

Altijd goede service bij Stroomwinkel

Soms op korte termijn iets nodig. Met aanvinken “afhalen” beschik je de volgende dag altijd over de benodigde spullen (mits voorradig uiteraard).

Enorm bedankt voor je positieve reactie Bas en graag tot de volgende keer ;-)

Deskundige hulp en degelijke levering

Liep even tegen een techniache onzekerheid aan. Daarop contact opgenomen en uitstekend door een deskundige geholpen die even de tijd nam zich in mijn systeem en vraag te verdiepen. Bij stroomwinkel koop je topprodukten en kun je rekenen op prima ondersteuning. Laat het product iets duurder zijn (als dat al zo is), je kunt op uitstekende ondersteuning rekenen!

Vriendelijk bedankt voor deze mooie review. Veel plezier met de aankopen.

Mooi bedrijf met zeer goed personeel op alle niveaus, vakkundig en zeer klantgericht. Met goede proc

Uitererst tevreden over de after sales / garantie.

goede service

goederen afhalen is omslachtig

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf,ze zijn wel erg druk voor als je een vraag hebt

Vlot en simpel

Duidelijk website met een groot assortiment. Bestelling plaatsen ging snel net zoals de levering.

Lemsteraak 6

2411NC Bodegraven

0172820015

Over Stroomwinkel.nl

‘Stroomwinkel’ is jouw One-Stop-Shop voor apparatuur, systemen en accessoires voor alle gelijkstroom toepassingen. Wij bieden een zo compleet mogelijk op elkaar afgestemd assortiment voor het genereren, omvormen, laden, opslaan en managen van elektrische energie. Wij zijn al jarenlang wereldwijd de grootste leverancier van VICTRON ENERGY producten en kunnen daardoor het VICTRON ENERGY assortiment tegen scherpe prijzen aanbieden in combinatie met een ervaren hoogwaardige technische ondersteuning. Met andere woorden ‘wij weten echt van de hoed en de rand als het om energie producten gaat!’