Servaas is al jaren mijn nummer 1: altijd superaardig, persoonlijk en professioneel!

Deze keer eens zo’n heerlijke voetbehanding gedaan, inclusief gellak. Laat nu die zomer maar komen!

Iedere keer een fijne ervaring

Het is altijd fijn als ik weer voor een kappersbezoekje kom. Altijd een prettige begroeting als je binnenkomt en gezellige gesprekken met de medewerkers. Zeer dienstverlenend!

Beleving

Mijn eerste keer voor een pedicure behandeling Gastvrije ontvangst, heerlijke rustige deskundige behandeling door Amber

Gastvrije en goede kapper

Ik kom hier al best een tijdje en heb altijd een positieve ervaring gehad. Luisteren goed naar wat je wilt en je kan tegelijkertijd genieten van een lekker drankje of een snack. Aanrader!

Altijd een goede behandeling in een prettige sfeer

In de schoonheidssalon kom ik al jaren bij Amy. Zij is mijn topper maar ook alle overige schoonheidsspecialisten en kappers zijn vakkundig. Na elke behandeling ga ik tevreden naar huis!

Altijd goed geknipt door fijne, gezellige professionals

Altijd top resultaat

Sinds ik bij Servaas kom voor de Curlsys, blijven mijn krullen veel beter in model. Er is tijd en ruimte om de gewenste resultaten goed door te spreken met de styliste. Ook de aandacht die geschonken wordt aan mij als klant is fantastisch. Altijd een warm welkom wanneer je binnenloopt. Naar de kapper gaan is weer een hoogtepuntje in mijn agenda.

Mijn favoriete kapper

Ik kom inmiddels al heel veel jaren bij Servaas en ben erg tevreden. Ik heb krullen, en ga daarom altijd voor de krullen behandeling en dat zorgt er echt voor dat mijn krullen mooi uitkomen. Ik geniet altijd van mijn behandeling en het resultaat op het eind.

Elke keer weer een cadeautje

Ik kom al jaren bij Servaas voor een gezichtsbehandeling. Mijn huid is in geen tijden zo verzorgd geweest, dus ik blijf terugkomen om het te onderhouden. Daarnaast is het ook elke keer een cadeautje voor mezelf, want ik word helemaal in de watten gelegd. Heerlijk!

Ik laat al jaren mijn haren knippen door Bianca, een zeer ervaren kapster. Ik heb stijl, dun haar, wat lastig in model te brengen is, maar door haar zorgvuldige manier van knippen zorgt ze er voor dat mijn haar altijd goed zit. En het is ook nog eens gezellig bij Servaas. Overigens is het goed om te weten dat Bianca als een van de weinige kapsters gespecialiseerd is in het knippen van krullen.

Altijd meer dan tevreden!

Goede service, gezellig personeel met vakmanschap.

Professioneel & Gastvrije ervaring

Mijn ervaring is altijd erg goed. Je wordt altijd persoonlijk welkom geheten en verzorgd bij binnenkomst. Het personeel is zeer kundig en adviseert duidelijk welke behandeling het beste is en waarom. Ik ben ook zeer te spreken over de behandelingen en het resultaat is goed!

Hoge kwaliteit, enorm vriendelijke mensen

Enorm vriendelijk ontvangen en een zalige behandeling gehad. De vestiging was netjes en schoon en de behandelaar heeft goed naar mijn voorkeuren geluisterd en de behandeling daarop aangepast. Ik kom alleen nog maar hier voor mijn pedicure!

Altijd heerlijke ontspannen behandeling

Al meer dan 4 jaar kom ik bij Amy voor een beauty behandelingen. De ene keer voor een pedicure, dan voor een wimper lash, maar ook vaak genoeg voor een lekkere massage of gezichtsbehandeling. Altijd van goede kwaliteit, waardoor je heerlijk kan ontspannen. Een aanrader voor iedereen!

Profesional and friendly team with great experience with all type of hair and genders.

Fun and excelent.

Zeer goede professionele kappers

Na lang op zoek te zijn geweest naar een kapper die echt verstand heeft van blonde krullen ga ik nooit meer weg bij Servaas. Woonachtig in Amsterdam blijf ik reizen naar Utrecht om daar de goede behandeling Curly Curlz te krijgen van een vaste kapper. Super service goed gesprek en meedenkend wat je zelf wilt om beter voor de dag te komen. Binnenkort maar eens de spa kant proberen.

Uitstekend.

Top kapper!

Dit was mijn eerste keer bij Servaas. Ik heb echt een fijne ervaring gehad. Mariska wist snel wat ik voor ogen had en heeft mij zelfs laten zien wat voor potentie mijn haar heeft met een diffuser. Kortom: heel erg blij

Heerlijke droombehandeling gehad!!

Op aanrader van een vriendin van me heb ik de droombehandeling genomen bij Amber :) Was echt heel fijn, goede zachte massage voor de rug en armen en de hoofdmassage was ook echt heel prettig. Dit was de eerste keer hier maar zeker niet de laatste!!

Gezellig en professioneel

Super blij met mijn goed geknipte krul

Super! Eindelijk een kapper die echt naar je luistert en meedenkt wat het beste is voor je haar. Super enthousiast over het resultaat van de curlsys behandeling. Super bedankt Bianca :)

Prijzig maar worth it!

Ik laat mijn krullen altijd knippen door Mariska en ben daar super tevreden over. Ik heb nog weleens een goedkopere krullenkapper geprobeerd maar die haalt het bij lange na niet bij Servaas. Ik blijf hier dus komen.

Beste Yvonne, Dank je wel voor je eerlijke review. Iedere maand verloten wij een heerlijke body & soul massage van 25 minuten onder onze review schrijvers. Deze maand ben jij de gelukkige winnaar. Je mag contact met ons opnemen om de massage in te plannen. Team SERVAAS

Best haircut of my life!

Excellent experience. I had no idea my hair could do what the stylist was able to accomplish. So glad I listened to the recommendations from other expats and booked the curly hair experience. Highly recommend.

Heel blij met Curlsys behandeling van Mariska

Al sinds jaren ga ik naar Servaas, voor de Curlsys behandeling. Was vorige maand één keer naar een andere kapper vanwege tijdsdruk; meteen spijt van gehad. Ik was helemaal ‘verknipt’ en pluizig. Ben vandaag toch naar Servaas gegaan en Mariska heeft m’n krullen er weer helemaal in weten te knippen, onder een goed gesprek. Echt fijn!

Heel persoonlijk

Uitgebreide informatie en uitleg over haartype. Enorm mooi kapsel geworden. Gezellige kapster.

Beste Else, Dank je wel voor je eerlijke review. Iedere maand verloten wij een heerlijke body & soul massage van 25 minuten onder onze review schrijvers. Deze maand ben jij de gelukkige winnaar. Je mag contact met ons opnemen om de massage in te plannen. Team SERVAAS.

Oudenoord 285 D

3513EP Utrecht

030 2717159

Over SERVAAS Hair Beauty City Spa

Jouw relax moment midden in Utrecht Een stralende huid, glanzend haar en een energiek lijf. Jouw relaxmoment is ons uitgangspunt! Bij Servaas Hair Beauty CitySpa kies je voor het totaalconcept door verschillende behandelingen te combineren. Bijvoorbeeld knippen en een ontspannende gezichtsbehandeling. Het kan allemaal. Ons team van topstylisten, beauty specialisten, pedicures, manicures, masseuses en huidtherapeuten staat voor je klaar.