Top ervaring

Ik ben verbaasd hoe snel het is geleverd, de volgende dag was het al thuis Het kwaliteit is uitstekend je ziet geen sporen van gebruik ik ga hier sowieso terug komen als ik een nieuwe gsm nodig heb :)

Super blij met mijn toestel!

Snelle levering, ziet er perfect uit, werkt perfect. 1 advies: stop ieder toestel in een luchtbubbel plastic in het doosje zodat het onderhevig kan zijn aan ruwe behandeling tijdens de transport.

Goede service en goede prijzen

Ik heb recent een refurbished iphone 13 pro gekocht met een standaard batterij ipv nieuw en de maximum capaciteit was alsnog 100%. Verder alles naar wens en de staat van het toestel kwam overeen met de omschrijving. Een aanrader!

Allemaal top!

Snelle service en een zo goed als nieuwe iPhone ontvangen zonder krassen, alles werkt perfect. Echt top!

Geweldigge site

Ik bestelde mijn roze iphone 13 gisteren en hij kwam vandaag binnen! Ik ben er heel blij mee de gsm werkt prima en heeft niet zo een grote gebuikssporen ☺️ zeer blij!!

Goede prijs/ kwaliteit

Ik heb een goede telefoon gekocht voor een goede prijs

Middel

Ik heb een iPhone 13 besteld kwam gewoon binnen alles prima maar ik kon 2 weken niet inloggen op mijn bankrekening omdat ik mijn id niet kan scannen en kan geen Apple Pay gebruiken. Ik had gebeld die vrouw was super brutaal en zei je kan t retourneren maar ik heb geen andere telefoon en ik ga elke dag naar school en werk.

zeer tevreden

Eerst even getwijfeld maar dan toch de juiste keuze gemaakt

Op Mobico de perfecte refurbished GSM gevonden. Betaling + levering super snel en correct. GSM zelf: perfect zoals omschreven!

Super fijn en snel

Snel bezorgd en goedkoper dan concurrenten

Boven verwachting

iPhone 13 besteld volgende dag in huis telefoon is als nieuw batterij ook. Had te ook gebeld voor info telefoon werd meteen opgenomen, kortom zeer tevreden.

Woensdag IPhone 14 in nieuwstaat bestelt, donderdag binnen gekregen. Is ook werkelijk in nieuwstaat. Plus in tegenstelling tot Apple zelf, wel met lader

Hele snelle service.

Mij vrouw heeft pas al bij mobico een telefoon gekocht. Dat is zo goed bevallen, dat ik er ook 1 heb gekocht. Alles ziet er netjes uit en een goed service. Je bestelt en de andere dag is het al in huis. Wij zullen zeker andere mensen aanraden om bij jullie een aankoop te doen.

Hele snelle levering de volgende dag, nadat ik 2 minuut voor de avond deadline besteld had,

1 munuut voor de avond deadline de iPhone 13 besteld en keurig volgens afspraak de dag erna in huis. Goede communicatie over de levering, gewoon goed, daar kun je echt op bouwen. Is trouwens al mijn tweede goede ervaring met Mobico!

heel tevreden. super snelle levering en iPhone perfect in orde !

Goede en snelle service bij Mobico. Glasplaatje hadden ze al op mijn telefoon gedaan. Alles zat er netjes bij geleverd. Kortom: een aanrader om hier je telefoon te kopen!

Ik ben blij met mijn iphone 14. Snel geleverd met een beschermend glaasje erop!

Ge-wel-dig!

Ik had hem besteld en hij was gelijk de volgende werkdag binnen. De telefoon is in perfecte staat geleverd zonder beschadigingen. De kwaliteit van de camera is ook echt heeel erg goed! Ben heel blij met deze telefoon!

Fantastisch!

Top toestel ontvangen , iphone 12 pro max met nieuwe accu , staat was fantastisch en snelle levering,warm aanbevolen!

Een hele goede service

Je word er goed behandeld je mails worden gelezen en je krijgt antwoord De telefoon moet ik nog binnen krijgen Dan ge ik even verder kijken maar voorals nog ben een tevreden klant.

Snelle en goede service

iPhone 14 Pro besteld bij Mobico. Snelle en goede service. Zeer tevreden mee. Zou een volgende keer zeker weer hier bestellen!

Goede keuze voor een goedkoper prijsje

‘Als nieuw’ geselecteerd bij aankoop een werkt ook als nieuw. Goede keuze voor een goedkoper prijsje.

geweldig

top product voor weinig geld, snelle service.

Alles klopt.

Vlot bestelproces, snel geleverd en gunstig geprijsd. Aanrader.

Prima bedrijf

Goedendag, Onlangs mijn nieuwe telefoon ontvangen, top ding en ziet er keurig uit. Snel geleverd. Groeten

Databankweg 26

3821 AL Amersfoort

Over Mobico

Mobico bestaat uit een jong team die de passie – of moeten we zeggen obsessie – voor telefoons en tablets met elkaar delen. Wij zijn de enigen niet, maar onze passie gaat verder dan het uitdiepen van alle gebruiksmogelijkheden. Door onze achtergrond, kennis, analytische aanleg en intuïtie zijn wij ook meer dan goed geworden in het doorgronden van de onderliggende technieken. Wij zijn specialisten geworden op een zelfde manier waarop een arts specialist is geworden. En net als een medisch specialist niets liever doet dan genezen, doen wij niets liever dan telefoons reviseren.