Filter

Goede en snelle service.

De telefoon werkt snel geleverd en ontvangen in perfecte staat! Amper krassen en alles lijkt goed te werken. Erg tevreden!

Goede telefoon

Ik had de slechtste optie genomen, maar mijn iPhone 14 Plus kwam in een heel goede staat. Enkel rond de camera wat krasjes en aan de behuizing minimaal, maar batterij 100. Heel goed!

Super snel !

!!

Snelle levering en mooie en goede telefoon als nieuw.

Ik de de telefoon zondag avond besteld en dinsdag gekregen. De telefoon ziet er prima uit zoals op de website beschreven een dikke 10 dus. Ben erg tevreden over Mobico.

Topper

Je hebt de keuze bij de aankoop en de keuze wordt gerespecteerd door een product in uitstekende prijs/kwaliteit !

Erg goede service. Waterschade gehad en netjes afgehandeld

Goede prijs en goede service

Iphone 13pro ‘als nieuw’ besteld bij Mobico. Het toestel bleek echter rond de camera wat vuil en een zichtbare beschadiging te hebben. Mobico ging hier gelukkig direct in mee en bezorgde me binnen enkele dagen een ander toestel. En die is helemaal naar wens. Goede prijs en goede service!

Grote voorraad, goede prijzen, snel leverproces

Prima service, super snel en een net refurbished toestel!

Ik had het toestel binnen één dag in mijn bezit. Ook een btw factuur was makkelijk aangevraagd via de support. Prima service dus. En die lichte 'gebruikssporen' die heb ik niet gezien hoor, ziet eruit als nieuw.

Spijtig genoeg zeer slechte ervaring

Aankoop iPhone “ zo goed als nieuw” werd fors beschadigd geleverd. Omdat het een verjaardagscadeau was heb ik na overleg met Mobico besloten direct een nieuwe te bestellen daar vervangen te lang zou duren. Helaas raakte die bestelling zoek en daarna nogmaals. Hoewel Postnl bevestigende dat ik niets ontvangen had ben je als klant toch de dupe en moet je wachten tot “onderzoeken” zijn afgerond. 2 weken en 14 mails verder met zeer onduidelijke communicatie, geen enkele aansluiting op je vragen maar standaard / protocol reacties van diverse personen die voorgaande mails niet lezen, om moedeloos van te worden. Geef vervolgens herhaalde malen aan de aankoop te annuleren c.q gebruik wil maken van het herroepingsrecht, wordt er toch opnieuw een telefoon gestuurd zonder berichtgeving waardoor deze op een afhaalpunt beland en ik daar heen moet om hem alsnog te weigeren. Aankoopbedragen zijn teruggestort.

Erg tevreden

Mobico geeft een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Perfect werkende Iphone 14 pro 256GB met 100% batterijpercentage voor een zeer redelijke prijs. Enkel een erg klein oppervlakkig krasje te zien, zoals vóór de aankoop benoemend was. Erg aan te raden!

Alleen maar goede ervaringen met Mobico

Ik heb over de jaren al mijn telefoons bij Mobico gekocht. Ze komen in een doosje, keurig verzorgd, en helemaal gereset. Ik koop de versie met krasjes omdat die in de praktijk minimaal zijn. En krasjes komen er in het gebruik toch op. Mijn nieuwste telefoon geeft de melding: "Battery Not Recognised". Maar alles werkt prima, ook alle informatie over de accu. Maar ik heb dus klaarblijkelijk een geheel nieuwe accu gekregen en daar ben ik alleen maar blij mee. Kritiek heb ik ook, maar dat gaat alleen maar over de iPhone zelf; niet over Mobico.

Volgende keer weer bestellen bij Mobico!

Een Iphone 13 pro besteld, zo goed als nieuw. Er zaten wat mini krasjes op het scherm, maar dat zie je haast niet met het blote oog. Ik vond het zelf echt niet storend en dit was het enige wat ik kon ontdekken als ik zeer kritisch van dichtbij keek. Op normale afstand zag ik het niet eens. De batterij doet het uitstekend. De volgende keer zou ik zo weer een "nieuwe" telefoon kopen bij Mobico. De bestelling ging ook prima, het kwam de volgende dag gelijk al binnen!

Top bedrijf

Snelle levering en goede toestellen.

Kwaliteit en prijsverhouding is top!

Voor de derde keer op rij een telefoon gekocht bij Mobico. Ze hebben een fijne klantenservice, en bieden de consument een goede prijs - kwaliteitverhouding. Is zeker aan te bevelen!

Erg tevreden. Koop nooit nieuw weer.

Zag jaren geleden een mooie iPhone. Maar de prijs van 1500,- euro weerhield mij. Heb dit exemplaar, als overjarig model nu bij hen gekocht voor een fractie van de oorspronkelijke prijs. Ben er erg tevreden mee. Zo goed als nieuw en je kunt er (bijna) alles mee. Ontdekte ook dat andere grote internet dag aanbieders, tegen hogere prijs, hetzelfde aanbieden. Die ze zelf inkopen bij Mobico, las ik ergens. Je moet wel goed opletten op de prijs. Ook bij Mobico veranderd die regelmatig. Nadat ik hem kocht, werd deze ineens een stuk duurder. Werd ook niet door hen benaderd, om mijn waardering te plaatsen. Kan wel een slordigheidje zijn. Maar ik koop nooit een nieuwe weer. Het is een stuk relaxter en ook nog beter voor het milieu.

Voor mijn zoon een iphone 13 besteld " met zichtbare" gebruikerssporen. Ik heb echt moeten doeken naar de krasjes, dat viel echt reuze mee.. Super blij met de aankoop wn de service.

Hele goede service

We hebben al verschillende telefoons gekocht bij Mobico. Zien er altijd goed uit. Heel snel geleverd. Service achteraf ook super.

Top!!!

Snel geleverd! Ben super blij met de aankoop

Positief

Snelle levering en een goeie iPhone 11 Pro

Heel snelle levering en supergoed toestel!

Een aanrader!

Mijn ervaring is standaard subliem bij Mobico!

Deze toppers leveren standaard top kwaliteit iPhones, en altijd op tijd zoals beloofd! ( Dus de volgende werkdag )

Super, service goed en kwaliteit

Super site en kwaliteit is goed en niet te duur,en goeie service gelijk

Goed geregeld

Ik heb onlangs een iPhone 13 Pro gekocht via Mobico. Goede service; snel geleverd en hij ziet er als nieuw uit.

Blij met mijn aankoop

Sinds enkele dagen de iPhone 14 Pro in gebruik en hij werkt goed. Blij met Mobico, de snelle levering en goede prijs.

26 Databankweg

Amersfoort 3821 AL