Filter

Tel voldoet tweemaal niet aan eisen

Ik had de iPhone 14 Pro Max besteld als NIEUWSTAAT. Ik kreeg een tel met gebruikerssporen wat niet hoort. En een lage batterijconditie 85%. Wat volgens de klantenservice geen garantie op zit.. Ik mocht de telefoon omruilen of ik kreeg 20€ cashback. Dan kies je natuurlijk voor omruilen. Na een aantal dagen de nieuwe tel ontvangen. Heeft deze weer gebruikerssporen.. Ik heb geen zin in retourneren en weer zonder tel zitten dus ik laat het maar gaan.. Maar ik zal gaan aankopen meer doen bij mobico en het zeker niet aan anderen aanraden!

Heel goed. Heel snel. Bedankt

Beste ervaring van Mobico

Goede service en kwaliteit!

Goede telefoons voor een leuke prijs. Al meerdere keren hier gekocht voor de kinderen! Ook al een keer een mobiel laten omruilen ivm garantie. Prima geregeld.

Alles tip top in orde!

Ik heb de telefoon de volgende dag binnen gekregen, het was een iphone 12 en alles werkt perfect, ik zou de telefoon niet van nieuw kunnen onderscheiden! Al met al heel blij met mijn bestelling!

Na een eerdere bestelling waarbij een telefoon toch niet voorradig bleek, nog een poging gedaan voor een telefoon voor dochter nummer twee. Deze keer was alles perfect, snelle levering en de lichte gebruikerssporen zijn praktisch onzichtbaar.

Zeer positief

Heb een telefoon voor mijn zusje gekocht, ze is er super blij mee!! Goedwerkende telefoon en snelle levering.

Ondanks na 30 dagen een ander iphone

Na de 30 termijn ging alsnog mijn thatsSreen stuk. Kon niet meer normaal op de iPhone 11 iets nakijken. Met veel telefoon kontact, heb ik alsnog mijn geld terug gekregen van de iPhone 11, en daarvoor een iPhone 12 gekocht Ben hier nu super blij mee, en heb inmiddels mijn geld ook weer terug. Mobico, nogmaals SUPER bedankt voor jullie medewerking. En zal jullie zeker aanbevelen aan derde.

Mooie iPhone afgeleverd

Ik ben tevreden over mijn iPhone, kwam optijd aan als verwacht!

Refurbished Iphones prima kwaliteit

Goede kwaliteit van refurbished iPhones en snelle levering.

geen Apple camera

Zojuist een iPhone 12 ontvangen. Hij ziet er goed uit maar er zit geen origenel Apple camera in. Deze is vervangen door een een nepper. Ik had begrepen dat er originele onderdelen gebruikt zouden worden. Erg jammer

Levering optijd

Werktelefoon besteld. Erg tevreden

Ik ben heel blij met de telefoon die ik via Mobico heb besteld.

De bezorging was snel. Daarnaast werkt de telefoon goed en ziet hij eruit als nieuw. Ook werkt de batterij uitstekend.

Zeer goede iphone gekocht

Onlangs heb ik een iphone 11 gekocht ( status licht gebruikt ) en ik was zeer tevreden, was als nieuw! Top!

Zo goed als nieuw is niet van nieuw te onderscheiden

Overtrof mijn verwachtingen. Kan niet zien dat dit toestel gebruikt is. En ook scherper geprijsd dan de concurrentie. Gewoon top!

Fijne levering

- goedkope telefoons - snelle levering - goede klantenservice - Screenprotector bijgeleverd!

Prima ervaring.

Een Iphone 12 besteld in de staat "als nieuw " en inderdaad was hij in een 'als nieuw ' staat geleverd met batterijconditie van 100%. Ook nog de volgende dag, dus snel. Mijn ervaring met Mobico is dik in orde.

zeer tevreden

Gsm besteld correcte prijs voor zeer mooi toestel levering zoals beloofd de dag na de bestelling zeer tevreden

vlot!

vlotte service!

Product was zoals omschreven

Mooie iPhone 13 besteld. Was precies zoals op de website was omschreven. Ik ben er heel blij mee!

Helemaal blij met mijn aankoop via mobico. Ze houden je op de hoogte en pakket word netjes geleverd. Ik heb een zo goed als nieuw toestel gekocht. En hij ziet er gewoon nieuw uit! Ik koop zeker nog wel weer eens wat bij ze.

heel fijn

snelle levering!

Iphone 13 pro max, volgende dag in huis, niet van nieuw te onderscheiden qua prestaties en uiterlijk. Aanrader!

In 1 woord SUPER !

Gisteren een iPhone 12 besteld bij MOBICO in de staat lichte gebruikers sporen , vandaag al binnen en het klopt helemaal hoor ! Beter als verwacht en hij lijkt bijna nieuw! Ook netjes was al de bescherming op het scherm geplakt , een lader en kabel erbij geleverd., wat wil je nog meer !, super en voor een heel goede prijs . De volgende keer bestellen we allemaal bij MOBICO ! Vorige bestelling van mijn moeder beviel ook goed ! Bedankt!

Alles gaat vlot

Zowel de bestelling als levering ging vrij vlot.

Ben er super blij mee .. telefoon heb geen enkel krasje bij 4 sterren echt top

26 Databankweg