Filter

Zeer slechte communicatie

Mijn dochter heeft een refurbished iPhone 12 gekocht (als nieuw staat). Deze werkte niet, scherm kwam in test beeld (paars-groen) en viel steeds uit. Reactie was: dat kan niet, wij leveren goede producten. Stuur maar terug dan kijken wij het na. En nu? Geen telefoon wel 400 euro lichter? Omruilen in de winkel kan niet. Slecht telefonisch bereikbaar en zeer matig via de mail.

slecht

in december besteld, niet afgeleverd na diverse telefoontjes (waar je een half uur mag wachten op contact) na ruim 2 maanden mijn geld terug op mijn rekening. Ik bestel hier nooit meer!!

Netjes

Ik ben erg blij met mij aankoop maar ik heb mijn telefoon besteld als nieuw en toch is er een zichtbare deuk. Verder heb een prettige ervaring gehad en mijn telefoon is ook erg snel geleverd

Top servies heel snel ingeleverd

Top servies heel snel ingeleverd

Ik had de Iphone 13 pro max gekocht met zichtbare gebruikersporen. Dit was bijna niet te zien, een paar hele lichte krassen op het scherm. De batterijpercentage was 87%. Ik had wel hoger verwacht, zag in een paar reviews dat de telefoons boven de 95% waren, dus dat vond ik wel jammer dat dat bij mij niet het geval was :)

Super fijn

Snelle levering!

Ik ontving mijn iphone al na 1 dag, ik heb gekozen voor de optie lichte gebruikerssporen en er valt geen krasje te zien. Telefoon doet het super. Heel blij mee!

Fijne ervaringen met de aanschaf van iPhones via Mobico

NIET BESTELLEN!!!

ik heb in augustus een iphone 12 in nieuwstaat besteld. in het begin geen last van gehad en prima telefoon. batterij was nog prima. tot in de loop van tijd mijn telefoon opeens steeds super warm werd en de batterij heel snel leeg ging. dit heb ik laten rusten en verwachte dat het probleem zich zou verminderen. dat was voor 1 maand het geval. heb in december contact via mail opgenomen. per mail wordt ongeveer 1 keer per dag geantwoord en soms duurt het 2 dagen. Maar mijn telefoon deed het gewoon niet meer en het ging maar niet weg. mobico stuurde mij oplossingen. die werkte niet. vervolgens kreeg ik een mail waar retourneer instructies zaten. verder geen antwoord op mijn verhaal en verdere informatie over de gevolgen. het probleem was opeens weg de telefoon deed het gewoon weer maar was omdat ik mijn telefoon zo vaak moest opladen ook al de batterijcapaciteit in 3 maanden van 100% naar 89% gegaan. dit hoort niet zo snel te gaan. ik heb na 1 maand weer gemaild omdat mijn telefoon al een week lang het niet doet, batterij gaat binnen 10 minuten helemaal leeg zonder te gebruiken, loopt vast en is de heletijd warm. ik ben in 3 maanden ook al door 3 opladers heen wat daarvan de oorzaak is weet ik niet maar zou zomaar door die kapotte batterij kunnen komen. ik ben nu al 25 mails verder en het is steeds iemand anders die terug mailt dus die niet het hele verhaal weet en de mails blijkbaar ook niet terug leest. Ik heb daarbij een mail gestuurd met het hele verhaal omdat ik niet begrepen of uberhaupt antwoord kreeg op mijn vraag. ik gaf aan dat ik mijn geld terug wou. zij zeiden dat het herroepingstermijn voorbij was (30 dagen) en het niet mogelijk is en dat ik hem alleen kon ruilen of laten maken. ik hoef geen telefoon meer van mobico omdat ik bang ben dat het weer gebeurd. ik heb gewoon geen zin in weer dat gezeur. ik zit nu al 1 week lang met een telefoon die het niet doet en ben steeds aan het wachten op mails. en kan nu niks anders dan wachten met een kapotte telefoon.

Snel, betrouwbaar, fijne service

iPhone XS met lichte gebruikssporen besteld. Niks te zien, ziet er uit als nieuw. Snelle verzending.

Geweldige prijs kwaliteit verhoudingen!

Top Service

Snelle levering en gsm is zo goed als nieuw zoals beloofd

Zo snel en zoals afgesproken

Blij met mijn nieuwe refurbished Iphone. Alles zo makkelijk en snel geregeld bij Mobico. Dus niet meer na denken waar je telefoon moet kopen kan iedereen Mobico adviseren.

Goeie telefoon zonder beschadigingen of slechte resultaten

Tevreden klant

Nooit eerder voor refurbished gekozen maar deze keer geen zin in een duur abonnement met dure telefoon. Dus op zoek gegaan naar een andere oplossing en bij Mobico terecht gekomen. iPhone 13 (nieuw) besteld en een dag later netjes binnen. Nog maar 1 dag in gebruik maar telefoon ziet er als nieuw uit en werkt naar behoren. Dus blij dat ik heb gekozen voor Mobico

Door bij Mobico te kopen krijg je precies wat je wil. Overzichtelijke website, het juiste product, kwaliteit en snelle levering. Fijn om hier al meerdere keren klant te zijn.

Al veel telefoons gekocht bij Mobico

Dit is denk ik de tiende telefoon die we met ons gezin via Mobico hebben gekocht. We doen gemiddeld twee jaar met een toestel, dus dat is precies de garantietermijn. We kozen deze keer voor lichte gebruikssporen, maar eigenlijk is hij gewoon als nieuw. Waarom zou je nog een nieuwe kopen.

Goed formaat super telefoon!

De iPhone 14 pro is een superfijn toestel! Ligt ook lekker in de hand.

Al 2x bij mobiel besteld en het heeft me echt verrast, ik had nooit genoeg genoeg geld voor een gloednieuwe iphone en toen kwam ik bij mobico terecht. Goeie en snelle service en telefoons werken goed

Als nieuwe toestellen en perfecte servicwe

Nu voor de 3e keer een toestel aangeschaft bij Mobico. De geleverde toestellen zijn niet van nieuw te onderscheiden en hebben een scherpe prijs. Recent een klein defect aan mijn eigen toestel (1 jaar geleden gekocht) gehad, wat ze niet snel genoeg konden repareren. Ze hebben een nieuw toestel verstuurd ter vervanging. Klantenservice was snel en vriendelijk.

Ik had een telefoon gekocht die er helemaal top uitzag en werkte goed. alleen kwam ik er achter dat er geen nieuwe accu in zit terwijl dat er wel bij staat. Mijn batterij capiciteit was 89 procent terwijl iemand die hier ook een telefoon had gekocht 97 procent had. Dus het is een soort gok maar voor de rest was de telefoon top. Zal er alleen wel wat duidelijker bij mogen staat dat de accu boven 85 procent zijn en niet nieuw.

iPhone helemaal top!

Super mooie telefoon ontvangen, gekozen voor de nieuwe telefoon en hierbij is mijn batterijcapaciteit 99%! Er zitten 0 krasjes of beschadigingen op het scherm en telefoon en de screenprotector zat er heel netjes al op. Wel heb ik een paar punten: - telefoon was geleverd in een los doosje met daarom heen een zak waarin het doosje heel los in zat en de telefoon zo er uit kon vallen zonder bescherming, kon steviger verpakt worden of met meer bescherming. - je krijgt een hoesje erbij t.w.v. €30, maar dit is niet te zien. Het hoesje past nauwelijks om mijn iPhone - de oplader die je er bij krijgt is niet van Apple maar is een goedkoop licht oplaadertje welke ik niet heb gebruikt, maar mijn eigen Apple oplader. Voor de rest gaat het natuurlijk om de telefoon en hier ben ik super tevreden mee!

Had verkeerd toestel ontvangen ivm de MB ,kwam hier paar maanden later achter, geen probleem met retourneren. Goede service en snelle reacties op mail. Doet wat het belooft. Bedankt Mobico team.

Great!

Heel fijne duidelijke website en ruime keuzes. Telefoon werd heel snel geleverd (2dagen). Handtekening vereist dus wees thuis. Inclusief gratis hoesje en beschermlaag. Mobiel perfect naar behoren (nieuwstaat gekocht en ontvangen) Binnen een half uur oude phone overgezet en bezig op de nieuwe!

26 Databankweg

Amersfoort 3821 AL