Filter

Nieuwstaat = batterij is 92%

Pas op Nieuwstaat is bij Mobico niet het zelfde als Nieuw. Het batterij was 92% !! Echt slecht.

Telefoon donderdag besteld en volgende dag in huis. Telefoon in topstaat en kan niet meer zeggen dan GEWELDIG!!!! Ik raad het dan ook iedereen aan om lekker een telefoon te kopen bij mobico en niet teveel te betalen. Voor mij niks anders meer, volgende aankoop word ook bij mobico. Heel erg bedankt

Nog niet tevreden

Telefoon kast is naar mijn oordeel niet als nieuw. Zeer goed te zien dat deze intensief is gebruikt. Zelfs verf is licht versleten. Zijn wat kleine krasjes en minimaal deukje. Mobico heeft wel foto’s gevraagd om te kijken wat de staat is. Wordt vervolgd. Mogelijk word ik nog een tevreden klant?

Helemaal top! Mijn dochter is er superblij mee.

Mijn dochter heeft zelf gespaard om de telefoon de kunnen kopen. Hij ziet er supergoed uit. Netjes verpakt. Alles erbij. Batterij 100%. Als ik nog een keer een telefoon koop dan ga ik zeker weer bij Mobico kijken!

Super goede telefoon, snelle service!

Telefoon stuk gegaan, dus gelijk dezelfde avond een telefoon besteld bij mobico. Binnen twaalf uur in huis! Goede prijs, snelle service en goede kwaliteit. Bijna geen gebruikers sporen te zien!

Kon niet beter.

iPhone besteld via het internet en de aflevering vond BINNEN 24 uur na bestelling plaats. Kon niet beter. Bij een belangrijk examen zou men zeggen: Cum Laude.

Ik ben helemaal tevreden.

Iphone 13 nieuwstaat gekocht. Ziet er echt als nieuw uit, geen krasje te vinden! Batterijpercentage van 99. Bij levering zat het beschermlaagje er al op. Erg fijn wel jammer dat er een paar luchtbellen onder het schermlaagje zat, maar uiteindelijk is het gelukt om dat weg te krijgen. Erg tevreden en zou de volgende keer zeker weer refurbished gaan!

Goede en snelle service.

Het toestel had een zeer goede kwaliteit niet van nieuw te onderscheiden. Daarnaast nog eens snel geleverd. Top..

Ik zocht een nieuwe iPhone. Kwam op deze site terecht en dacht dit kan vast niet goed zijn, ik las de reactie van andere die al heel blij waren. Besteld mijn telefoon en alles klopte. De prijs, de levering en nog het aller belangrijkste de iPhone zou gebruikssporen hebben alleen heb ik die echt niet kunnen vinden. Ik ben helemaal blij! Echt een aanrader!

Snelle levering en nog mooier dan we hadden verwacht.

Am thrilled to have purchased a great product at very affordable prices

I recently made the best tech decision of my life by buying the iPhone 13 Pro Max from Mobico, and let me tell you, it's been an absolute game-changer! They didn't just sell me a phone; they delivered joy, innovation, and the future in a white little package in a very short time! This phone is like a superhero on steroids. The speed, the camera quality, the battery life it's like heaven on earth. Can't wait to start vlogging and showing my African audience the best of Europe. Thank you Mobico!

Fantastisch! Iedereen aan te raden!

Gisteren mijn nieuwe iPhone 13 Pro binnengekregen. Deze werd super snel geleverd, dus ik hoefde niet lang te wachten :) Ik heb een “nieuwstaat” toestel gekozen. Ik was heel benieuwd naar wat ik hiervan kon verwachten. Nou, ik kan vertellen: dit is gewoon een nieuwe telefoon voor een top prijs! Hij ziet er prachtig uit, geen gebruikssporen o.i.d., de batterijcapaciteit is 100% en hij werk helemaal naar behoren. Ik zou Mobico zeker anderen aanraden en zou zeker weer bestellen bij Mobico! Dank! Een nieuwe blije vaste klant!

"Nieuw" is geen nieuwe telefoon

In maart 2023 een iPhone 11 Pro besteld, in nieuwstaat. Inderdaad, de batterijcapaciteit was keuring 100% bij levering. Echter is de batterij zelf niet een officiële van Apple. Nu bijna 11 maanden in gebruik en de batterijcapaciteit is nog maar 76%. Ik heb destijds ook contact gehad met Mobico, maar die nemen de telefoon alleen terug als de batterijcapaciteit een jaar later <70% is. Belachelijk! De batterijcapaciteit hoort niet zo snel te verminderen t.o.v. een officiële batterij. Bij mijn vorige Iphone's, gekocht bij Apple, heb ik deze ervaring namelijk niet gehad. Een opvallend verschil dus. Ik ben zeer teleurgesteld in Mobico! Goedkoop is duurkoop.

Mega verrast

Een niet van nieuw te onderscheiden product met dezelfde garantie als een nieuwe telefoon. Je ziet de krasjes niet eens! Voor minder dan de helft van de nieuwprijs. De batterij capaciteit verwachte ik tussen de 85%-95% maar hij was gloednieuw! Mobico heeft geheel gedaan wat ze aan mij beloofde.

Als nieuw is echt als nieuw!

Vandaag de iphone 11 ontvangen, en inderdaad; niet van nieuw te onderscheiden! Hoesje erbij, laadsnoer erbij en zelfs een screenprotector er keurig opgedaan. Ook duidelijke communicatie tijdens het bestel- en betaalproces. Snelle en keurige levering. Waarom zou je meer uitgeven voor een nieuw toestel? Grote klasse!

perfect

Zeer snelle perfecte levering Goede service ivm retour en omruiling

Snel en betrouwbaar

Ik ben zeer tevreden met de telefoon, hij werkt goed en snel

Goede refurbished iPhones

iPhone 12 besteld. Kwam in goede staat aan en werkt goed. En er zat een hoesje en screenprotector op.

Goede webwinkel - Goede service!

Geweldige service en goede IPhone ontvangen. Levering binnen 24 uur. Ik ben ontzettend blij met mijn geleverde telefoon !!! Een goede prijs en veel leus. Ik heb er een gekocht met lichte gebruikerssporen, maar het lijkt wel een nieuwe te zijn. Ik zou hier dus zo weer mijn volgende telefoon aanschaffen ! Een aanrader voor iedereen!

Prachtig

Dit is mijn derde keer met mobico . Ik heb verschillende telefoons besteld, alle drie waren prachtige. Ze werken heel goed met 100 procent batterijconditie en ze zitten heel goed uit. Ik raad zeker iedereen. En de collega’s zijn heel erg lief en denkbaar . Ze denken mee als ik ik iets nodig heb. Plus ze reageren heel snel dus moet je nooit wachten.

Goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

Geweldige service en iphone

Ik ben ontzettend blij met mijn iPhone 14 Pro max met 256 GB. Echt een goede prijs kwaliteit verhouding. Ik heb er een gekocht met lichte gebruikerssporen, nou deze zijn op het blote oog niet of nauwelijks zichtbaar. Ik zou hier dus zo weer mijn volgende telefoon aanschaffen evenals mijn partner en daarnaast zou ik Mobico iedereen zeker aanbevelen. En nu had ik ook nog eens geluk met een toffe actie met gratis hoes en screenprotector t.w.v. 30 euro. Dubbel Feest! Kortom: koop hier je telefoon!

Keurig en nette afhandeling

Heb hem net dus nog weinig over te melden,maar toestel werkt nabehoren dus tot nu toe zeer tevreden.toestel ziet er uit zoals gezegd is en zeer snel afgeleverd dus niks anders dan Top kan het een ieder aanraden gezien mijn ervaring met Mobico.

Ik heb mijn telefoon eind van de middag besteld en de volgende dag was die netjes binnen gekomen. Zeker een aanrader om een telefoon te bestellen bij mobico. Ik ben zeer tevreden. Ik blijf hier zeker te weten terug komen. Super fijne ervaring!!

De beste prijs en een prima telefoon

Na lang zoeken uiteindelijk bij Mobico een IPhone 12 refurbished gekocht, zelfs degene gekozen met ‘zichtbare gebruikerssporen’ Nou ik was aangenaam verrast! De volgende dag was de telefoon al in huis en ziet er goed uit. Zelfs de gratis glas screen protector was er al opgezet en een hoesje eromheen. Ik moet echt goed zoeken naar de gebruikerssporen want ik zie bijna niks en de telefoon werkt prima. Ik zou Mobico zeker aanraden.

26 Databankweg

Amersfoort 3821 AL