Filter

Langdraadig

Ik had het verkeerde model gsm besteld, toen ik dit wou annuleren was de optie voor annuleren al geen mogelijkheid het was direct retourneren wat al niet normaal is. Dus moest ik een mail sturen wat niet vlot verliep maar de volgende dag slaagde ze er wel in om de bestelling te annuleren alleen moest ik wel 3-4 weken wachten tot ik mijn geld terug kreeg dit vind ik totaal niet kunnen

Verwachting waargemaakt!

Net als de vorige bestelling bij Mobico heb ik nu voor mijn betere helft een iPhone gekocht. En jawel hoor, net als voorheen was alles prima in orde. Vrouwtje blij, ik niet minder. Bas

Snelle levering, mooi toestel!

Goede en snelle service, mooi toestel zonder enige gebruiksporen.

Gisteren een IPhone XS besteld, vandaag in huis. Deze keer met zichtbare gebruiksschade en deze zie je nauwelijks. Hele fijne service en al meerdere keren iPhones besteld! Ik ben meer dan tevreden

Gewoon hartstikke goed!

Makkelijk te bestellen, super snelle levering, niet van nieuw te onderscheiden! Goedkoopste aanbieder met de service van een fysieke winkel.

Slecht!

iPhone 11 pro bestelde als als nieuw telefoon kwam met kapot scherm dit is niet als nieuw! Ook de verzending duurde langer dan gemeld. Ik wou het nog eens kans geven dus ik bestel een 11 pro als status “nieuw” telefoon heeft alsnog beschadigingen maar daar kan ik doorheen kijken maar nu blijkt het dat de telefoon niet eens aan gaat ook al heeft hij 2 uur aan de lader gelegen. Ik heb mobico een 2de kans geven maar dit ga ik nooit meer doen!! Ik had dringend een telefoon nodig niet gelukt… ook word er niet binnen 48 uur op mijn mail gereageerd wat wel gemeld staat

Onbetrouwbare partij als het om leveren gaat.

Ik heb een telefoon besteld bij Mobico die volgens de website op voorraad was. Nadat ik betaald had, kreeg ik een mailtje dat het toestel waarschijnlijk binnen 5 werkdagen weer op voorraad zou zijn. Ik kon ook óf mijn geld terug krijgen of een ander toestel nemen met verrekening van eventuele verschil in kosten. De kleur vind ik verre van interessant dus ik bel ze en zeg dat een andere kleur wil die volgens de website ook op voorraad is én goedkoper is. De dame in kwestie zegt nog dat ze even fysiek gaat checken of het toestel op voorraad is, om mij daarna terug te bellen. Ik wacht nog steeds op terugkoppeling. Het vertelt mij dat Mobico toestellen verkoopt die ze überhaupt zelf niet hebben. Niks levering de volgende dag dus. Klinkt als óf een heel slecht customer service model óf, en dat denk ik eerder, zwendel.

Supermooie telefoon, snelle service.

Ik heb een iphone 12 pro, ocean blue besteld. Heel erg tevreden mee. Werkt goed en ziet er prachtig uit. Zo goed als nieuw besteld. Kon mogelijk een klein krasje bevatten volgens de classificatie die Mobico hanteert. Er is echter geen krasje te zien. Ziet er als nieuw uit. Keurig en snel geleverd met transparant beschermhoesje er omheen en voorzien van een screenprotector. En dat alles tegen een zeer scherpe prijs.

Fijne, snelle service

Voordat ik switchte naar mijn eerste iPhone, ik had hier wat vragen over. Ik heb eerst een mail gestuurd en kreeg hier binnen een dag netjes antwoord op. De dag erna mijn eerste iPhone besteld en netjes verpakt thuis geleverd gekregen. Het toestel ziet er netjes uit, lichte krasjes, zoals in de omschrijving stond vermeld. Verder doet het toestel het perfect. Hele fijne en snelle service!

Super blij!

Gister heb ik mijn IPhone 12, met zichtbare gebruikssporen, ontvangen. Nou, je moet wel heel goed kijken, je hebt bijna een vergrootglas nodig, om een krasje te vinden. Hij lijkt als nieuw! Echt super blij mee!! En er zat ook nog een gratis hoesje en glasbescherming bij, hoe leuk! En een snelle levering! Ben je op zoek naar een andere mobiel, maar wil je niet de volle mep betalen? Zeker ook even bij Mobico kijken! Echt een aanrader!

Snelle service en uitstekende telefoon

Zeer blij met de iPhone 11. Batterij zo goed als nieuw en geen enkel gebruiksspoor.

Snelle levering en telefoon voldoet aan alle verwachtingen. Jammer dat het hoesje niet goed aansloot maar gaat uiteindelijk toch om de telefoon. Ben dik tevreden, prijs is ook goed.

Snel geleverd goede telefoon

De levering was snel en de telefoon is goed nergens beschadigd netjes geleverd met oplader hoesje en bescherm laagje

Geweldige en nette service

Ik had een refurbished iphone besteld op mobico en ik kreeg netjes een iphone zelfs met een screenprotector van glas en ook nog eens een hoesje fantastische service zoals het hoort bedankt mobico

Slechte service en moeizaam contact

Heel jammer dat ze service die ze beloven niet nakomen. Na 4 maanden een telefoon waarbij de touchscreen kapot is. Ik kan de telefoon niet meer in maar ze kunnen het pas maken als ik de iCloud verwijder. Gaat erg lastig zonder dat je de telefoon in kan. Ook totaal niet behulpzaam. Na 4 dagen zonder telefoon vroegen ze of ze even mee moesten kijken. Vervolgens de telefoon zelf laten maken en dit door gegeven en ineens binnen een uur al reactie dat de garantie dan nu niet meer geldt. Dan kunnen ze wel reageren? Ik zit al 4 dagen zonder telefoon en heb in die tijd 2 antwoorden van ze gekregen. Ik wilde een nieuw scherm en heb uiteindelijk zelf weer kunnen betalen. Nooit meer bij dit bedrijf.

heel goed!

Ik heb een iphone 13 pro max (met lichte gebruikssporen) bij Mobico besteld. De volgende dag kwam hij binnen, zag er heel netjes uit en alles doet het zoals het het zou moeten doen. Erg blij mee:)

Beter dan verwacht!

Voor mijn zoon een iPhone 12 besteld, optie zichtbare gebruikerssporen. Met een kritisch oog gekeken, maar alleen een enkel oppervlakkig krasje kunnen ontdekken. Snelle en goede levering, top!

Oké

Heb vorige week dinsdag een refurbished IPhone 13 Pro Max gekocht. Tot dat moment telefoons op Android gehad. In nieuwstaat. Batterijcapaciteit 92%. De telefoon ziet er prima uit. Aanvankelijk klapte het toetsenbord bij sommige apps niet automatisch open. Er bleek nog een systeemupdate open te staan en nadat die had gedraaid, was het euvel verholpen. De meegeleverde doorzichtige softcase was reeds bruin verkleurd en bevatte een scheurtje. Heb een nieuwe aangeschaft. Daarnaast reageert het touchscreen niet altijd even accuraat en ik vermoed dat dit door de (eveneens reeds aangebrachte) screenprotector komt.

Staat en levering zoals omschreven

Super blij met m’n 2e leven iPhone. De staat is als omschreven de levering super snel. Wat ik ook super fijn vind is dat de screenprotector er al op geplakt (helemaal strak en netjes) en het hoesje er omheen. Wel zo fijn als je met je “nieuwe” telefoon uitpakt, stel je toch eens voor. Last but not least, de prijs!

Mooi

Erg mooie en nette telefoon ontvangen. Erg fijn dat er al een hoesje en screenprotector op zat. En fijn dat er een extra oplader bij zit

Snelle levering goed product

Op 11 januari heb ik ‘s middags mijn nieuwe telefoon besteld. Deze kwam de volgende dag al binnen en ik gebruik nu bijna een dag mijn nieuwe telefoon. Deze werkt tot nu toe naar behoren. Kortom goeie service goed product ik zou aanbevelen om hier te bestellen.

De beste en snelste zaak online voor je nieuwe iPhone .

De keuze is groot voor ieder wat Snel en netjes geleverd

4de telefoon

Dit is nu de 4de keer dat ik een telefoon bij mobico aanschaf en opnieuw super tevreden over de snelle levering en kwaliteit.

Duidelijke website en snelle levering

Mobico lijkt mij een betrouwbare club

Bestel hier niks!

Ik heb ruim een week geleden een iPhone 13 pro besteld. Hij zou de volgende dag geleverd worden. Ik kreeg een mail dat het toestel binnen 2 tot 8 dagen pas geleverd kon worden. Na ruim een week heb ik gebeld. Ze hebben het toestel niet op voorraad ( ook al stond op de site van wel ) en ze hebben ook geen idee wanneer ze hem weer krijgen. Ik kreeg de optie om te kiezen uit een ander kleur toestel. Toen ik vroeg welke kleuren ze dan hadden zei de vrouw aan de telefoon “ we hebben helemaal geen iPhone 13 pro op voorraad, en ik weet niet wanneer we er eentje krijgen” ik moest maar gewoon wachten. Hoe lang wist zij ook niet. Echt een walgelijke service! Bestel hier niks!!

26 Databankweg

Amersfoort 3821 AL