Filter

Simpelweg zoal beloofd

Op zoek naar een refurbished IPhone uitgekomen bij Mobicom. Heldere website en prima prijzen. Telefoon voor mijn vrouw besteld (13 pro Max). Heldere communicatie en geleverd volgens afspraak. En het toestel was zelfs beter dan verwacht. KEURIG. Dus zelf ook besteld (11pro max) en hetzelfde verhaal. Gekozen voor iPhone in Nieuwstraat en nalevering bleek de batterij zelfs nog op 100% capaciteit te zitten en alles zag er perfect uit. Wat mij betreft een aanrader.

Zichtbaar gebruik en geen krassen aanwezig!Wow

zeer mooie telefoon

makkelijke site, mooie telefoon. ik heb hem gekocht " in nieuwstaat" en dat is hij ook zeker. geen krasje kunnen ontdekken!

Snelle levering en mooi toestel

Besteld en snel afgeleverd Zgan besteld Prima toestel en in zeer goede staat Kortom zou ik dit bedrijf aanraden

Nette telefoon en snelle service

Telefoon incl. toebehoren werden snel en in nette staat geleverd!

supersnelle service,

refurbished iphone 12 mini met minimale gebruikssporen besteld. Ziet er uit als nieuw! Heel blij mee!

Na 3 weken nog steeds geen telefoon.

Mn vriendin heeft 3 weken geleden een telefoon besteld. Op de website staat dat het in vorraad is. Inmiddels 3 weken verder en nog steeds geen telefoon. Het fijne is dat je ze ook niet kan bellen voor meer informatie. BESTEL HIER NIKS

waardeloze service

Zoon heeft een half jaar geleden een iPhone hier gekocht. Inmiddels 5 verschillende problemen verder, met als klap op de vuurpijl een batterij die op het punt van ontploffen staat. De klantenservice heeft alleen medewerkers die in de repeat-modus staan en via de mail krijg je een reactie die je fijn zelf verder mag uitzoeken. Het team heeft dan misschien wel een obsessie met telefoons en tablets, zoals ze zelf schrijven, maar voor een goede klachtenbehandeling mogen ze best nog even op cursus wat mij betreft. Geef gewoon geld terug, als een klant zó niet tevreden is. Anders levert het vooral slechte reviews op. En slechte mond-tot-mond reclame.

Een defecte toestel ontvangen

ik heb ruim 2 weken geleden een toestel bij Mobico besteld een iPhone 13 PRO ik heb die gertourneerd en ik heb nog niks ontvangen na 10 dagen dat die verstuurd werd. Geen bericht of melding dan Mobico mijn gsm heeft ontvangen

Teleurstellend

iPhone 12 besteld. Kreeg een mail dat ze niet na na 1 dag konden leveren , maar een week later en dat ik kon bellen om evt. Een andere uit te zoeken lijkt goede service , maar dan beginnen de problemen, de bereikbaarheid is nihil zowel telefonisch als via de mail, dus ben je genoodzaakt af te wachten. Nogmaals op de website gekeken en wat blijkt de gewenst telefoon staat gewoon in voorraad???? kortom geen beste beurt. 8 dagen later de telefoon alsnog ontvangen, die verder wel prima in orde is. Voor bereikbaarheid en klantenservice een dikke min wat mij betreft

Mooie telefoon optijd geleverd

Ik heb voor eer refurbished telefoon gekozen en hij bevalt goed. Er zitten amper krassen of deukjes op die ik er zelf na een half jaar ook zou hebben gemaakt.

Duidelijk, snelle levering en goede service

Ik heb nu voor de tweede keer een mobiel bij Mobico besteld vanwege de goede eerste ervaring. Mobiel is naar omschrijving geleverd en er was duidelijke communicatie bij de bestelling. Daarnaast is de mobiel snel geleverd. Aanrader!

Super snelle levering en een prachtig toestel als nieuw

Snelle levering en toestel als nieuw. Met beschermhoes en zelfs oortjes. Super tevreden!

Nog niet verzonden

Ik heb op vrijdag iets besteld, maar zal zaterdag bezorgd worden en heb nog steeds niks ontvangen. Dan moeten ze ook niet zeggen dat het binnen 1 dag word geleverd.

geweldig!

De service van Mobico is geweldig. Binnen 1 dag werd de nieuwe telefoon afgeleverd, in perfecte staat. Zeker aan te bevelen!

Uitstekende service. Een snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden over je bestelling. De meegeleverd screenprotector was al netjes op de smartphone geplakt.

Verschrikkelijk slecht

Ik heb een aantal weken terug een iPhone 13 pro besteld in goud. Er stond dat hij binnen 2-5 werkdagen verzonden zou worden, daarna bleek die niet op voorraad. Daarom heb ik mijn bestelling geannuleerd, ik zou mijn geld binnen 3-5 werkdagen terug krijgen. Het is inmiddels 4 weken verder, ze hadden beloofd dat ik het vandaag uiterlijk zou terugkrijgen. Nog steeds heb ik niks ontvangen!! BESTEL HIER NIKS!! Ook maken ze het mijn probleem dat ze niet kunnen terugbetalen en hangen ze een zielig verhaal op dat het erg druk is maar ze hebben al ruim een maand de kans gehad om het terug te betalen, dit is dus pure onzin. Deze website is dus bezig met het online oplichten van mensen pas er mee op!!!

Snel en betrouwbaar

De beste optie als je snel en niet te duur een nieuwe telefoon wilt. Top!

Met Mobico ben je binnen 24 uur weer bereikbaar

Vandaag besteld morgen weer online en telefonisch bereikbaar

Goede telefoon en snelle levering

Een iPhone 12 gekocht met zichtbare gebruiksvoorwerpen, paar lichte krasjes te zien, telefoon werkt voor de rest goed. Een goed prijs en een snelle levering.

Goed!

Heel erg tevreden mee. Ook fijn dat er al een hoesje en screen protector omheen zat.

Perfect pakket

Ik heb een hele goeie ervaring gehad met mobico en dit is zeker een aanrader het contact was ook echt geweldig met mobico

Zeer tevreden!

Overzichtelijke website, veel keuze in verschillende niveaus van kwaliteit, uitstekende prijzen en heel vlot verzonden

Zeer goed, snelle levering en de telefoon in uitmuntende staat.

Ruime keuze in iPhones, dus snel de juiste gevonden. Gekozen voor zo goed als nieuw en dat is de telefoon dan ook.

Verkopen Chinese Iphone

Heb een Iphone 13Pro Max gekocht bleek een Chinese versie te zijn A2644 met WLAN in plaats van WIFI en WAPI mogelijkheid .Heb gevraagd om een Europees model maar dat konden ze niet bevestigen Dus opgepast .Als je Chineese modelen verkoopt vermeld het dan .

26 Databankweg

Amersfoort 3821 AL