Filter

Gister een telefoon gekocht en vandaag blij:)

Ik was opzoek naar een vervanging voor mijn iPhone 11 met kapot scherm en kon voor een goede prijs een vervanging binnen 1 dag krijgen zonder problemen!

Goeie telefoon

Fijne telefoon ik heb gekozen voor als nieuw ben er heel blij mee zeker bij mobico bestellen zeg ik

Goede nette telefoon

Als nieuw besteld en er is geen krasje te bekennen. Snelle levering en erg blij mee!

Snelle levering, toestel top in orde. Doen wat ze beloven, top!

Gekozen voor een toestel met zichtbare gebruikerssporen, deze waren met het blote oog niet waar te nemen. Levering met track en trace, keurig in een doosje met toebehoren geleverd. Dit is al mijn derde toestel hier. Top!

Goede gsm voor een goedkopere prijs!

Zeer happy met mijn iPhone. Keurig netjes verpakt. iPhone ziet er top uit!!

Geweldige mobiel

Ik heb een iPhone 12 mini refurbished Werkt fantastisch ziet er nog goedt uit ook Snelle verzending

Snel telefoon ontvangen, werkt goed!

Goed en snel!

Gisteravond een iPhone 12 besteld en vanavond afgeleverd. Status als nieuw lijkt inderdaad nieuw met batterij 100%. Ook de prijs was uitstekend in vergelijking met anderen.

Prima refurbished iPhone gekocht voor een nette prijs. Snel geleverd, helemaal top.

Duidelijke site met nette bedragen.

Erg goeie ervaring. Tel gekocht voor m’n dochter. Niet of nauwelijks te zien dat hij 2e hands is. Top service. Bedankt.

Top apparaat

Gister besteld en vandaag in huis, telefoon stond dat er gebruikers sporen op zitten maar de telefoon is in mijn opzicht helemaal nieuw, kan het iedereen aanraden

Snel binnen en veilig verzonden.

Slecht behandeld

Goedemiddag allen, Ik heb op 22 december om 23:20 een bestelling geplaatst voor een iPhone 13 pro Max met een Nieuwstaat. Tot op de dag van vandaag 03/01/2024 heb ik nog steeds geen telefoon ontvangen van mobico. Hier zijn enkele dagen over heen gegaan en nog steeds geen gehoor ook na meerdere malen gebeld te hebben komt mobico zijn beloftes niet na, zoals voor 23:59 besteld is de volgende dag in huis, en als de telefoon niet leverbaar is staat er na 5 werkdagen hij wel weer uit voorraad leverbaar is maar tot mijn grote teleurstelling gebeurd er niets. Daarbij ben ik meerdere malen slecht te woord gestaan door de klanten service, zij kwamen niet met oplossingen, er werd geen tegen aanbod gedaan en er werd niet meegedacht met de klant. Het enige wat ze mij vertelde dat ik geduld moest hebben en dat het intern zou worden opgepakt. Tot mijn grote spijt ben ik geen enkele keer terug gebeld door een manager en of leidinggevende. Mevrouw gaf aan niks voor mij te kunnen doen en gaf geen enkel teken van medewerking en ik moest zelf met oplossingen komen. Er werd totaal niet mee geveerd met kortingen en of andere oplossingen Ik ben eerder al klant geweest bij mobico en toen ging het ook erg moeizaam en werd slecht te woord gestaan door het personeel. Ik raad het ook ten zeerste af om hier te bestellen. Tot op de dag vandaag ook nog geen tegen aanbod gehad of een oplossing. ( 03/01/2024 ) Ik word graag te woord gestaan door iemand die wel beslissingen kan maken en iemand normaal te woord kan staan ! Mvg, Mauro Bestel nummer 525620

Helemaal goed

Ik heb een mobiel klasse beschadigd gekocht, maar hij ziet er echt prima uit! Waar zijn de krassen? Snelle levering in een drukke tijd. Super fijn dat er al een hoesje en beschermplaatje op zit.

Hele goede service en kwaliteit!

2 jaar geleden heb ik bij Mobico een Iphone XS besteld en was toen al erg tevreden! Telefoon was binnen een dag binnen en er zat geen enkel krasje op. Nu heb ik eergisteren de Iphone 12 besteld omdat mijn oude telefoon het plotseling begaf en binnen een dag was mijn nieuwe telefoon geleverd. Weer zonder een enkel krasje en een batterijcapaciteit van 100%! Beter had niet gekund. Ook is de gratis screenprotector al aangebracht. Ik ga zeker mijn volgende telefoon ook weer bij Mobico halen.

Goede website, snelle levering

Ik had ruime keuze en de telefoon werd supersnel geleverd. De ‘zichtbare schade ‘ was echt minimaal! Ik ben blij

Goede kwaliteit en supersnel geleverd

Ik heb een iPhone besteld met 'zeer lichte gebruikssporen'. De iPhone werd supersnel binnen 1 dag bezorgd door een koerier/kleinere bezorgdienst met grotere betrouwbaarheid dan de grotere verzendpartijen. De iPhone ziet er nog perfect uit en heeft een nieuwe accu en ik zag later pas dat er ook nog 2 jaar garantie op zit. In een tijd waarin wordt aangemoedigd om niet altijd nieuwe producten te kopen maar ook gebruikte producten een tweede kans te geven is Mobico een ideale partij. Althans voor mij dan!

Alles is zoals beloofd verlopen, vandaag besteld de dag erna ontvangen, toestel is als nieuw voor een heel aantrekkelijke prijs. Ik ben echt tevreden

Prima ervaring met goede service !

In de laatste maand van het jaar wil ik nog even mijn lof uitspreken over Mobico. Ik had hier een refurbished i phone 8 gekocht omdat ze aangesloten zijn bij Thuiswinkel waarborg en ik er dus alle vertrouwen in had. Helaas bleek de blijdschap van korte duur, want mijn telefoon vertoonde al snel een mankement. Na telefonisch contact met Mobico kwam er gelukkig een oplossing. Aangezien mijn telefoon voor mij onmisbaar was, kon ik eenzelfde telefoon bestellen en alles werd naar alle tevredenheid opgelost. Dus de volgende keer is mijn keuze ook weer: MOBICO. Hartelijk dank voor de goede service en de beste wensen voor 2024!

Snelle levering en top kwaliteit

Zojuist mijn telefoon, een dag na het plaatsen van de order, in ontvangst mogen nemen. Gewelidig snelle levering dus. Alles zat netjes verzorgd in de verpakking en de bestelde accesoires zaten er naar behoren bij (hoesje, protectieglas, oplader incl. adapter en het pinnetje voor je sim). Ik koos genoegen te nemen met lichte gebruikersporen, maar die zijn nauwelijks te bekennen. De Batterij capactiteit staat op 100 en daarmee heb ik er alle vertrouwen in dat ik lang plezier zal hebben van mijn Iphone 13 pro max.

de meest perfecte verwerking van een goed product!!!

Eerste ervaring met MOBICO en ik ben zeer tevreden over mijn iphone en de verwerking van mijn aankoop; Zoals beloofd vandaag aangekocht, morgen in huis; Beste Dank. Jacques

Was snel bezorgd , een goed telephone

Bezorger Trunkrs niet betrouwbaar

Bestel process met Mobico ging prima. Echter bezorger Trunkers is extreem onbetrouwbaar. Eerst geven ze geen tijd aan dat het pakketje bezorgd zou worden. Vervolgens geven ze een levertijd af van 17:00-22:30. Gedurende de avond kruipt de tijd naar later en later. Om 22:06 ontvangik een bericht dat ze er over 15 minuten zijn. Tevens ontvang ik op dezelfde tijd een bericht dat de bezorger aan de deur is geweest (niet!!!) en dat het om een bedrijfspand gaat (ook niet waar, we hebben gewoon een woonhuis) en dat ik alle gegevens op de website voor juiste levering moet invullen. Maar dat had ik al gedaan….. grrrr. Trunkrs is heeeeeeeeel onbetrouwbaar. Ook al andere ervaring mee met andere webshops. Aub stoppen met Trunkrs te gebruiken dit straalt slecht af op uw product.

Beste kwaliteit telefoon voor een lage prijs

Nu al mijn 3de device gekocht bij Mobico. Altijd de keuze gemaakt voor het goedkoopste model met gebruiksporen. Tot nu toe altijd de telefoons en iPad gloed nieuw in een doos aangetroffen. Top kwaliteit dus!!

26 Databankweg

Amersfoort 3821 AL