Filter

Snelle en goede service

iPhone 14 Pro besteld bij Mobico. Snelle en goede service. Zeer tevreden mee. Zou een volgende keer zeker weer hier bestellen!

Goede keuze voor een goedkoper prijsje

‘Als nieuw’ geselecteerd bij aankoop een werkt ook als nieuw. Goede keuze voor een goedkoper prijsje.

geweldig

top product voor weinig geld, snelle service.

Alles klopt.

Vlot bestelproces, snel geleverd en gunstig geprijsd. Aanrader.

Prima bedrijf

Goedendag, Onlangs mijn nieuwe telefoon ontvangen, top ding en ziet er keurig uit. Snel geleverd. Groeten

Beste webwinkel voor refurbished telefoons

Ik heb onlangs een groene refurbished iPhone 11 gekocht bij de Mobico webshop, en ik kon niet gelukkiger zijn met mijn ervaring. De telefoon werd snel geleverd en was precies zoals beschreven: in perfecte staat, zo goed als nieuw. Inclusief nette doos, lader en kabel.Ik heb geen enkel probleem ondervonden. Het apparaat werkt feilloos, ziet er fantastisch uit en voelt aan als een gloednieuwe aankoop. Er werd zelfs gratis een glazen screenprotector op gezet. Het hele proces verliep soepel en snel. Ik beveel Mobico ten zeerste aan voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare plek om een refurbished iPhone te kopen!

Ruime keuze, snelle levering

Telefoon ziet er nog mooi uit

Doen alles zoals afgesproken

Snelle levering en het product was zoals omschreven.

Super snelle levering conform afspraak

Snelle levering van het gewenste product. Ziet er goed uit; lichte gebruikerssporen zijn nagenoeg onzichtbaar!

Zwaar teleurgesteld samen met mijn kind die op telefoon wachtte

Vandaag besteld morgen in huis staat er, nou bij ons duurde langer dan 1 week tot we zelf contact opnamen. Bleek dat die telefoon er niet was en of we een andere wilden. Ik wilde meteen mijn geld terug en wilde niks meer bij ze bestellen. Vanaf 16 augustus wacht ik op mijn geld wat nog terug gestort moet. Moet ik er een zaak van maken? Heeft er iemand ook dit meegemaakt?

Aan verwachting voldaan

Wederom een telefoon besteld en wederom super tevreden. Snel geleverd (volgende dag) en in zeer nette staat. Lichte gebruikerssporen was de bestelling, maar die zijn nauwelijks tot niet zichtbaar. Top dus! Eerder ook refurbished iPhones besteld bij een andere aanbieder. De batterijconditie had daar iedere keer een waarde van onder 90%. Bij Mobico alle keren 100% of net daaronder. Daarom gaat mijn voorkeur toch echt uit naar Mobico.

Iphone 13 gekocht,werkt perfect.

Ik had een iphone 13 refurbished gekocht. Een dag later op de post. Functioneert perfect,niks om op aan te merken.

Telefoon werkt perfect

Batterijconditie 100%

verpakking was minder maar toestel top

super telefoon, verpakking was niet echt stevig maar daarintegen wel goed ontvangen

Telefoon is super, contact met klantenservice is top, telefoon de volgende dag in huis met geen enkele schade en 100% batterij! Super blij mee

Heel erg blij met mijn 14 pro

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit

Snelle levering en goed product.

De bestelde refurbished iPhone was, zoals omschreven, in uitstekende staat. Werd de volgende dag al geleverd. Goed assortiment tegen goede prijs.

Helemaal top!!

Ik heb onlangs een iPhone 14 gekocht bij Mobico, en ik ben zeer tevreden met de ervaring. Het bestelproces verliep vlot, en mijn telefoon arriveerde snel en in perfecte staat. De iPhone 14 zelf is in heel goede staat —werkt helemaal top. De service van Mobico was top, met duidelijke communicatie en zorgvuldige verpakking. Ik beveel Mobico ten zeerste aan voor een probleemloze en vriendelijke winkelervaring!

Bestelt en dag later in huis. Telefoon is zowat nieuw ipv refurbished

uitstekend

De telefoon was de volgende dag binnen! Ziet er als nieuw uit. Batterij ook nieuw. Geen beschadigingen. Kwam ook met een nieuwe oplader en adapter. Ik ben zeer tevreden!

als beschreven op de site

Bij Mobico een Iphone 12 besteld voor mijn jarige zoon van 14. Deze werd netjes binnen 24 uur geleverd. Dat is dus netjes. Telefoon op zich zag er netjes uit. Zoals geschreven kleine beschadegingen aan de rand welke met nieuw beschermhoesje niet meer zichtbaar zijn. De tijd zal het leren hoe goed de telefoon werkelijk is aangezien hij deze nog maar kort heeft. hopelijk zo goed dat we service van Mobico niet hoeven te testen.

Snelle levering, product precies zoals omschreven. Heel blij mee!

Gebruiksschade staat niet aan te raden

Kies voor keuze nieuwstaat, zeker bij kleine prijsverschil maar

Goede kwaliteit en levering

Ik heb recentelijk een iPhone 13 Pro aangeschaft bij Mobico, nadat ik eerder al een positieve ervaring met hen had gehad. De reden dat ik opnieuw bij Mobico heb gekocht, is omdat de service en de communicatie altijd soepel verlopen. Ook deze keer was alles weer vlot geregeld: de levering was snel en zonder problemen. Wat betreft de iPhone 13 Pro zelf, deze kwam in goede staat aan, met slechts enkele gebruiksporen die echter nauwelijks zichtbaar zijn. De enige minder positieve opmerking betreft de meegeleverde screen protector. Deze blijkt van mindere kwaliteit te zijn dan verwacht; bij een bezoek aan een telefoonwinkel werd mij verteld dat het om een goedkoop model ging. Dit was een kleine tegenvaller, maar gelukkig kon ik dit probleem relatief eenvoudig oplossen. Desondanks ben ik over het algemeen zeer tevreden met mijn aankoop bij Mobico. De telefoon werkt perfect en de algehele service was wederom uitstekend. Ik zou Mobico zeker aanraden aan anderen die op zoek zijn naar betrouwbare elektronische producten met een goede klantenservice.

Boven verwachting

Dit is mijn derde ervaring met Mobico. Telkens is het product in een betere staat dan verwacht/beschreven. Ik kan Mobico steeds aanbevelen!

26 Databankweg

Amersfoort 3821 AL