Filter

Uitmuntend!

Prachtige, niet van nieuw te onderscheiden iPhone 14 gekocht. Snel bezorgd en werkt uitmuntend. Ben er heel blij mee!

Snel geleverd met een bescherm scherm erop en hoesje eromheen. Er was aangegeven ' lichte gebruiksporen' maar hij ziet er nog helemaal nieuw uit

Geweldige service

2 iPhone's 13 besteld kwamen exact op aangegeven tijdstip binnen meteen uitgepakt en gecontroleerd plus geïnstalleerd, accu was 100% en conditie ook 100%, kortom zeer tevreden, zeker omdat protector en hoesje reeds waren aangebracht. Kortom zo als men mag verwachten

Fantastische onderneming.altijd top levering . Altijd top indien je hulp nodig hebt van klantenservice. Beste refurbished iPhones en iPads

Goede en snelle service, beter dan verwacht. iphone ziet er perfect uit. Dankjewel Mobico

Super goede bedrijf

Vandaag besteld en binnen 2-3 werkdagen(in de kerst periode) had ik mijn nieuwe toestel binnen, in ieder geval heel blij mee. Mobico bedankt voor de goede service.

Oplichting

Bestelde telefoon bleek ineens levertijd 2-5 werkdagen maar ook dat konden ze niet waarmaken, order is geannuleerd met mededeling dat het geld 3-5 werkdagen retour gestort zou worden maar dat is inmiddels 3 weken geleden. Melding gedaan bij thuiswinkel waarborg maar die doen ook niks en sturen de mail door waarop ik wederom excuus brief krijg met mededeling dat het geld retour komt dus dat logo is net zo waardeloos als Mobico zelf. Ga nu aangifte wegens online oplichting doen.

mijn ervaring zijn in een woord ..WAARDELOOS

Niets betsellen bij dit bedrijf: ten eerste krijg je pas na je bestelling een email met daarin een waardeloos excuses over dat de telefoon niet op voorraad is en dat je maar moet wachten. Hoe lang je moet wachten en wat er gaat gebeuren zeggen ze niet, ze reageren daarna niet meer op je mails/ bellen is sowieso al een drama want ze zijn pas na 13.00 bereikbaar en als je dan belt sta je als 25ste in de wachtrij. heb daarna de naam Mobico in facebook gegooid en dan zie je pas echt wat voor een ellende dit bedrijf veroorzaakt bij mensen. SLECHT SLECHT EN SLECHT EN NIETS BETSELLEN BIJ ZE.

Niet goed werkende telefoon geleverd

Geen reactie op mijn mail en telefonisch niet bereikbaar. De retourzending is niet eenvoudig je krijgt een mail met adres etc. Ik heb de verzending kosten zelf moeten betalen en als je belt dan sta op je de 18 plaats . Echt geen aanrader!!!

Mooie telefoon en snelle levering

Telefoon heel snel geleverd en van uitstekende kwaliteit

Waanzinnige blije dochter

We hebben een IPhone 11 128GB besteld bij Mobico in nieuwstaat en is dan ook daadwerkelijk als nieuw. Geen kras of gebruikersschade te vinden,netjes een beschermfolie op het glas,een transparante beschermhoesje en compleet in doos met nieuwe lader en oplaadbare.......kortom waanzinnige telefoon aangeschaft voor onze dochter doe zeer blij er mee is.

Kom afspraak niet na!

Vrijdag 22 december om 20:30 uur een telefoon besteld. Volgens de website van Mobico zou deze dan de volgende dag, zaterdag worden geleverd. Maar ik heb nog steeds niks ontvangen en ook geen mail waarin wordt aangegeven wanneer deze wordt geleverd. Na 45 minuten in de wacht gestaan te hebben kreeg ik eindelijk iemand te spreken met als antwoord dat de bestelling in behandeling is. Maar nog steeds geen duidelijkheid over wanneer die dan uiteindelijk geleverd wordt!!! Sorry mevrouw , het is erg druk. Zet dan niet op je website dat je de volgende dag levert! Echt heel jammer!

Alles in 1 keer perfect geregeld!

Nog nooit zo snel een perfecte telefoon geregeld en al helemaal niet voor zo’n lage prijs!

Snelle levering en voordelige prijs. Ook inclusief oplaadkabel, adapter, screenprotector en hoesje.

Disappointed

I haven't received my delivery they are unreachable in a phone call I sent email no reply I needed a phone urgently but am soo disappointed

• Would you recommend us? No

Snelle levering uitstekende kwaliteit

Duidelijkheid op de site

Snelle levering, iPhone “nieuw staat”

Ik heb twee Iphone’s 13 Pro “nieuwstaat” gekocht. De telefoons werden zeer snel geleverd en precies zoals besteld. Met hoesje en screenprotector en alles wat je nodig hebt om je nieuwe iPhone startklaar te maken. De iPhones zien er echt ook onbeschadigd uit. Twee minpuntjes: - de batterij capaciteit van beide toestellen is 87%, terwijl ik daar bij de relatief hoge prijs van “nieuwstaat” hogere verwachtingen van had - de batterijen bleken bij aankoop volledig leeg te zijn, waardoor je niet direct kunt starten met installeren. Omdat het cadeaus waren, was dat wel een beetje teleurstellend. Bij een nieuwe telefoon eis de batterij nooit helemaal leeg bij aanschaf.

Muito bom

Telefone chegou super rápido e veio tudo certinho

Hele fijne manier van een nieuwe telefoon aanschaffen. iPhone zag er goed uit en 100% batterij. Om aan te raden!

Telefoon kwam veel sneller dan verwacht, ziet eruit als nieuw.

Hele mooie telefoon!

Ik heb een iPhone 13 besteld met lichte beschadigingen, en ik heb alleen een klein krasje op mijn scherm, maar verder is het een hele mooie telefoon voor een scherpe prijs. Ik raad het iedereen aan!

fantastisch mooi toestel, helemaal niks te zien van licht gebruik!!

Eindelijk toch overgestapt van I-Phone 7 naar 12 mini, pracht toestel, echt zonder zichtbare licht gebruikte sporen zoals aangeboden en dat voor een heel mooie kerstdeal prijs. Ondanks de drukte met de feestdagen snelle service en meer dan voldoende begeleidende informatie van zowel Mobico als ook van Post NL. Toppie.

slecht

Ik had mijn bestelling op woensdag om 20:00 geplaatst en het is inmiddels al zaterdag en ik heb hem nog steeds niet. Er staat duidelijk voor 23:59 besteld, morgen in huis. Niet dus... Ik kijk mijn track and trace en telkens staat er dat mijn bestelling onderweg is, en dan krijg ik mijn bestelling niet. Dit kan echt niet. Mijn bestelling bleek vrijdag ontvangen te zijn. De negatieve review heeft met de bezorg service te maken. Mobico zelf: ik kreeg een defecte lader. En ze hebben direct een nieuwe lader gestuurd. Goeie en snelle service. Telefoon ziet er inderdaad als nieuw uit.

Goed, snelle levering, zoals beschreven

Het is heel handig dat de gsm al geleverd werd de dag nadat ik hem bestelde. Hij ziet er uit zoals ik verwachtte en ik ben er dus blij mee! De communicatie was ook heel duidelijk!

Goed en makkelijk besteld

Ik heb al wat vaker een telefoon via mobico besteld en dit is echt fijn. Telefoon zijn altijd de kwaliteit die word aangeveven super dus!

26 Databankweg

Amersfoort 3821 AL