Filter

Top telefoon ziet er perfect uit

Prima en zeer snel geregeld

Correct en binnen 1 dag thuis geleverd. Stevig ingepakt. Compleet met screencover en hoesje geleverd. Blij mee!

Hoge kwaliteit & betrouwbaarheid, snelle & goede levering en professionele service!

Ik ben al jaren klant van Mobico en koop de ook mobiele telefoons voor mijn kinderen bij Mobico. De kwaliteit is erg goed, ze zijn erg duidelijk in de verschillende keuzes van cosmetische staat dat altijd volgens verwachting of zelf beter dan verwachting is. De klantenservice reageert snel, professioneel en vriendelijk bij vragen of retours. Levering is top, bij bestellen de volgende dag geleverd!

Ruime keuze, gemakkelijk te selecteren, erg snel besteld

Erg blij met mijn (als) nieuwe telefoon. Werd dag na bestellen bezorgd en kon gelijk alles overzetten van mijn oude telefoon. Hoesje en bescherming scherm zat er ook al omheen. Top!

Snelle levering, goede kwaliteit/prijs

Toestel werd ondanks de Kerstdrukte binnen 24 uur geleverd. Ziet er behoorlijk goed uit. Enkele krasjes op de zijkant, ook een lichte beschadiging aan het scherm aan de rand. Beschermfolie was heel knap, zonder bellen aangebracht. Enige lastige was dat er geen prijsverschil is tussen lichte en zichtbare gebruikssporen. Batterijconditie van 89% is zeker nog heel redelijk. Scherm is ook nog origineel (belangrijk bij refurbished Iphones). Te checken of optie True Tone nog aanwezig is.

Echt perfect!!

Mijn vorige telefoon heb ik hier ook gekocht. Alweer verliep alles hartstikke vlekkeloos. De site zelf is super overzichtelijk en ik kon gelijk de telefoon vinden die ik wilde kopen. Ik kreeg zelfs een gratis hoesje en screenprotector erbij!! Geen één enkel negatief aspect aan Mobico. Ik had alle prijzen vergeleken met andere refurbished sites en Mobico had de goedkoopste optie daarom is Mobico echt een aanrader! De telefoon die ik heb gekocht is “als nieuw”. De telefoon ziet er tip top uit zonder enige gebruik sporen. Bedankt Mobico!

De prijs en kwaliteit zijn uitstekend

Waardeloos bedrijf

Telefoon op 4 december besteld na na 3 weken nog niks ontvangen 3 keer gebeld. Soms wel een half uur in de wachtrij gestaan om een medewerker aan de lijn te krijgen. Medewerker heeft geen idee waar ze het over heeft en wanneer de telefoon geleverd kan worden. Naar aanleiding daarvan een mail gestuurd. Waarop ik een reactie kreeg waar ik niks aan heb gehad… het enigste wat ik wou weten is wanneer de telefoon ongeveer binnen zou komen. het geld teruggevraagd ( wat nog niet is ontvangen) hopelijk kan dit bedrijf hierop wel aangeven wanneer ik het geld ontvang… Geen niet vaak een reviewing maar moest het hier wel doen. Waardeloos bedrijf Bespaar de moeite om hier te bestellen .

Top telefoon!

Top telefoon! Erg blij mee

Een geweldige service met kwaliteit!

Ik heb een iphone 12 mini besteld, is mij heel goed bevallen!

Eens Mobico, altijd Mobico!

Maandag al voor de vijfde keer een iPhone besteld. Een iPHONE 12 in de Kerstdeal deze keer. Was dinsdag al binnen (rap hoor) en vandaag opgehaald. Helemaal in mijn nopjes! Hoezo ‘met gebruiksporen’? Ik zie ze nauwelijks (moest loupe zoeken). Installatie fluitje van een cent (Apple hè!). Zeer fijn handzaam en prettiger, moderner dan mijn oude 8 Plus. Wordt ondersteund nu weer tot en met 2027! Mobico: daarom dus. EJ.

Gewoon goede kwaliteit tegen scherpe prijs. Ik haal altijd de refurbished telefoons bij Mobico.

Voldoet aan de verwachtingen

Prima IPhone 12 Pro gekocht en prijs inclusief accessoires. Snelle levering, heel blij mee.

snelle service

heel goed en mooi product en dan nog heel snel geleverd

De service is geweldig!

Over the years I have bought my phone from mobico 3 times and I have never had any problems. You will receive the phone neatly and it will include everything you need. Door de jaren heen heb ik al 3 een telefoon bij mobico aangeschaft. Ik heb nooit problemen gehad en je krijgt je telefoon snel en met alles wat je nodig hebt erbij geleverd!

Onbetrouwbaar bedrijf

Kocht 13 dec jl. een telefoon als nieuw en ruim voor de kerst. Zou op voorraad zijn. Op 18 dec een lullig mailtje, dat het toestel niet op voorraad is. Mogelijk kan men binnen 5 dagen alsnog leveren. Na de kerst dus, als mijn cadeau is verpest want verzending duurt in deze drukke tijd ook lang. En zelfs binnen 5 dagen op voorraad is niet zeker. Men verkoopt dus telefoons, die men helemaal niet heeft. Zelfde avond plaatst men vreemd genoeg hetzelfde toestel op hun website in nieuwstaat voor 10 euro meer, maar deze wordt dus niet aan mij aangeboden. Wel in de tussentijd mijn geld vasthouden. Bij bellen 45 min in de wacht en daarna slechte behandeling en wederom beloften die niet nagekomen worden. Krijg bovendien ongevraagd een half uur lang al hun bedrijfsproblemen te horen, waar ik dan begrip voor moet hebben. Dit is de omgekeerde wereld. Meerdere klachten van klanten op internet over niet-leveren en ook dat terugbetalingen ellenlang duren. Doe jezelf een plezier en blijf hier weg. Beloftes zijn voor dit bedrijf niets waard, dus succes als je ze nodig hebt voor garantie. 1 ster is nog teveel!

Geweldig en snel geleverd

De iphone 11 is een geweldige aankoop!

Top Service!

De levering is super, binnen twee dagen in huis (super snel!!) Telefoon zag er uit zoals beschreven, Screenprotector + hoesje inbegrepen. Al met al top!

Fijne telefoon en snel bezorgd

Na veel vergelijken bleek mobico het goodkoopst. De telefoon is bijna niet te onderscheiden van een nieuwe!

Top en snelle levering

In het weekend mijn telefoon helaas verloren. Maandag een nieuwe besteld en dinsdag middag al in huis! Heel er blij mee.

TOP!

Snelle service en alles duidelijk. Telefoon met lichte gebruikerssporen; wij zien ze niet :)

super telefoon en hele snelle levering

Ik heb een iphone 14 pro besteld met zichtbare gebruiksschade. Hij kwam met een gratis hoesje en screenprotector. De gebruiksschade is haast niet te zien, hij is echt zo goed als nieuw en werkt pefect! En dat voor honderden euro's minder. Ik ben zeer tevreden. De levering was ook zeer snel, al de volgende dag!

Schitterende telefoon, supersnel geleverd.

Dit is al mijn 3e telefoon denk ik via Mobico, en iedere keer heel erg tevreden. Supersnelle service, mooie telefoons, doen het jaren goed (tot ik ze laat vallen). Heel tevreden, zeker een aanrader.

Perfect en duidelijk geleverd!

Had zelfde iPhone gekocht ben refurbished 10 dagen geleden, nog niet geleverd voor een verjaardag. Hier is goedkoper en duidelijk sneller!

Gewoon goed!

Al meerdere keren een telefoon gekocht bij Mobico. Toestel in hele goede staat en snelle levering!

26 Databankweg

Amersfoort 3821 AL