Filter

Via mail contact gehad met Mobico over een telefoon. In de avond gemaild, volgende dag al snel een antwoord. Vervolgens een telefoon besteld. Keurig en snel geleverd, goed verpakt en telefoon ziet er top uit. Blij mee!!

Goede smartphone slechte accu

Tot nu toe is de accu erg matig. Hopelijk word dit beter anders gaat de smartphone retour

Eerlijk product

Mobico verkoopt telefoons zoals aangegeven in de omschrijving. Een eerlijk product voor een eerlijke prijs.

Ik heb een Iphone gekocht

Ziet er goed uittt!

Top service, mooie iPhone

Mijn iphone (die ik ook via Mobico heb aangeschaft )laadde niet meer op zondagavond. Direct heb ik op Mobico een nieuwe iPhone uitgezocht en de heb ik op dinsdagmiddag zoals in ontvangst mogen nemen. Top service!

Zo als omschrijving zag het er uit

Ik had zo goed als nieuw deze was ook bijna helemaal kras vrij. Zat alleen een klein krasje op de rand van de telefoon maar bijna niet zichtbaar. Weet helemaal goed

Het is een goeie prijs en telefoon mooie oplader en hoesje er bij top

Altijd goede service, en vertouwd kopen bij Mobico

Wij hebben al meerdere keren bij Mobico besteld. Altijd netjes geholpen, wij zijn zeer tevreden!!

Heb hem woensdag besteld en vrijdag middag werkt hij geleverd, mits het wel in west Vlaanderen in België is vindt ik dit zeer goed. De batterij kan ik meer dan een dag mee en mijn iPhone 13 Pro Max komt net gelijk uit de winkel super blij mee en zeker voor 600 euro minder dan een nieuwe! Een nieuwe 1400€ nee niet voor mij, raad het zeker aan en ben er heel blij mee, goede screenprotector hoesje is goed voor de eerste dag, maar had al hoesje gekocht in winkels dus. Bedankt mobico voor de goede service!!

Kan niet beter te krijgen voor het geld dat je uitgeeft!

Iphone 13 pro besteld en kwam de volgende dag al aan, ziet er helemaal nieuw en uit en voelt ook zo aan. Nieuwe batterij en gratis hoesje meegekregen! Geweldige aankoop en zou het iedereen aanraden om je smartphone via Mobico te bestellen. Goedkoper dan nieuw, maar zelfde kwaliteit!

Top aankoop

Ben zelf niet snel van review achterlaten maar top geregeld gister besteld vandaag in huis. Had een screen protector erbij die is er ook al perfect op gezet en de telefoon werkt top Serieus blij mee !

iPhone exact als omschreven! Goede prijs, snel geleverd! Kortom TOP!

Snelle levering, iPhone ziet eruit als nieuw

Goed, snel en perfect

3 jaar geleden bij Mobico de eerste Iphone gekocht. Dit was toen al perfect. Daarom nu weer 1 gekocht voor mijn dochter, ook nu weer prima en perfect toestel. De Iphone 12. Snel binnen gekomen en klaar gemaakt voor gebruik. Gelijk nog maar 1 besteld voor mijn zoon. Wellicht volgt er nog een. De prijs is ook namelijk prima.

Telefoon ziet er netjes uit, geleverd met accu met 89%

Net uitziende telefoon geleverd, goede service!

Super snelle service

Mijn telefoon ging onverwacht kapot en binnen 1.5 dag had ik mijn nieuwe telefoon, met gratis hoesje en screenprotector al binnen. Het was voor mij ook erg handig dat het pakketje in een postNL automaat geleverd kon worden.

Helemaal tevreden!

Super snel en efficiënt levering, alles netjes en op tijd ontvangen. Product in top conditie, nog beter dan verwacht. Ze zijn echt de beste en ik zou zeker nog een keer voor hun kiezen!

Beste aanbiedingen, snelle service!

Mijn iPhone was ineens defect, reparatie zou 511,- euro zijn. Dus ik besloot een refurbished iPhone te kopen ipv reparatie. Ik heb alle sites bekeken en Mobico was veruit de goedkoopste. Ik heb hier een iPhone 13 Pro gekocht in nieuwstaat. Deze werd al de volgende dag om 9.30 uur bezorgd. Wat heel fijn was omdat ik zonder telefoon zat. De iPhone voldeed helemaal aan mijn verwachting, hij was nl als nieuw en zag er perfect uit! De IPhone werkt ook naar verwachting. Er werd ook een gratis hoesje en glasbeschermer bijgeleverd, top service! Kortom erg blij met Mobico.

Zeer goed bestellen is geen probleem

Ik heb eerst telefonisch contact gehad en goed uitleg gehad over de telefoon . En daarna even over naar gedacht en toch maar besteld en heb hem drie dagen later in huis en was ook zo hoe ze hebben uitgelegd dus ben er zeer tevreden mee en goede service daar

Helemaal top

Telefoon is helemaal in orde. En een super snelle levering! Echt een aanrader.

Mooie telefoon, zo goed als nieuw!!

Snelle levering, mooie telefoon, blije dochter straks met de kerst!!

Supergoede service

Supergoede service en snelle levering

enthousiast

Zag er altijd tegen op om een nieuwe telefoon aan te schaffen , heb jaren gedaan met een Iphone 6 ! Maar deze werd toch bij gebruik vaak heet , en de batterij liep snel terug als de blauwe tand aan stond ..:-) ik ben nu aan het installeren en ben heel benieuwd hoe het in gebruik zal zijn , heb gekozen voor een rode , valt goed op ! snelle levering ook , gisteren besteld ! blij mee

Much better than expected!!

Ordered an iPhone 12 Mini as a present on Medium conditions to save up a little bit of money. I was expecting having to compromise a few things for the better price. But when the phone arrived I was so impressed with its condition: like new! No scratches, no dents, and full battery health. Amazing customer service as well, will definitely buy more electronics from here! Thank you Mobico!

Super goed

De eerste keer Iphone bij Mobico gekocht super goed. Zal hier zeker weer in de toekomst kopen super goede service.

26 Databankweg

Amersfoort 3821 AL