Filter

Alles prima in orde

Eenvoudig bestellen, perfect op tijd afgeleverd! Mijn bestelde IPhone 14Pro werd met een keurig geplaatste screenprotector afgeleverd en ziet er tiptop uit! Alleen het meegeleverde hoesje vond ik niet veel bijzonders, daarvoor heb ik zelf ergens anders een andere gehaald, maar misschien is dat ook wel persoonlijke smaak

Unieke aankoopervaring

Op minder dan 20 uren werd mijn iPhone 12 bij mij thuis geleverd. Alles mooi en secuur verpakt. Ik bestelde een toestel met lichte gebruiksporen; ik heb echter totaal geen gebruiksporen ontdekt ! TOP ! Echt onnodig om 65% meer te betalen voor een nieuwe iPhone. Top service !

Snelle levering alleen zou er een hoesje bij krijgen maar die heb ik niet gekregen Maar voor de rest is alles top

Echt helemaal top!

In ons gezin al verscheidene keren bij dit bedrijf eén refurbished iPhone gekocht en altijd dik in orde! Snel geleverd en lijkt splinternieuw ondanks dat je met gebruikssporen kiest. Echt blij mee!

De refurbished telefoon die ik kocht, was gewoonweg geweldig! Hij leek helemaal nieuw, zonder enkel krasje erop te kunnen spotten. De levering was snel en de telefoon presteert uitstekend. Echt een goede koop!

Onbetrouwbaar, toestel wordt niet geleverd

Ik had een Iphone voor mijn dochter besteld voor haar verjaardag (20nov) op 16 november. Voor 21:30 besteld morgen in huis. Op 4 december, na 4x zelf gebeld te hebben, kan Mobico nog steeds niet aangeven wanneer het toestel wordt geleverd. Steeds dezelfde standaard antwoorden.

De 2e hands iPhone 12 Max en de dienstverlening van Mobico overtrof mijn verwachtingen.

De 2e hands iPhone 12 Max van Mobico overtrof mijn verwachtingen. De telefoon, zoals beschreven, was in uitstekende staat en werkte perfect. De batterijduur en prestaties van de telefoon zijn indrukwekkend. De cosmetische staat was vrijwel als nieuw, zonder zichtbare slijtage. Mobico's service was betrouwbaar en de levering verliep vlot. De prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend. Ik beveel Mobico.nl sterk aan voor kwaliteitsproducten en goede service.

Hele fijne telefoon.

Snelle levering van een uitstekende iPhone

Website was duidelijk en de iPhone was precies wat er was beloofd.

Zeer tevreden, niks op aan te merken!

Zeer tevreden met Mobico, laatst een bestelling geplaatst, deze vanwege levertijd toen omgezet naar een ander model, een iPhone 14 Pro Max. Telefoon was de volgende dag binnen en is in uitstekende staat! Zeer tevreden, geen moment ontevredenheid!

Doet en verkoopt wat het beloofd!

Zowel het gekochte artikel als de levering.

Super snelle levering! Mooie iPhone!

Na wat heen en weer gemaild heb ik een iPhone 8us besteld voor kerst voor mijn zoon. De volgende dag al in huis! Hij ziet er super netjes uit! Alleen weet ik nog niet of hij “kuren” heeft, daar kom ik pas achter na de kerst. Maar mobico heeft mij verzekerd dat je 2 jaar garantie hebt op de telefoon, dus daar maak ik me niet druk om. Wat ook heel erg fijn is dat je er een gratis hoesje bij kreeg en een screenprotector, die ze er al op hadden gezet! Dank jullie wel voor de snelle levering! En mooie telefoon!

Simpel en snel

Mooie iPhone besteld en gekregen. Gratis bescherming van het glas gekregen en was al bevestigd bij bezorging. Tevens een hoesje erbij gekregen, maar kies er toch liever zelf een uit. Al met al een aanrader.

sneller en efficiënter kan niet

's-Middags Iphone 13 mini besteld en de volgende ochtend geleverd. Naar de lichte beschadiging moet je zoeken anders zie je het niet. Telefoon in top-conditie dus ik ben blij.

Snel en betrouwbaar

Al meerdere toestellen gekocht en steeds verrast met een snelle levering en goede kwaliteit/conditie van het toestel.

Super nette Iphone 13 Pro Plus

Mooie en nette telefoon, maandag besteld en dinsdag al binnen. Accu met 100% capaciteit en toestel is echt als nieuw! Tot nu toe super tevreden over zowel de iphone als Mobico!

Grondig het internet afgezocht naar een refurbished Iphone. Bij Mobico vond ik wat ik zocht tegen de meest voordelige prijs. Zo fijn dat er ook nog eens gratis een screenprotector en een transparant hoesje bij werden geleverd! Bij andere leveranciers moest je daar ook nog eens extra voor betalen. Daarmee werd het prijsverschil wel erg groot. De Iphone werd netjes op tijd geleverd. Bij het uitpakken bleek de screenprotector ook nog eens al zeer netjes te zijn aangebracht op het scherm (zo netjes had ik het zelf niet gekund). Ik heb gekozen voor de "als nieuw" uitvoering. Ik heb er geen enkel deukje of krasje op kunnen vinden. "Als nieuw" is ook echt als nieuw. Geleverde accessoires zijn oplaadkabel, stekker (niet origineel) en pin tbv simkaart slede. Voor wie het belangrijk vindt, deze Iphone werd niet in de originele verpakking geleverd.

Snelle levering, perfecte staat

Iphone 13 pro zo goed als nieuw, snelle levering, super prijs kwaliteit.

Top product

Altijd een goede telefoon gekregen , al meer dan 4 telefoons besteld

Snel geleverd en in uitstekende staat

Bestellen ging makkelijk, telefoon kwam snel en was in uitstekende staat.

Uitstekende kwaliteit

Wij kopen nu voor de 4de bij Mobico. Voor ons zelf een aantal jaar geleden een refurbished iPhone 8 gekocht. Ook voor de kinderen hun 1ste iPhone hier gekocht. Afgelopen vrijdag heb ik 3 toestellen in eens gekocht omdat ze graag een vernieuwde versie wilde omdat iPhone 8 geen updates meer deed. Nooit geen problemen gehad met de toestellen dus daarom opnieuw voor een refurbished gekozen. We zijn nu allemaal in het bezit van een iPhone 12 met zogezegd lichte beschadiging maar er is niks aan te zien. Dus wederom een top aankoop. Ook over de levering dik tevreden binnen de 24u waren de toestellen aanwezig.

Goed!

Telefoon is in goede staat, erg blij mee. Zitten weinig tot geen krasjes op en hii is heel binnengekomen. Ook het contact met de verkoper liep goed!

De beste deal voor refurbished

Zoek niet verder! De beste koop voor een refurbished toestel vind je hier. Veel sites vergeleken, maar Mobico kwam er toch als beste uit. En wat ben ik blij met mijn keuze. Toestel pico bello in orde, echt als nieuw. De batterij is een verademing. Gedaan met elke dag mijn toestel op te laden, deze gaat nu zelfs twee dagen mee. Kortom, tevreden klant!

Super gave iPhone

Helemaal blij met m’n nieuwe iPhone. Heb “ nieuwstaat” gekocht en volgens mij is de phone ook echt nieuw. Scherm is perfect, geen krasjes oid te zien. Verzending ging snel. Vandaag bestellen is morgen in huis

Uitstekend!

Telefoon was snel geleverd met gratis hoesje en screenprotector. Dit zou een telefoon met zichtbare gebruikersschade moeten zijn. Maar je moet dan wel heel goed kijken. Ik zie het amper. Mijn zoontje is er super blij mee.

26 Databankweg

Amersfoort 3821 AL