Filter

Telefoon ziet er goed uit, geen vervelende dingen opgemerkt en het werkt zoals ik het had gedacht! Top!

Mijn ervaring met Mobico is heel goed. Netjes optijd. Altijd goede service. Ik heb hier al 3 telefoons besteld en altijd goed.

Blij met de Iphone 14 pro, de batterij capaciteit is 100% en de telefoon werkt naar behoren. Met dubbel glas en oplader!

Supermooie telefoon

Supermooie telefoon, goeie prijs en snelle levering. Ook superfijn dat er een blokje bij de oplader zat, dat doet Apple namelijk niet altijd meer. En de screenprotector en hoesje zaten er ook al bij. Superblij mee

Super service. Product zoals omschreven.

Makkelijk en snel.

Super ervaring!

Op het begin was ik een beetje huiverig (ik kende het bedrijf nog niet). Daarnaast heb ik voor het eerst een refurbished iPhone gekocht, in plaats van een nieuwe! Maar dat is er niet aan op te merken! Ik wilde van mijn 12 mini af, omdat de batterij mij steeds in de steek liet. Om deze reden een ‘Nieuw staat’ iPhone 13 gekozen. Dit was de juiste keuze :). Batterij 100%, geen spoor van gebruik en in perfecte staat mét hoesje en screen protector. Eigenlijk dus als nieuw, maar dan bijna €200 goedkoper, en op een milieuvriendelijke manier. Tot over een paar jaar, wanneer deze weer op is! (Kopen jullie tegen die tijd misschien mijn gebruikte iPhone weer over?).

Goede service!

iPhone was in goede staat! Snelle levering! Gratis hoesje, screenprotector en oplader erbij!

Ik ben enorm tevreden, de snelle levering, de prijzen en de kwaliteit maken mij heel blij!

Top net als de andere 2 keren

Ik had al 2 keer bij mobico besteld en nu dus ook weer. Het is echt top het lijkt gewoon een nieuwe telefoon maar dan met alles dr op en dr aan. Zoals een berschermlaagje en hoesje er op. Snelle levering en een goeie prijs.

Goede telefoon

Snelle service en voor de 3de keer hier een toestel gekocht, batterij 100% en geen beschadigingen te zien!!

Gsm

Gsm dat ik heb gekocht werk zeer goed

Beter en goedkoper kan bijna niet.

Het hele gezin heeft iPhones van Mobico. Supertevreden met kwaliteit en leveringstijd. Mobico belooft niet alleen, ze leveren ook!

Super prijs-kwaliteit verhouding

Alleen maar lof voor deze webwinkel. Goede aanbiedingen, snelle levering.

Goede deal!

Heel blij met mijn aankoop. Goede prijs vergeleken andere website, snelle bezorging, telefoon ziet er top uit en ook heel fijn dat er een oplader en hoesje bij zat. Het hoesje is niet van top kwaliteit, maar is toch wel handig tot de tijd dat je een nieuwe aangeschaft hebt. Ook was de gratis screenprotector al aangebracht en aangezien ik dat nooit voor elkaar krijg zonder luchtbelletjes, was ik daar ook wel heel blij mee.

goed!

-Snelle levering (iets té snel zelfs, ik had aangegeven of het toestel niet de volgende dag, maar die erna kon worden geleverd, maar kreeg hem toch al de volgende dag. Toestel werd gewoon in brievenbus bezorgd en postbode heeft zelf voor ontvangst getekend... Niet ok in mijn ogen, maar daar kan Mobico niets aan doen). -Mooi toestel; had voor de beste kwaliteit gekozen en deze in mijn optiek ook ontvangen. - Beste prijs in vergelijk met concurrenten. - beschermfolie perfect op toestel geplakt (heel fijn; ik kan dat lang niet zo goed).

Keurige telefoon iPhone 12

Wij hebben deze telefoon voor onze zoon voor zijn 13e verjaardag gegeven. Hij wilde maar 1 cadeau en dat was een iphone. Na bestelling en betaling werd de telefoon de volgende dag bezorgd. Wij hadden gekozen voor een telefoon met lichte gebruikerssporen. We moesten goed zoeken maar zagen 1 klein krasje. De telefoon ziet er nog top uit en er werd ook nog een hoesje en screenprotector bijgeleverd. Zoon helemaal blij met zijn iPhone 12!

Alles zoals beschreven op de website

Besteld en binnen 2 dagen geleverd zoals beloofd!

Top telefoon en snel binnen!

Heel blij mee

Goede kwaliteit voor weinig geld

iPhone 12 Pro Max besteld met de kwaliteit ‘zichtbare gebruikssporen’ Binnen een dag geleverd. Perfecte kwaliteit en de gebruikssporen zijn niet te zien. Tevreden.

Super blij met mijne nieuwe iPhone

iPhone 12 Pro als nieuwstaat besteld. Duidelijke en overzichtelijke pagina om te bestellen. Eén dag later werd hij reeds geleverd en inderdaad voor mij is hij als nieuw, kan geen gebruiksspoor ontdekken.

Fijne mobiel iPhone 13

Mobiel was mooi optijd bezorgd en is in een hele goed staat net of je hem als nieuw koopt

Dit ging heel erg goed en heel erg snel. Hulde!

Een iPhone besteld voor mijn zoon omdat de vorige kapot gevallen was. Mobico was een beetje een gok want ik kende ze nog niet. Maar de eerste kennismaking is meer dan prima want de bestelde telefoon kwam supergoed verpakt en heel erg snel aan. Goed gedaan, mensen!

Prima telefoon je krijgt wat ze aanbieden!!

Snelle levering, netjes verpakt inclusief lader. iPhone gekocht met gebruikerssporen echter nauwelijks sporen te zien! Mobico is zeker aan te bevelen.

Ik heb nu voor het eerst een iPhone en wilde niet super veel geld betalen voor een nieuwe, vandaar een gereviseerde. Ik ben verbaasd hoe mooi de iPhone is en alles overzetten ging super snel. Het enige jammere is, is dat de screen protector er al op gedaan is. Hier zit heel veel stof tussen wat ik nu zie op mijn scherm, maar voor de rest zeer tevreden.

26 Databankweg

Amersfoort 3821 AL