Filter

Zeer netjes! Ga zeker opnieuw bestellen!

Snelle levering en ook nog eens een mooie staat! We hebben “lichten gebruiksporen” en we zijn zeer tevreden!

Iphone7 plus 128Gb topproduct.

Ik heb bij Mobico een iphone7 refurbished gekocht. Het toestel is zoals op de website aangegeven lichtgebruikt en is zo goed als nieuw, en ook nog eens zeer snel geleverd. Ik ben heel tevreden over mijn aankoop. Mijn volgende iPhone zal zeker van Mobico komen. Ronny Sips.

Iphone 12 besteld maar nooit gekregen

Iphone 12 besteld, op voorhand betaald maar nooit geleverd gekregen. Er blijkt een probleem bij PostNL, want het pakket is onvindbaar. Ondertussen zijn we 4 telefoontjes en een paar mails verder en nog altijd geen stap verder. Er wordt bij contactname steeds gewezen naar PostNL en dat Mobico zich gaat informeren bij PostNL en me verder op de hoogte zal houden. Ze bellen/mailen echter nooit terug met een status. Na 3 weken zouden ze me een oplossing of zicht of oplossing moeten bieden: terugbetaling of nieuw toestel opsturen. Zeer ontgoocheld deze keer en hoop nog steeds op een oplossing maar het niveau van antwoorden stuurt daar niet echt op aan. Nochtans al in het verleden 2x een toestel hier gekocht, tot grote tevredenheid... Nu voel ik me toch wel opgelicht, vooral door de niet-communicatie en de tijd die ik er zelf in moet steken.

Refurbished iPhone 13 Pro via Mobico

Een iPhone 13 Pro met lichte gebruikssporen voor de eerste keer bij Mobico aangekocht. De iPhone is in super goede staat, de sporen zijn zo goed als niet zichtbaar. Er werd ook nog een gratis hoesje en screenprotector bijgeleverd. Gsm werd aangekocht op zondag en geleverd op dinsdag (zoals vermeld bij de levertermijnen op de website). Enorm tevreden, een echte aanrader voor iedereen!

Prima telefoon, snel bezorgd

Telefoon is inderdaad als nieuw. De iPhone zegt wel dat er de batterij niet origineel is, maar dat is waarschijnlijk ook gewoon een teken dat hij vervangen is door een nieuwe.

Na een snelle levering van nog geen 24 uur krijg ik de iPhone 12 Pro. In de omschrijving stond lichte gebruikerssporen maar de telefoon zag er als nieuw uit! Ook de batterijcapaciteit staat op 100%! Ik ben zeer tevreden over MOBICO !

Top aankoop

Eind van de middag besteld. Volgende dag al thuis met hoesje en screen protector al op de telefoon!

Fijne Nette Iphone 13 Pro Max gekregen.

Goede ervaring, alleen de manier van bezorging kan beter in een kartonnen doos worden bezorgd dan in een plastic zak ivm schade.

Exact zoals beschreven: nieuwstaat!

Duidelijke website met veel keuze. Snel geleverd en de iPhone voldeed exact aan de beschrijving. Had hier enkele jaren geleden ook al een refurbished iPhone gekocht, ook deze transactie was super. Geweldige verkoper en: groen bezig!

Hele goede telefoon!

Super mooie telefoon, echt bijna nieuw. Accu is 88%, lijkt mij prima!

Goede service, nette levering

Een IPhone 14 besteld welke conform de vermelding op de website is geleverd. De genoemde zichtbare gebruikerssporen zijn te verwaarlozen. Artikel is snel geleverd en wasgoed verpakt. Kortom ik ben meer dan tevreden.

Vlotte levering en goed product

Product voldeed aan de verwachtingen. Erg vlotte en correcte levering

Niets te wensen over!

heb vorige week een Iphone 13 nieuwstaat gekocht. Snelle service, toestel is perfect inclusief hoesje en beschermglas. Service en kwaliteit van Mobico laat niets te wensen over.

super kwaliteit en snelheid

Mijn eerste ervaring in "refurbished"! Alles prima zowel de gegevens op de site als de snelle levering en de kwaliteit van het product. perfect!

Zeer positief over iphone

Na een vervelende ervaring bij een andere site kwam ik via reviews uit bij Mobico. Eergisteren een iphone besteld en gisteren al ontvangen. Heb 1 gekozen met lichte gebruikerssporen maar de telefoon ziet eruit als nieuw. Tot nu toe zeer tevreden over alles en ik kan Mobico dan ook zeker aanraden wanneer je op zoekt bent naar een andere telefoon.

betrouwbaar bedrijf

vlotte afhandeling en snelle levering

Prima Service

Aanvankelijk onzeker over het kopen van een refurbished telefoon, maar een niet van nieuw te onderscheiden telefoon ontvangen voor onze dochter, met 95% batterij capaciteit. De telefoon was binnen 1 dag in huis. Een prima toestel voor een betaalbare prijs.

Dag ervoor besteld nu al binnen

Voorbeeldig

Ondanks aanvankelijke bedenkingen bij het kopen van een refurbished telefoon via een onbekende website, besloot ik het eens te proberen op basis van positieve recensies. Tot mijn vreugde arriveerde de telefoon de volgende dag en ziet er vrijwel onberispelijk uit, met een volledige batterijcapaciteit van 100%. Als je op zoek bent naar een redelijk geprijsde telefoon, raad ik dit platform ten zeerste aan.

Altijd top service en kwaliteit!!

Op maandag besteld volgende dag in huis. Voldoet precies aan onze verwachtingen. Monica een absolute aanrader!!

Telefoons goed, teruggave beleid zeer slecht

De bestelde telefoon meer dan goed, maar zou ook een aankoop bedrag terug krijgen. Dit duurd nu onderhand 4 dagen en nog heb ik het niet terug. En support team zegt er spoed achter te zetten, maar beloofd veel en doet weinig Dus slechte tot zeer slechte aftersales service

Goede levering en goed product, mijn nieuwe telefoon werkt fijn.

Het is makkelijk en snel om een Iphone uit vinden die bij jou past

Snel precies gevonden wat ik nodig had. Bestellen was erg overzichtelijk en gemakkelijk. De en de verzending is ook top!

top

top model en zoals omschreven

Speedy levering van een toptoestel

Gebruiksvriendelijke site met een grote keuze aan toestellen voor ieders budget. Mobico sprak me aan omdat ze gebruikte toestellen een 2e leven geven en zo meehelpen de ecologische voetafdruk te verminderen. Supersnelle levering in een verzorgde verpakking. Ontzettend blij met mijn nieuwe telefoon, bedankt Mobico !

26 Databankweg

Amersfoort 3821 AL