Filter

Goede kwaliteit

Ik heb de iPhone 13 besteld in Nieuwstraat en hij is echt top. Er is niks op te zien dat hij refurbishd is en doet het heel goed.

Zeer efficiënt

Mijn moeder haar gsm ging plotseling kapot en ze had dringend een nieuwe nodig. Met Mobico heb ik een zeer kwalitatieve, snelle en goedkope oplossing gevonden.

Super service en mega snel geleverd

Product zat super verpakt precies zo als in de advertentie staat .

Snel ,compleet en betrouwbaar

Ik heb meerdere malen telefoons besteld bij Mobico. De telefoons zijn van goede kwaliteit, zo goed als nieuw, snel geleverd en met screenprotector, lader en telefoonhoes. Kortom ik ben zeer tevreden.

Excellent service and product quality

I bought iphone 12 promax and it's like a new. It delivered very next day as mentioned at time of order..

Top telefoon en website zeer te vreden

Jammer dat de batterij capaciteit 88% is bij een telefoon als nieuw

Veruit de beste!

Een heel tijd geleden bij Mobico een iPhone X gekocht. Toen werd deze al keurig geleverd met hoesje én beschermglas. Ook met daarbij de benodigde accessoires (kabel, pin, doosje). Maar ook een 100% batterij en dat is toch écht wel service! Daarna een iPhone XR gekocht voor mijn zoon (zelfde ervaring). Afgelopen week een iPhone 12 voor mijzelf gekocht en gisteren een iPhone 12 voor mijn vrouw. Alles bij Mobico. Echt heel erg tevreden!!

Prima toestel, snelle levering

Goede prijs kwaliteit verhouding. Mooi toestel

Onwijze goede kwaliteit

Heb mijn iPhone 14 pro max in super goede staat ontvangen. Zo goed als nieuw voor veel goedkoper!! Ik raad je zeker aan om hier je nieuwe telefoon te kopen.

snelle levering prima toestel

Mobico werd me aangeraden door mijn zoon i-phone 12 pro "in nieuwstaat" besteld. binnen no-time ontvangen en is ook in nieuwstaat mét garantie. Top!

Super goed

Ze hebben een goede iPhone 12 afgeleverd. Ik had aangeven zo goed als nieuw en die heb ik ook gekregen. Ik ben erg tevreden met mijn iPhone 12.

Snel en het prijs waard!!

Heel snelle levering, maar een dag moeten wachten. Gsm is top kwaliteit zoals ze beschreven hadden. Het hoesje kan wel een beetje beter

Alles klopt

Snelle afhandeling, nette telefoon voor de 2de keer 'nieuwe' telefoon besteld.

geen fijne ervaring

Het is een lang verhaal, maar probeer het in het kort. We bestellen een iphone. De telefoon gaf een vreemde melding bij het opstarten. Batterij was niet goed. De telefoon deed ook rare dingen. Zoals opeens mensen bellen of het liep vast het beeld. We sturen de telefoon terug. Was niet binnen de garantie. Maar wat bleek dat de telefoon een batrerij had die niet van de iphone was. En beweerde ze dat IK die had vervangen. Ik kreeg ook te horen dat er een barst in het scherm zat. We hebben het verzekerd via de post gestuurd. 200 euro lichter, later krijg ik de telefoon weer opgestuurd. Er zit niet eens meer de kabel bij die ik in eerste instantie heb meegestuurd, omdat ik dacht dat ik mijn geld terugkreeg. Al met al super veel gezeik gehad met de waardeloze telefoon en de klantenservice. Uiteindelijk dus meer geld uitgegeven terwijl ik dacht goedkoper te zijn. Heel veel spijt gehad met het kopen van een telefoon die alleen maar voor hoofdpijn heeft gezorgd.

Heel fijn dat de telefoon de volgende dag al geleverd werd. Heb de lichte gebruiksvoorwerpen gekocht en ik heb nog niks gezien. Ook heel fijn dat de screenprotector al correct was geplaatst. Het enige probleempje is dat ik de oplader eerst even moet vasthouden totdat de telefoon gaat opladen, als ik hem er snel in doe gebeurt er niks.

Snelle levering en top toestel.

Refurbished iPhone 11. Inderdaad zgan ! Top toestel voor een mooie prijs. Zeker een aanrader. Snelle levering en alles top geregeld.

besteld, ontvangen, in orde

Fantastisch!

Super snelle levering, zeer nette iphone 13 gekocht. Mooie prijs en dus kwaliteit!

Top telefoon met nieuwe accu geleverd echt top

Ik heb de iPhone 11 paars besteld met zichtbare gebruiksporen en er zit een nieuwe accu in en hij werkt als nieuw echt top!!

Mega tevreden

Goed toestel en snel geleverd!

Voor mijn oudste zoon een zo goed als nieuwe IPhone 12 Pro Max gekocht. Toestel zag er inderdaad als nieuw uit!

Snel en veilig binnen gekregen

Iphone was de volgende dag al in huis, snel en veilig en onbeschadigd in huis, zelfs iets opgeladen zodat ik gelijk alles kan installeren

Erg fijn

Twee telefoons besteld beide in top staat!

Helemaal top!

Tot nu toe al onze refurbished iPhones gekocht bij Mobico. Snelle service en de telefoons zien er top uit. Super tevreden. Zal Mobico altijd aanbevelen.

Zeer Tevreden!

Snelle levering. Volgende dag werd de telefoon bezorgd. Goede telefoon. Ziet er netjes uit. Werkt goed. Zeer tevreden!

26 Databankweg

Amersfoort 3821 AL