Filter

Duidelijke website met snelle levering en goeie deals

Altijd Erg goede service en kwaliteit

Heb een telefoon besteld met lichte gebruikssporen en is uitstekend binnen gekomen goed kwaliteit en snelle levering

Een vrijwel nieuwe iPhone voor de helft van de nieuwprijs

Zondag besteld, dinsdag ontvangen. De iPhone is echt als nieuw, met 100% batterijcapaciteit, hoesje en screenprotector. Helemaal top.

Vlekkeloos

Snelle levering, morgen in huis. Gekozen voor iPhone 13 met lichte gebruik sporen en ziet er nog als nieuw uit! Heel erg blij.

Kwam netjes binnen met een beschermlaagje erop en een hoesje er omheen.

Snelle levering, goede telefoon

Black Friday deal besteld. IPhone 14 pro in nieuwstaat. Niks minder waar dan dat. Geen krasjes, schade of andere mankementen. Zelfs met een hoesje en een lader erbij. Meer dan wat je bij een nieuwe IPhone krijgt. Top geregeld!

Iphone in nieuwstaat zeer tevreden

zoals belooft is de refurbished iphone niet te onderscheiden van een volledig nieuwe iPhone. Heel erg bedankt!

Telefoon werd snel geleverd & in optimale staat . Mobico is the place to be voor een refurbished toestel !

Erg tevreden

iPhone 14 pro Max besteld met lichte gebruikssporen. Maar die zijn amper te bekennen, ik ben erg tevreden. Een goede iPhone voor een goede prijs, én hergebruik van goederen in plaats van nieuwe grondstoffen. Erg tevreden!

Prima telefoon!

Dit is de 3e telefoon die we hier hebben gekocht. Ze zien er als nieuw uit. Zeer tevreden.

Zeer tevreden met mijn iPhone 14 Pro Max !!

Ik heb nu voor de 3de x mijn telefoon bij mobico besteld. 3 jaar geleden een iPhone X en 1,5 jaar geleden een iPhone 11 Pro. Nu vorige week een iPhone 14 Pro Max besteld. Op alle 3 de telefoons niks aan te merken en altijd zeer tevreden, een echte aanrader dus!

Snel en adequaat

Vlot te bestellen, goede communicatie mbt betaling en verzending. Doen wat gezegd wordt

Prima telefoon voor weinig geld

Gekocht en is als nieuw en werkt ook als nieuw

Telefoon is oké, jammer dat er een kapot oplaadsnoer bij zit..

Goed dus, maar wilde bellen over snoertje. Op de site stonden de tijden dat jullie bereikbaar zijn. Ik kreeg echter een melding dat dat niet zo was.

Ik heb de IPhone 128GB besteld in de avond en de volgende dag was de telefoon al binnen. De telefoon werkt super, de zichtbare schade is niet te zien. De telefoon zelf is ook heel snel.

Hele mooie nette telefoon!

Snelle levering en hele mooie telefoon!

Mooie telefoon, snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding

Mooie telefoon, snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding

Beste aankoop tot nu toe

Ik heb de iphone 12 pro max gekocht met zichtbare gebruiksporen het werk perfect en het ziet er uit als net nieuw

Nette iPhone voor een schappelijke prijs!

Ik heb een iPhone 11 gekocht, met zichtbare gebruikerssporen. Deze sporen vielen mij heel erg mee! Wat kleine beschadigingen op de zijkant, maar door het hoesje zie je deze al niet meer. Op het scherm een paar kleine lichte krasjes te zien bij de randen. Voor dit bedrag echt minimale gebruikerssporen, dus zeer tevreden!!

Na lang wachten op een iphone elders besteld deze geannuleerd en hier besteld. Voor 21u30 besteld en volgende dag in huis!

Service kan beter

Bestelling en levering ging prima. Telefoon werd snel en op tijd geleverd. Daarna ging het helaas minder goed. Scherm van de telefoon werd niet herkend als origineel apple onderdeel, waardoor steeds fouten optraden. Na ingewikkelde update was dat verholpen, maar kreeg ik alleen nog een wit scherm te zien. Na weer factory reset gedaan te hebben besloot ik gebruik te maken van herroepingsrecht, maar besloot men de telefoon zonder overleg om te ruilen. Waarschijnlijk had ik gewoon pech, want ik zie dat de meeste mensen tevreden zijn.

I phone 13 Prima service en installaties

Aflevering binnen 1 dag. Makkelijk alle installaties over te zetten. Zelfs voor een digibeet.

perfect experience with Mobico

Mobico is a reputable online marketplace that sells a range of mobile phones from various brands at affordable prices. The website is easy to navigate, and the checkout process is straightforward. Customers can find detailed product descriptions, customer reviews, and specifications of the phones before making a purchase. This helps customers know exactly what they are buying. Mobico offers excellent customer service and support. The company provides fast shipping and offers a return policy, ensuring that customers are satisfied with their purchases. Overall, Mobico is a reliable and trustworthy online store for purchasing mobile phones. The website offers excellent deals on quality phones and provides excellent customer service. If you are in the market for a new phone, give Mobico a try. Thank you very much

Netjes, snel en precies volgens de voorwaarden.

Iphone 11 blauw met lichte gebruikssporen. Gisteren besteld en vandaag binnen gekomen, klopte precies met de beschrijving. Heel net toestel waar we blij mee zijn!

Hele goede service

Mijn dochter had een iPhone 12 besteld. De telefoon werd warm, bij geen gebruik al na halve dag leeg etc. Wij hebben op advies van jullie de batterij gekalibreerd en nog wat acties uitgevoerd zonder resultaat. De telefoon moest retour. Binnen 4 dagen ontvingen wij de bevestiging dat er een nieuwe telefoon opgestuurd zal gaan worden. En die werkt goed! Snelle service, goed advies en vriendelijke klantenservice. Complimenten!

26 Databankweg

Amersfoort 3821 AL