Filter

Een internetaanbieder zoals het hoort!!

Alles klopt, levering binnen 24 uur, produkt zoals beloofd, goede prijs incl. hoesje en glasbeschermer. ( door verkoper reeds bevestigd )

Prima in orde

Snelle levering en de telefoon was helemaal opgeladen. Prima batterijconditie en geen mankementen. Handige betaaloptie in drie delen.

Goede keuze

iPhone van mijn dochter stuk. Dan heb je snel een andere nodig. Heb de iPhone 11 besteld die we een dag later ontvingen. Ziet er goed uit, werkt prima en je krijgt langer garantie dan bij apple

Snelle service.

Snelle service, maar helaas geen BTW specificatie op een factuur tnv een bedrijf!!

Goede deal, snel geleverd, alles top geregeld. Bedankt!

Goede deal, snel geleverd, alles top geregeld. Bedankt!

Al 2 keer een tevreden klant

Voor de tweede keer een iPhone gekocht. Goed geholpen, tevreden met de aankopen en makkelijker (ook telefonisch) te bereiken.

Duidelijke site en snel geleverd

De telefoon is snel en netjes afgeleverd. Was ook heel goed verpakt. De telefoon functioneert ook heel goed.

Hij doet het geweldig!

Ik heb een paar dagen terug een refurbished iPhone 13 besteld. Hiervoor had ik een iPhone X waarvan de accu niet meer in een goede staat was en daarnaast zat het scherm deels los. Nu ik deze nieuwe telefoon heb binnengekregen, binnen 2 werkdagen, heb ik geen problemen meer. De accu doet het fantastisch en hij ziet er mooi en nieuw uit.

Highly recommended

Honestly, best delivery service ever so far. Phone arrived whiting 24 h after the order. Order tracking was possible, delivery guy kind and professional. Product, excellent! I ordered iPhone 13 128GB And works as new. Silicon cover and charger was included. Packaging clean and perfectly organized. Great experience! Thanks

super

iphone 12 gekocht 5 november en vandaag 7 november reeds geleverd. Zeer vlotte service. 2 weken geleden zelfde iphone bij refurbished.be besteld en betaald , tot vandaag niets ontvangen en geen reactie van de klantenservice. Dus zeer tevreden met deze nieuwe winkel MOBICO. Top

Zeer snelle service

Duidelijke site en snel besteld. Heb al meerdere telefoons hier gekocht. Altijd top!

Excellent

I had ann anmazing experience , I ordered IPhone 13 Pro Max Sunday evening and Tuesday morning I already got it at my place. The phone is very nice and service is perfect. So I absolutely can recommend it!

Fantastisch!

Hele snelle bezorging en super kwaliteit iphone. Ziet er splinternieuw uit en geen krasjes te bekennen.

Ik ben blij met de Mobico en raadt het aan aan andere mensen

Ik vind dat de bezorging erg goed ging: het kwam op tijd en ik had geen problemen. Verder vindt ik de telefoon zelf ook erg goed werken hij is heel snel en is best wel overzichtelijk. Ik zou hem aanraden aan andere mensen. Moopantekath

Heb gisteren een iphone xr besteld en is vandaag al toegekomen. Had hem besteld met zogezegd zichtbaar gebruik maar hij heeft niks van krassen en ziet er uit als nieuw. Alles werkt perfect en was heel goedkoop. Super blij hiermee bedankt!

Top mobiel!

Snelle service, geen enkele beschadiging en 100% batterijcapaciteit. Heel tevreden!

Telefoon ziet er super uit, stond bij lichte beschadigingen maar moet echt zoeken om ze te vinden. Ook super fijn van het hoesje en beschermfolie. Levering ook super snel. Helemaal blij.

Tooppp

TOP SITE

Meteen mijn nieuwe iphone 13 de volgende dag in huis na 2 weken hebben gewacht bij een ander bedrijf…. Heb er zelfs een hoesje/screenprotector bij bijgekregen. Dik tevreden dus echt een aanrader!

Super ervaring

De telefoon is besteld door mijn bewindvoerder nadat mijn telefoon helaas in een plas water was gevallen. Eind van de middag besteld en de volgende middag in huis! Er stond bij “ als nieuw”. En dat is hij ook echt! Geen krasje te bekennen en een batterijpercentage van 100%. Had alleen een telefoon verwacht maar er zat zelfs een laadkabel en adapter bij en zelfs een transparant siliconen hoesje! Al met al dus beter als verwacht!

Hele goede service

Ik had mijn iPhone besteld en de volgende dag al binnen! Hij zag er heel netjes uit en er zat al een hoesje omheen. Dit is al de tweede keer dat ik een iPhone koop bij mobico en de volgende doe ik het weer!

Heel goed!

IPhone 12 met lichte gebruikssporen besteld. Heb niets kunnen ontdekken, toestel ziet eruit als nieuw. Ook fijn dat de screenprotector (gratis) er al op zat. Geleverd met oplader en nieuwe batterij. Echt een goede deal!

De telefoon ziet er keurig uit en met nieuw!

De iPhone Apple 11 is helemaal goed en keurig zonder beschadigingen of hick-up in installeren. De kleurt is heel fijn en fijn formaat zoals aangegeven. Door de snelle leveren van 1 dag kon ik de telefoon snel in gebruik nemen. Top!

Superrrr

Fijne site, makkelijk, goedekeuze, supergoede service

26 Databankweg

Amersfoort 3821 AL