Filter

Duidelijke website, veel keuze en snel geleverd!

De beste prijs voor een refurbished Iphone 13. En vanwege goede ervaring met mijn eerdere telefoon van Mobico, wederom een hersteld.

Supersnel bezorgd en in zeer goede staat

Gisteren besteld en nu al direct mijn telefoon in handen. Ik zie de lichte gebruikerssporen niet.

Super website

Wij kopen onze i phones alleen nog maar hier. Super service

Dit is de 2e x dat ik een iphone bestel bij mobico (de eerste al heel wat jaren terug ondertussen). Altijd ontzettend blij met de snelle service en bezorging. Dit keer heb ik de iphone 12 in het wit besteld, en zoals ik gewend ben is hij weer helemaal top! Erg blij mee.

Goede kwaliteit en duidelijke communicatie.

Opnieuw een refurbished iPhone besteld bij Mobico, toen was het goed bevallen en nu weer een goede telefoon ontvangen. Extra gratis assocoires en een scherpe prijs..

Komt uit mijn onderzoek naar boven als de beste Refurbished aanbieder van Nederland en buurlanden

Bestelling #508618 iPhone 12 met 128GB geplaatst. Ik heb een hele goede ervaring met Mobico. Ik had eerst bij de concurrent Refurbished.nl besteld, waar ze iPhones op de website hebben staan met volgende dag levering, die helemaal niet leverbaar blijken te zijn en weken zouden duren. Na uren lang onderzoek en vergelijking gekozen om bij Mobico te bestellen. Had de iPhone de volgende dag al in huis. De gebruiksstaat van de iPhone is heel goed, zeker in vergelijking met andere aanbieders. De prijs is ook het beste wat ik kon vinden. Verder is de 2 jaar garantie prima voor de betaalde prijs (sommige aanbieders bieden 3 jaar). Wat ook fijn is, is de batterij capaciteit. Deze is bij Mobico minstens 85%, wat bij veel aanbieders slechts 80% is. Tot slot levert Mobico de producten uit eigen voorraad vanuit Amersfoort, in plaats van via allemaal verschillende buitenlandse aanbieders. Ik ben dus erg tevreden en kan Mobico van harte aanbevelen!

Helemaal top

Nu een paar dagen mijn iPhone 13 in bezit. Gekocht voor een mooi bedrag en snel in huis. De telefoon met lichte gebruikssporen gekocht maar hier valt weinig van te zien. De telefoon is nog in hele mooie staat en doet het verder erg goed. Zeker aan te raden!

Goede kwaliteit en betaalbaar

Nu voor de tweede keer een iPhone gekocht via Mobico en ik ben erg tevreden. Zeer goede prijzen en ook zeker goede kwaliteit. Fijn om hier mijn telefoon refurbished te kunnen kopen.

Snelle service en iPhone is als nieuw!

Betrouwbaar bedrijf!

snel geleverd en mooie prijs

Vanaf het moment dat ik op zoek was naar een milieuvriendelijker en kostenbesparender alternatief voor een nieuw toestel, kwam Mobico als gouden tip uit de bus. De beslissing om voor een refurbished iPhone 14 Pro Max van Mobico te kiezen bleek een schot in de roos. Ik wil mijn positieve ervaring delen en anderen helpen die overwegen een refurbished toestel aan te schaffen. Toen de iPhone arriveerde, overtrof het apparaat alle verwachtingen. Het zag er splinternieuw uit, zonder een enkel krasje of teken van gebruik - een stille getuige van de hoge kwaliteitsstandaarden die Mobico hanteert. De telefoon werkte vlekkeloos, met een batterij die zich gedraagt alsof hij net uit de fabriek is gerold. Het feit dat Mobico een uitgebreide garantie biedt, spreekt boekdelen over hun vertrouwen in de kwaliteit van hun producten. Afsluitend kan ik zeggen dat mijn ervaring met Mobico en de iPhone 14 Pro Max niets minder is dan uitstekend

Super blij

Iphone 13 pro max, werkt uitstekend en de buitenkant ziet eruit als nieuw. Super blij mee en ook fijn dat er gelijk een screenprotector op zat met een hoesje.

Geweldig.

Mooie telefoons. Al twee keer een iPhone 12 mini besteld. Snelle verzending. Nieuw staat is ook echt Nieuw staat! Hopelijk gaan jullie snel tablets en laptops verkopen

Goede service!

Snelle en goede service bij Mobico. Telefoon snel in huis voor een lage prijs, incl telefoonhoesje en screen protector.

Fijn

Via de mail ook geholpen kreeg heel snel antwoord! Levering was ook heel snel. De telefoon is fijn. Hij werd alleen met een batterij percentage van 3% geleverd. Dat was het enige vervelende en dat is niet heel erg.

Heel fijn en geen problemen

Ik heb gister mijn iPhone 11 binnen gekregen en ben er heel blij mee! Hij kwam netjes binnen zoals beschreven en voor de prijs was het echt heel goed. Ik heb ook geen problemen gehad met het overzetten van foto’s/ iCloud enzv. Ik raad het zeker aan om hier een telefoon aan te schaffen.

Snelle levering, top kwaliteit en uitmuntende service

Al twee telefoons besteld en in beide gevallen top kwaliteit. De eerste iPhone krijg na ruim een jaar een probleem, na een mailtje kwam diezelfde dag nog het verzoek de iPhone op te sturen. De werkdag na levering bij Mobico kwam al de oplossing en was het probleem snel en netjes verholpen, top service. Beide telefoons met hoesjes en screen protector en dus direct klaar voor gebruik.

Goede kwaliteit en service

Ik ben al 5 jaar klant bij Mobico en nog nooit ontevreden geweest. De kwaliteit van de telefoons die ze leveren is goed. Over de service heb ik ook geen slecht woord te zeggen. Ook nu weer erg blij met mijn nieuwe IPhone 11!

Telefoon in goede staat

iPhone X gekocht zo goed als nieuw, zo ziet het er ook uit

Goede service Mobico

Ik ben heel blij met mijn nieuwe i phone 12 mini. Besteld bij Mobico en de volgende dag al in huis. Hij ziet er perfect uit. Ik heb hem direct geinstalleerd en hij doet het uitstekend. Mijn man had al eerder een i phone bij Mobico besteld en deze i phone doet het nog altijd. Ik kan Mobico bij iedereen aanbevelen.

Clean, well presented and delivered as mentioned.

In my company we had just acquired 6 phones that were in excellent shape. We needed these phones for an application we were developing for a customer. But when thinking professional, I was not thinking personally ... I urgently needed a phone for my daughter's birthday. I had 2 days to go before the day, as I really did not want to invest in a phone for her. I mentioned it to colleagues who had reminded me of our recent purchase with Mobico. I immediately went online, found what I was looking for within my budget, and received the phone the following day - incredibly efficient. My wife was pleased, and my daughter was thrilled ... continue the excellence Mobico! And get your marketing team to work on how to best ensure that your professional customers keep in mind that you also provide excellent service to individuals!! ;)

Snelle goede service voor scherpe prijs

Gewoon top

Refurbished is net zo goed als nieuw

Refurbished telefoon met lichte gebruikssporen. Nou, 1 klein krasje gevonden op de achterkant. En dat voor die prijs. Zeer goede telefoon

Eerste keer refurbished, topervaring!

Het bestelproces ging vloeiend. De bezorging verliep zoals verwacht en het toestel (iPhone 13 pro) is inderdaad in nieuwstaat. Ik kan Mobico van harte aanbevelen!

Telefoon voor mijn dochter Iphone 12 ,'s avonds besteld de volgende dag netjes geleverd. Telefoon in perfecte staat, ondanks besteld met lichte gebruikersschade geen krasje te zien.

Goede fijne als nieuwe mobiel. Doet wat het moet doen!

Ik heb een de refurbished iphone 11 in het geel met zichtbare gebruikssporen. Exact wat ik heb besteld, een van binnen als nieuwe mobiel met van buiten een paar kleine krasjes. You get what you pay for en ik ben heel tevreden dat ie gewoon doet wat ie moet doen. Met een screenprotector voel je de krasjes op het scherm niet eens.

26 Databankweg

Amersfoort 3821 AL