Filter

Nooit doen

Ik heb deze site geraadpleegd omdat ik snel een tweedehands telefoon wilde aanschaffen. De site beloofde mijn telefoon te leveren op de volgende werkdag. Dit werd drie weken later, waarin ik én al betaald had én NIKS van Mobico heb vernomen waardoor ik zelf moest bellen en mailen waar mijn bestelling bleef. Vervolgens de telefoon ontvangen; batterijcapaciteit beloofde 100% te zijn dus ik dacht tevreden te zijn. Ik was de deur nog niet uit en mijn batterij was al 5 procentpunten gedaald. Ik kan nog een halve dag met deze telefoon. Blijkt dat Mobico geen onderdelen van iPhone gebruikt maar hun eigen aangeschafte onderdelen; ruk dus. Daarnaast werkt de camera slecht; er zit een constante waas in. Ik zou hier zeker nooit meer iets bestellen.

Iphone 12, meer dan verwacht!

Heel positief en blij met de aanschaf van mijn nieuwe Iphone 12. Na lang twijfelen (want het is toch best een flink bedrag) toch de telefoon besteld en geen spijt. Zoals in de omschrijving op de website stond is de telefoon als nieuw. Op de behuizing zitten 4 kleine witte spikkeltjes, verder is er echt niks aan te zien. Het scherm is echt in perfecte staat met de screenprotector er al op toen ik hem binnen kreeg. Ideaal, want dan kon de telefoon direct gebruikt worden. In het instellen en het eerste gebruik van de telefoon doet de telefoon het uitstekend. De site was duidelijk over wat er verwacht kon worden en wat er bijgeleverd zou worden. Het was in plastic verpakt, zonder dat het doosje was dichtgeplakt. Dat zou nog een tip kunnen zijn om de producten veilig te versturen. Want als er een beetje wild werd gedaan zou het doosje in de zak open kunnen gaan en had de telefoon vrij spel, wat beschadigingen hadden opgeleverd. Gelukkig was dat bij mij niet het geval, maar anders bieden ze ook aan dat je hem kunt terugsturen. De klantenservice zal ook dan met je meedenken! Al met al, dik tevreden.

Goede apparatuur, betrouwbaar en snelle levering!

Al vaak een iphone bij Mobico aangeschaft, voor alle leden van het gezin! Iedereen is super tevreden, want niet duur en hele goede kwaliteit!

Voldoet volledig aan de verwachtingen

Goede telefoon en duidelijke omschrijving. Snelle verzending. Eerlijke prijs.

hele goede ervaringen

dit is nu mijn 3e iphone die ik bij mobico heb besteld en t is altijd even goed. Ben heel erg blij, omdat mobico erg goedkoop is en een goede telefoon leverd

Vandaag besteld, morgen in huis, geen woord aan gelogen!

Ik had mijn zinnen gezet op een iPhone 13pro met voldoende opslag capaciteit voor mijn doeleinden, filmpjes schieten in hoge kwaliteit. Mobico had de iPhone 13 Pro 512GB Sierra blue - Als nieuw te koop aan. Het is inderdaad verbluffend dat hij er als nieuw uitziet, geweldig. Hij werkt perfect, en ik ben er zeer blij mee. Nu kan het echte werk beginnen!

Snelle levering en telefoon zo goed als nieuw

zeer slecht

bij eerste ontvangst van gsm werkt batterij niet

Ik heb de Iphone 14 pro besteld. Mobico was duidelijk in wat ik ervan kon verwachten en het product kwam op de doorgegeven dag en tijd binnen. Alles zat in de doos en voldoet aan de verwachtingen.

Geweldig! koop altijd mijn telefoon hier en ze zijn altijd in goede staat!! Super!

telefoon komt altijd in goede staat aan!

Olympische prestatie!

iPhone 14 voldoet boven verwachting! Snelle levering! Top toestel!

TOP!!

Super tevreden. Eerst een refurbished telefoon besteld via BelSimpel. Deze was echt helemaal waardeloos. Batterij werd niet herkend, je kon de batterij capaciteit niet bekijken en scherm zat vol krassen. Uiteindelijk een telefoon besteld bij Mobico en deze werkt gelijk helemaal perfect. Erg blij mee naar al dat gedoe bij BelSimpel. Keep up the good work!!

Telefoon zag er fantastisch uit

Telefoon zag er fantastisch uit, savonds besteld en dag erna al in huis. Beter kan niet kan je wel zeggen! Dit was mijn eerste ervaring bij Mobico, maar zal het zeker iedereen aanraden. Bedankt!

Super tevreden over mijn iPhone 11

Keurig na een 1 dag bezorgd. Telefoon zag er netjes uit. Batterijpercentage was 100%

Top dienstverlening, uniek in deze tijd

Zeer enthousiast over de aankoop die ik via mobico heb gedaan: zeer snelle service, heel goed bereikbaar telefonisch (unicum) en zonder moeite de screen protector alsnog opgestuurd krijgen omdat deze niet was geleverd. Dit allemaal binnen 1 dag. Het is mijn eerste ervaring met aankoop bij mobico, maar mensen om mij heen zijn zeer enthousiast over hun toestel. Daar ga ik dus ook vanuit. Mooi dat jullie bestaan!

iPhone 14 Pro, had wel nog schoongemaakt mogen worden.

iPhone 14 Pro besteld. Marktconforme prijs. Staat: als nieuw. Resultaat: goede levering van een mooi product wat inderdaad zo goed als nieuw is. De screenprotector zit er al op, alhoewel ik dat liever zelf had gedaan om eventuele schade beter te kunnen controleren. Punt van verbetering: Het toestel was niet schoon. Dus het mag dan zo goed als nieuw zijn qua schede, maar ik moest zelf nog even langs alle randjes en in de gaatjes het stof en dergelijke verwijderen. Geen enorm probleem, maar ook weinig moeite om de service nog even een tandje op te schroeven in mijn ogen.

Telefoon besteld

Was zondag avond besteld en dinsdag eind van de ochtend geleverd. Batterij was ook 100%. Verder ziet de telefoon er eigenlijk zo goed als nieuw uit. Top

Snelle levering, iPhone 14pro Max zoals beschreven, keurig netjes.

DIKKE AANRADER

Uitstekende service, ook telefonisch. Telefoon zelfde dag nog verzonden, volgende dag al in huis. Netjes verpakt, lader erbij, screenprotector zelfs al opgeplakt. Aanrader!

Met Mobico een beter ervaring dan andere refurbished verkopers

Nadat mijn order bij een andere refurbished verkoper zonder duidelijke reden plots werd geannuleerd, keek ik bij Mobico voor een Iphone. De site vind ik overzichtelijk weergeven, ik kon er de Iphones vergelijken. Uiteindelijk een Iphone 13 Pro besteld. Hier kreeg ik meteen een bevestiging en factuur van in de mail, en ook door de leveringsservice werd ik op de hoogte gehouden. Slechts een dag later had ik de telefoon in handen. Deze ziet er precies zoals beloofd uit en werkt naar behoren. Zat een goed geplakte screenprotector op, fijn! Wel jammer dat de adapter die erbij zat een usbA opening had, en het oplaadsnoertje een usbC verbinding had. Deze pasten dus eigenlijk niet helemaal niet bij elkaar.

Uitstekende kwaliteit en prijs

De kwaliteit van de iPhone is uitstekend alsof ik een iPhone heb besteld bij Apple voor de helft van de prijs. Ben super blij en was ook snel in huis

Fijne afhandeling van garantie

Mijn telefoon kreeg naar ruim een jaar wat problemen met het maken van fotos. Daarop heb ik contact opgenomen met Mobico, en ze hebben gevraagd om het toestel retourneren. Een dag nadat ze het toestel hebben ontvangen hebben ze kostenloos een vervangend toestel opgestuurd. Ik ben erg blij met de snelle en goede afhandeling van de garantie.

Dikke prima!

2 iphones 12 besteld voor onze kinderen. Binnen 2 dagen geleverd en met lichte gebruikssporen besteld. Telefoons in prima staat en accu op 100%.

Geweldig telefoon als nieuw

Bij Mobico iPhone 12 Pro. Snelle levering en telefoon als nieuwstaat gekocht en is gewoon nieuw geen enkel krasje erop. Mooie kleur. Screenprotector zat er al mooi op. Telefoon werkt goed en is super snel. Erg blij mee

26 Databankweg

Amersfoort 3821 AL