Filter

Als oudere sta je soms met je handen in het haar. “Hoe doe ik dit” niet bij het bestellen van n nieuwe iphone bij Mobico. Makkelijk en snel geleverd!! Bedankt.

Snel en product zoals beschreven

Het product is zoals beschreven en eigenlijk nog beter dan beloofd. Het is niet te zien dat het een refurbished telefoon is. Ik had het de volgende dag al in huis. Netjes geleverd in een doosje met een kabel (+adapter!) erbij.

Geweldig toestel: zowel intern als behuizing

Prachtige iPhone 11 ontvangen. Wij hebben de versie ‘zichtbare gebruikssporen’, nou er zitten nauwelijks krassen op. Alles wat ze zeggen, hebben ze waargemaakt.

Mooie iPhone ontvangen. Zou zichtbare gebruikssporen bevatten, maar is in nieuwstaat! Accu zelfs 100 procent en inclusief lader, screenprotector en hoesje!

Mooie telefoon

Heel blij met mijn nieuwe telefoon. In goede staat, werkt perfect.

Absolute aanrader voor diegene die een refurbished iphone zoekt

Ik heb nu het 3de toestel gekocht bij Mobico. Mocht u op zoek zijn naar een refurbished toestel dan bent u hier op het juiste adres. Super snelle en goede service. Vandaag besteld morgen (gratis) in huis!! Kortom top!!

Je zou gek zijn als je je telefoon hier niet haalt.

Ik heb gisteravond een iPhone 14 pro in nieuwstaat besteld en die is deze middag al binnengekomen. De telefoon ziet er gloednieuw uit zonder ook maar een krasje te bekennen. Ik waardeer dat ik er ook een screenprotector en hoesje bij heb gekregen. Een top ervaring en je bespaard er ook nog eens op!

Topservice!

Wat je bij Mobico leest op de website, klopt ook echt: een smartphone besteld voor 21.30u en nog geen 24 uur later mochten we ons pakketje in ontvangst nemen. De bestelde iPhone 12 is reeds het tweede (of is het nu derde?) refurbished toestel dat we hier aankochten. Elke keer een heel goede ervaring gehad. De toestellen werken prima en qua gebruikssporen niks op aan te merken.

2de toestel dat ik hier koop. 1ste was een probleem mee maar is correct opgelost. Nu 2de toestel toppie werkt prima lichte gebruikssporen maar hier is niet van te merken

Uitstekende ervaring

Alles is goed verlopen goeie service en ook vriendelijke mailtjes ontvangen ik komt hier graag nog een keer terug. De telefoon zelf ik ook heel mooi ik heb de 13 pro 256 GB in het goud met lichte gebruikers sporen. Er zit geen een krasje op of iets echt super blij mee.

Ik ben tot nu toe zeer tevreden over product! Ok de levering was erg snel! Super

Goede telefoon en snelle levering

Rond 19:00 mijn Iphone besteld, volgende ochtend om 8:30 binnen. Hoesje en beschermlaagje zat er al op. Erg blij mee!

Goede deal

Mobico biedt een goed assortiment refurbished IPhones van uitstekende kwaliteit. Van mijn vorige Mobico iPhone heb ik 6 jaar plezier gehad. Nu een IPhone 14Pro. Snelle bezorging en met nieuwe oplaadkabel. Niet van nieuw te onderscheiden en ook nog met twee jaar garantie. Daarnaast ga je met refurbished ook nog eens verspilling tegen.

Tot heden goed

Top service, snel en betrouwbaar

Fijne website, duidelijk over het aanbod, veel keuze en makkelijk te bestellen. Top product binnen gekregen, snelle levering, alles zat er bij. Erg blij mee.

Amazing

I received the phone after a few days of buying it. It came in great condition and I am very happy with this. Will definitely buy again from here.

Slechte kwaliteitscontrole/klantenservice

Nadat ik er nog eens over geklaagd heb, 5 dagen na bestelling de telefoon ontvangen. Het was en keurig apparaat, maar na het overzetten van alle data, bleek de Apple software aan te geven dat de batterij zo spoedig mogelijk vervangen diende te worden. Dit mocht niet bij een lokale repairshop. Dus ik heb het apparaat definitief geretourneerd.

Super telefoon!

Nieuwe telefoon binnen no-time bezorgd, en alles doet het precies volgens verwachting! Geweldig!

prima service tegen acceptabele kosten

snelle levering en mooie telefoon zonder gebruikssporen zoals ook aangegeven

Ik heb een iPhone 12 in nieuwe staat besteld en dit klopte helemaal. Ziet er helemaal gaaf uit. Makkelijk bestellen en snel in huis.

Beter als verwacht!

Aangeleverde telefoon al keurig netjes beplakt met protectie scherm en meegeleverde hoes! Nieuwe oplaadkabel erbij, wat een dikke bonus is want die word standaard niet meer bij alle telefoons geleverd! Zo kan deze telefoon absoluut nog een ronde mee!!

Snelle verzendig en goed apparaat

Volgende dag ontvangen! Werkt als behoren, geen schram te zien, heel blij erg mee!

iPhone pro Max 13 gekocht, prijs ruim 100€ lager dan bij vergelijkbare bedrijven. “Zichtbare gebruikssporen” in de vorm van enkele kleine krasjes op behuizing, nauwelijks zichtbaar en wel een goede discount hierbij

Goede telefoon voor een goede prijs

Goede telefoon voor een goede prijs

Super goeie ervaring

Telefoon snel geleverd, helemaal goed en duidelijke beschrijvingen op internet

26 Databankweg

Amersfoort 3821 AL