Filter

Snel geleverd! Goede kwaliteit! Ik bestel hier zeker vaker! Ga zo door!

was vroeger heel tevreden, maar helaas

tot op heden was ik heel tevreden, kom ook niet voor niets terug. via Iphone6, daarna een IphoneX, die voor garantie werd vervanging, dus weer een Iphone X; nu een Iphone 13 besteld en ontvangen. hier ontstaan grote problemen, waarmee ik verwezen werd naar Apple. reden voor mij om van de koop af te zien en gebruik te maken van mijn herroepingsrecht. jammer dat het zo gaat: in tijden van de winkel was er persoonlijk contact, sinds corona niet meer. Het persoonlijke is dus verdwenen. zij maken nog wel "reklame" voor de koffie, maar helaas zijn dat holle woorden wegens het ontbreken van een winkel.

Doen wat ze beloven

In eerste orde beantwoordde de klantenservice mijn vragen snel en correct. Vlotte service dus voor de aankoop. Ik heb een iPhone 14 pro max besteld en de dag erop was hij al geleverd. De status 'als nieuw' en er is inderdaad enkel een heel klein 'krasje' aan de zijkant. Ziet er voor de rest prima uit!

Gewoon 100% goed

Mooie iPhone 8 zag er als nieuwe uit dus zijn geld meer dan waard levering de volgend al zo als ze zeggen komen hun afspraken na geweldig

Een hele snelle levering en compt

In de avond besteld en de volgende dag kreeg ik hem bezorgd via post.nl IPhone voldeed aan de verwachting prima verkoper en raadt hem zeker bij anderen aan. Top

supersnelle levering en kwaliteit van het toestel.

toestel is als nieuw, precies zoals beschreven op de website.

Fantastisch top bedrijf, zeker een aanrader!

iPhone XR besteld lichte gebruikssporen nou je ziet er niks aan lijkt als nieuw! Super blij mee

Iphone 8 in perfecte staat

Iphone 8 in perfecte staat, als nieuw, snel bezorgd

Top service en bedrijf!

Mobico.nl is echt een top bedrijf! Heel snel met bezorging zonder problemen. Telefoon die werkt echt zo prima ben er echt zo tevreden mee!!

perfect

fijn dat je in etappes kunt betalen.

Zeer goede aankoop

Snelle levering volgende dag had ik mijn telefoon al in huis. Had een “als nieuw” en was niet te onderscheiden van nieuw.

Het is niet de eerste keer dat ik hier een telefoon bestel. Het is voor mij gewoon een nieuwe telefoon…. Heb al een paar jaar geleden hier voor mezelf een iPhone gekocht, doet het nog steeds. Nu ook mijn dochter hier een iPhone gekocht. Super snel geleverd en natuurlijk een super garantie.

Super levering en mooi toestel

Ik heb om 14:00 besteld, dag erna voor half 3 binnen. Toestel kwam mooi aan en komt totaal overeen met de beschrijving. Goede oplader, hoes en protector erbij. Hoes en protector zelfs al gemonteerd! Groot pluspunt

Super mooi en geen krasjes

Mooi

Heel snel binnen en precies zoals verwacht!

Heel blij met mijn nieuwe Iphone. ‘S avonds besteld en de volgende ochtend al binnen. Komt al in het hoesje met het beschermplaatje. De staat is precies hoe ik had verwacht. Alleen het gratis hoesje is niet van mega goede kwaliteit, maar prima voor de eerste paar dagen.

Beter dan verwacht

Heb het toestel met enige gebruikerssporen gekocht. Toestel is in perfecte conditie, geen ‘enige gebruikerssporen’ gevonden. Heel blij met mijn duurzame aankoop.

Good

Ik bestelde de 14 Pro iPhone en ik was aangenaam verrast door de snelheid waarmee hij werd geleverd en in welke goede staat hij was. Ik ben heel blij. De ondersteuningsdienst reageerde zeer snel op mijn vraag en hielp bij het oplossen ervan.

alles direct.

ik had hiervoor op een andere site een telefoon besteld, veel gezeik want hij was ineens niet meer levrbaar etc. een paar dagen hierna vond ik mobico, had er al eens over gehoord door mn vriend want zijn telefoon is hier ook vandaan. om 8 uur besteld en alsnog de volgende middag in huis

Snel geleverd goed product. Doen gewoon wat ze beloven.

Telefoon besteld, dag erna thuis bezorgd. Kwaliteit is zeer goed, inclusief gratis glassprotector en hoesje. Zeer tevreden!

Goede service en snelle levering!

Al een aantal telefoons gekocht bij mobico voor het hele gezin. Elke keer goede en snelle levering!

Heel goed en snel

Een leuke iPhone 8 Plus besteld,kwam snel en zit perfect uit geen min punten

Super goede telefoon en snelle verzending.

De telefoon is perfect aangekomen en in een super goede staat. Het is al de tweede keer dat ik bestel op mobico en het is altijd super goed aangekomen en het leuke is dat ik er nog eens een hoesje screenprotector en oplader bij krijg top toch bedankt voor de goede services mvg

Heel goed verlopen

Snelle levering en mooi samengesteld.

Boven verwachting goed!

Voor mijn tienerdochter had ik de iphone 12 128GB besteld met lichte gebruikssporen. Dinsdag besteld, woensdag al in huis! Toestel ziet er uit als nieuw! Ik heb geen sporen kunnen vinden! Batterij is 100% en een gratis hoesje en screenprotector! Ik en mijn dochter zijn dik tevreden, en raden dit bedrijf zeker aan! Bij de concurrent ben je zeker €100,- meer kwijt en dan is het nog maar de vraag of je dezelfde kwaliteit krijgt. Wij zijn blij, en zullen zeker vaker hier gaan bestellen!

26 Databankweg

Amersfoort 3821 AL