Filter

Telefoon kwam snel aan, de staat van de telefoon is ook zeer goed

Geweldig,,

Vier jaar geleden mijn eerste iPhone 7 ook bij mobico gekocht. Hij heeft me nooit in de steek gelaten. Nu ik een nieuwere wilde tussen mijn papieren gezocht en vond de aankoopnota van toen. Daarom ook nu weer voor mobico gekozen. Betrouwbaar en snel. Dank jullie wel Berenice

Uitstekende service en goede kwaliteit

Niet alleen een uitstekend werkende Iphone SE binnen 24 uur maar daarbij ook nog een lader, screen protector en beschermhoesje voor een scherpe prijs!

Fijne site, goede en snelle levering

Mobico heeft een duidelijk en overzichtelijke site. Na het kiezen en bestellen van mijn telefoon werd deze snel geleverd.

Matig

Mijn telefoon is niet met origineel scherm geleverd ( dat is niet heel erg op zich) maar het werkt niet heel goed en het geeft een fout code op mijn telefoon

Top service !

Al meerder gsm’s gekocht bij jullie ! Kwaliteit , service en garantiebeleid is top !

Goede telefoons goede prijs

Goed werkende telefoon, alleen jammer dat ik de originele doos en lader er niet bij heb gekregen, ik heb wel een lader gekregen maar deze laad wel veel langzamer dan de reguliere laders.

Helemaal Top

Ik dacht ik probeer het gewoon maar toen de iPhone plus geleverd werd overtrof het al mijn verwachtingen!!! Zoals hierboven omschreven helemaal TOPPPPPP

Ik was een beetje huiverig om een refurbished toestel te kopen. De webshop was erg duidelijk, betrouwbaar, goede garantievoorwaarden en ook de product voorraad is duidelijk. Besteld en de volgende dag geleverd. Zeer tevreden.

Excellent.

Ik bestelde een iPhone 11 Pro Max in de kleur Goud en deze werd de volgende dag bij mij afgeleverd! Ik heb wel een apparaat in nieuwstaat gekozen, maar bij aankomst zou ik zeggen dat het zo goed als nieuw was, niet als nieuwstaat! Ik heb via e-mail contact opgenomen met Mobico en mij werd gevraagd foto's te sturen om te laten zien wat ik had ontvangen. Geen probleem. Ik kreeg het bedrag terug dat in rekening was gebracht voor een apparaat in perfecte staat. € 20. Geen enkel probleem. Ik zal in de toekomst zeker bij Mobico kopen! Dit is de eerste keer dat ik een refurbished telefoon koop. En ik ben onder de indruk! 100 batterijcapaciteit. Goede staat als nieuw. Slechts een paar kleine krasjes aan de linker aluminiumzijde.

Top telefoon ziet er heel netjes uit

Heb mobico meerdere mails gestuurd met vragen, en hadden snel een reactie geleverd En supersnelle levering, binnen 15 uur had ik heb

geweldige kwaliteit en snelle levering met goede prijs.

Telefoon zoeken, bestellen, betalen en snel leveren. Grote klasse!

2e x en weer alles in orde

Ik heb gisteren de iPhone pro Max 11 gekocht en van middag werd hij bezorgt super blij mee en echt aan te raden om hier een telefoon te kopen

Snel en goed geleverd

Positief

Perfect place to buy !!

I have super good experience with this platform super phone quality with best suited economical option for a person like me. I have purchased another iPhone recently due to overall satisfaction. Thanks for providing such nice phones at great prices!!

goede service en goede aankoop

adequat bezorgd en goede afhandeling

Heel goed op alle vlakken

Snel geleverd, telefoon was mooier dan gedacht, alleen op de achterkant een paar krasjes. Mijn dochter is helemaal gelukkig met haar toestel. Aanrader!

Top!!

Bestelt en volgende dag in huis, met alles erbij wat men heeft belooft. Een mooie nette telefoon.

Suppersnelle levering

Gisteren namiddag besteld, deze voormiddag reeds geleverd.

Goede telefoon perfecte service met een hoesje lader en bescherm laagje top website om je telefoon te halen

Super tevreden

Een iPhone X voor mijn dochter gekocht ! Ze is er helemaal blij mee. En de service van mobico is top !!

Binnen 1 dag in huis, is echt als nieuw

Meer dan top

2 x apple 11 gekocht. Echt top