Filter

Goede telefoon

Ik had me telefoon gesloopt en had een goede niet al te duren telefoon nodig.ik wou graag een iPhone.hij kwam met een beetje schaden maar daar had ik op gerekend. Het scherm is helemaal goed

Topproduct tegen topprijs

Refurbished Iphone 14 pro max besteld, snel geleverd en zag er piekfijn uit. Fijn dat er een nieuwe oplader bij zat. Tweede keer dat ik hier een toestel heb besteld en kom zeker terug.

Mooie telefoon moi ge refused

Het is een mooie telefoon in een goeie staat

Prima producten, snelle levering

Prima iPhones, snel en goed afgeleverd!

Ik zal dit je zeker aan raden

De iphone 11 pro max het is goed model ik zal je zeker aan raden dat je dit model ook koopt de telfoon is helemaal klaar gemaakt er zit een hoesje bij en een op lader en de screenprotector zit zelf al op de telefoon hij is klaar gemaakt voor gebruik

Prima geregeld!

Mobico, aanbevolen door m'n kleinzoon. Prima advies

S. Bars

best prijs en kwaliteit

Aanrader snel en heel correct

De Iphone was de dag erop geleverd en in de staat dat hij zich moest bevinden. Echt tevereden.

Formidabel

Snel geleverd ziet er zeer netjes uit. Alles werkt perfect.

Goede prijs-kwaliteit verhouding!!

Ik heb een iPhone 12 gekocht via mobico, hij kwam aan in zeer nieuw staat zonder enige beschadiging. Het contact met mobico was ook erg goed. En dat voor een zeer redelijke prijs! Deze site is aan te raden.

Top aankoop

Mobiel was snel binnen en voldoet aan de verwachtingen. Paar kleine beschadigingen zoals aangegeven. Hopelijk gaat deze lang mee.

Perfecte telefoon, snel geleverd!

Ik heb mijn iphone 14 pro net ontvangen, hij is in perfecte staat en meteen klaar voor gebruik. Werd binnen een dag geleverd en daarbij, ook nog het voordeligst geprijsd! Zeker aan te raden!

Snelle nette levering en een super net toestel!

Fantastische kwaliteit

Ik had de telefoon zondag besteld en dinsdags binnen gekregen. Het is een super mooie telefoon en ziet eruit als nieuw.

Goede service, goed product, voor een lage prijs.

Het product werk precies zoals het hoort, ik heb een schone batterij gekregen. Daarnaast is de service die je word aangeboden na aanschaf nog steeds heel goed. Daarnaast komt het bedrijf de afspraken na en kun je ook via mobico voor goedkoper mogelijke reparaties laten uitvoeren in geval van een ongelukje.

precies wat je verwacht

de telefoon werkt uitstekend, er zitten een aantal kleine krasjes op het scherm maar dat viel te verwachten met de status “zichtbare gebruikssporen”. alles werkt zoals het hoort, en er zat zelfs een nieuwe lader bij. Super tevreden! En geruststellend om te weten dat er toch 2 jaar garantie op zit.

waar is mijn iphone?

Ik heb een paar dagen geleden een iphone besteld maar heb nog niets ontvangen… Ik las net de reviews en iedereen zegt dat het een super snelle levering is enzo, waarom niet bij mij? Ik heb alleen een bevestigingsmail ontvangen net na mijn bestelling maar voor de rest niks… ik vind het heel frustrerend als ik niet op de hoogte word gehouden over de levering van mijn pakje. Dit geeft mij te veel stress.

Exact zoals gewenst, super enthousiast!

Erg snelle levering, 1 dag na bestelling kwam hij al aan! De telefoon komt beschermd in een doosje aan, het gratis beschermlaagje op het scherm en hoesje zitten er al op. De telefoon werkt perfect, hij lijkt echt net nieuw! Er is niets aan te merken dat de telefoon refurbished is!

Heel snel en fijn

Ik had de iPhone besteld en kreeg meteen een bevestigingsmail. De levering is super snel en aan de telefoon mankeert niks. Ik heb hem als nieuw besteld en dat is ie ook. Alleen de batterij is niet origineel, maar dat komt volgensmij omdat hij lager dan 85% procent batterij had. De batterij is nu wel als nieuw, super fijn!

Goede prijs, betwijfel wel een beetje de batterij.

Ik heb een iPhone 13 Pro gekocht voor 790 en de batterijpercentage zegt 100 procent maar gaat alsnog snel leeg, dit heeft me aan het twijfelen gezet met wat ze de telefoon refurbished. Wat ik hiermee bedoel is of ze Apple producten fruiten op goedkopen producten uit China. Overal is het uiterlijk erg goed en de processor is erg snel!

Snel, en kreeg precies wat ik had besteld en werkt super.

Iphone 12 refurbished besteld. Goede prijs en hij werkt als een uh, nou iets dat heel goed werkt in ieder geval! :) Ik ben er blij mee! Bedankt Mobico! Goede service. Glasplaatje zat er al op en hoesje erom heen. Zo goed als hij nog kan zijn! Ga zo door!

Goede en duidelijke webshop

Mobico, Duidelijke webshop, goede producten en hele snelle service.

John

Snelle levering van de telefoon en geleverd zoals beloofd (als nieuw)

Erg goede kwaliteit voor de prijs die je betaald!

De levering van de iPhone was erg snel, wat enorm prettig is. Waar deze telefoon een stuk minder duur is dan een niet-refurbished model, is dat niet te merken aan de prestaties. Hoewel ik de variant 'zichtbare gebruikssporen' heb, is het scherm geheel krasvrij en zijn de beschadigingen op de behuizing met een hoesje niet zichtbaar. Al met al, een erg goede aankoop!

Top toestellen!

Reeds voor de 3e keer een refurbished iPhone gekocht bij Mobico en telkens opnieuw een uitstekend toestel ontvangen!

26 Databankweg

Amersfoort 3821 AL