Filter

Top service!!

Telefoon is top, mijn dochter van 11 is erg blij. Zo goed als nieuw. Niks op aan te merken. Snelle service. Telefoon was netjes binnen een dag binnen. Zeker een aanrader.

makkelijk en snel geleverd!

Was de goedkoopste refurbished site die ik kon vinden. Alles snel en makkelijk geregeld. Telefoon doet het goed niks te klagen en erg blij mee!

snelle levering, goede kwaliteit/prijs

Lichte gebruikssporen, zeg maar gerust zo goed als nieuw. Mooie iPhone SE 2020 voor een uitstekende prijs, en met een dag geleverd (na een paar weken gewacht te hebben op levering van een andere refurbished leverancier.

Telefoon aangeschaft en tot op heden erg tevreden. Prima service.

Had gratis hoes gekregen en scherm bechermer! En volgend dag al bezorgd.

het is een hele mooi iphone

ik heb de iphone 11 zwart 128gb gekocht en hij bevalt uitstekend hij heeft paar lichte gebruiks sporen zoals werd vermeld en alles werkt top telefoon

Mooie telefoon, snelle levering

Door eerdere goede ervaringen met Mobico, heb ik weer een keer een telefoon besteld met “lichte gebruikssporen”, maar hij ziet eruit als nieuw. Het is een hele mooie telefoon, met accu percentage van 88%. De levering was ook, zoals op de site vermeld, zeer snel. Ik had het de volgende dag in huis. Al met al zeer tevreden.

Snelle levering van nette IPhone SE

Had voor Carplay een IPhone nodig dus hoefde niet nieuw te zijn. Bij Mobico ik een refurbished IPhone SE besteld. Deze werd zoals beloofd al de volgende dag afgeleverd. Ik was aangenaam verrast door de kwaliteit van het toestel. Er was nauwelijks te zien dat de telefoon niet nieuw was. Alles werkt prima en ook de batterij is 100%. Verder werd de IPhone compleet geleverd met lader, snoer en tool voor de simkaart. Ook fijn is dat er een hoesje en een screen protector bij zit. Dus kan wat mij betreft niet beter.

Prima webshop

Refurbished iPhone gekocht waarvan de staat precies zo was als omschreven. De levering op de volgende dag is ook waargemaakt.

Nog beter dan verwacht

Lichte gebruikssporen blijken wel heel licht, want lijkt gewoon op nieuw ...

Zeer goede service

Snelle levering. Correcte communicatie

Bij Mobico een nieuwstaat iPhone 13 pro besteld. En dat is mij goed bevallen! Voor een schappelijke prijs ook nog eens een screenprotector en telefoonhoesje erbij gekregen. Super! Binnen een dag geleverd ook, ideale service!

Weer voor Mobico gekozen

Na een eerdere bestelling weer voor mobico gekozen. Zeer tevreden over de telefoon, het ziet er goed uit en werkt perfect.

Makkelijk, goed en volgens belofte

Prima ervaring en blij met mijn toestel en aanvullende gadgets

Snelle levering en goede prijs

super goede telefoon ontvangen

Ik heb een telef0on besteld met lichte gebruikerssporen maar de telefoon ziet er uit als nieuw. De telefoon is gemakkelijk te installeren en fijn in gebruik.

Zeer mooi product!

Ik ben zeer tevreden, maar ik krijg steeds een melding dat de batterij geen originele Apple batterij is,geeft dat een probleem?

Uitgebreide keuze en snelle levering!

Mijn zoontje op zoek naar betaalbare mobiel. Hij had een uitgebreide keuze en snelle levering! Binnen 1 dag geleverd en mobiel in zeer goede staat!

Telefoon niet te onderscheiden van nieuw

De telefoon is niet te onderscheiden van een nieuwe telefoon, op deze manier toch weer veel geld bespaard.

top ervaring

Ik heb de iphone 12 128GB in zichtbare gebruikssporen gekocht, en er waren allee krassen te zien, alleen een lichte kras in de behuizing, waar toch een hoesje overheen gaat, en een paar lichte krasjes op t scherm, waar ik totaal geen last van heb. De batterij conditie was nog 100%, niet verwacht, maar heel blij mee, echt een aanrader

Supersnelle levering van mijn iPhone 11. Snel en makkelijk geïnstalleerd.

Had mijn iPhone 8 laten vallen dus er moest snel een nieuwe komen. (Kan niet zonder). De volgende dag had ik ‘m al een iPhone 11. Heb ‘m direct geïnstalleerd dit ging heel snel en gemakkelijk. Wat ik ik ook top vond. Er zat ook al een hoesje om en een bescherm glaasje op en er zat een oplader bij. Super blij mee.

Helemaal top!

Met “zichtbare gebruikssporen” een iPhone 12 besteld, zit geen krasje of niets op. En snelle levering!

Voor de 2e keer via Mobico een nieuwe iPhone gekocht, dit keer iPhone 14 “nieuwstaat”. Je merk niet dat hij gebruikt is o.i.d. En je betaald een stuk minder. Hij is de volgende dag al in huis met zelfs een screenprotector en hoesje erop! Top service!

Een refurbished iPhone gekocht, ziet er werkelijk uit als nieuw. Dat is ook nog eens beter voor onze planeet, dus ben er superblij mee!

Snelle en nette levering!

Mijn dochters iphone 11 is letterlijk overreden door een auto, dus er moest een nieuwe komen. Bij Mobico zagen we precies die ze had (iphone 11, paars, 128 gb) voor een nette prijs. Besteld en de volgende dag in huis! Top!

26 Databankweg

Amersfoort 3821 AL