Filter

Gemakkelijk en snel

Gisteren deed mijn ouder telefoon super irritant door uit zichzelf allemaal mensen te bellen… Toen heb ik op internet gelijk gezocht voor een nieuwe. Ik kwam terecht bij Mobico en op de site staat alle info die je wilt weten voordat je zoiets ‘groots’ aanschaft. Stel je zou er toch niet uitkomen, dan zou je ook altijd de helplijn kunnen bellen die aangegeven staat onderaan. Handig! De volgende dag had ik de nieuwe telefoon in m’n handen. Lekker snel en efficiënt.

Snel en kwalitatief goed!

Wat een goede en snelle service. Voor weinig geld een goede refurbished iPhone voor mijn zoontje kunnen aanschaffen. De site is overzichtelijk en helpend. Mooi meegenomen dat er een hoesje en een glass screenprotector bij zat.

goed toestel voor de goede prijs

Geweldige service en prachtige Iphone geleverd in zeer goede staat

Toestel conform informatie op website de volgende dag geleverd. Goede prijs-/kwaliteitsverhouding van de Iphone 13 PRO, vooral door het nauwelijks aanwezig zijn van gebruikssporen. Ik had na levering en het overzetten van de back up van mijn Iphone X nog enkele vragen die snel, adequaat en met veel begrip door de klantenservice zijn beantwoord. Ik kan Mobico dan ook als een betrouwbare leverancier aanbevelen.

Snel en gebruiksklaar geleverd.

Tegenwoordig als een van de weinige de eerstvolgende dag geleverd en ook met hoes en screenprotector al netjes erop geleverd. Sim erin en gaan. Telefoon ziet er voor “licht gebruikt” als nieuw uit. Waarschijnlijk ook een nieuwe accu erin. Alleen jammer dat de iPhone blijft aangeven dat er waarschijnlijk geen originele Apple accu in zit. Verder helemaal tevreden.

Prima iPhone 12 Pro

Dit is de 3e iPhone die ik bij Mobico besteld heb. De eerste was in nieuwstaat en dus geen krassen, batterij 100%. De tweede was met lichte gebruikersporen, die ik niet zag en wederom een batterij van 100%. De 3e was dus een iPhone 12 Pro, wederom met lichte gebruikersporen die ik niet zag en een batterij van 100%. Kortom, prima.

Alles keurig en in de afgesproken tijd geleverd

Mijn bestelling bij mobico Duidelijke website en alles is keurig binnen 1 dag thuis afgeleverd.

Goede snelle levering en goede telefoon

Snel en precies volgens omschrijving, perfect!

De iPhone bestelde ik gistermiddag om 16:00 en vanochtend om 9:00 uur werd het pakketje al geleverd. Goeie en snelle service en de telefoon is helemaal naar wens.

Hele mooie telefoon, snel geleverd, geen krassen

Ik ben er heel blij mee, ik heb een iphone 12 voor maar 419 euro!!!! Hele goeie kwaliteit. Ik raad deze site echt aan! Ik kan eindelijk goeie fotos maken!

Super goed

Ik ben erg tevreden met mijn toestel, super snelle verzending, en goede service!

Snelle levering, top telefoon!

Telefoon werd de volgende dag al geleverd. Supersnel! De telefoon was in zeer goede staat. Goede prijs en fijn om garantie te hebben.

Prima spullen en goede service

Ik heb hier inmiddels voor twee van mijn kinderen een iPhone XS gekocht. Zagen er beide als nieuw uit. Erg tevreden mee.

Reparatie binnen garantie zeer slecht

Wij hebben zeer slechte ervaringen met de reparatie afhandeling binnen de garantie. Ze hebben nu al 2x een vervangend toestel terug gestuurd wat allerlei gebreken heeft. De laatste keer ontvingen we een toestel met een batterij die letterlijk helemaal leeg was. Hoe kun je zo'n toestel gecontroleerd hebben?! Natuurlijk was de batterij ook niet goed meer op te laden. Daarnaast maakte de SIM kaart geen goed contact in het toestel. Elke keer opnieuw een retour aanmelden kost ongelooflijk veel tijd en ben je je telefoon weer een tijd kwijt. Op de suggestie om eerst een vervangend toestel op te sturen en dan de kapotte op te sturen is geen optie volgens de klantenservice. Zwaar terleurgesteld in dit bedrijf. En thuis een huilende dochter.

Super goed!

Goeie telefoons! Nu 2 keer een telefoon gekocht! Beide niet te onderscheiden van nieuw! Mocht er iets mis gaan zijn ze erg open en helpen ze om te kijken naar een oplossing.

Snelle levering en de telefoon voldoet aan de verwachtingen aangezien er nauwelijks gebruikssporen op zitten.

Betrouwbaar bedrijf met een snelle levering

Uitstekend! Ik heb mijn nieuwe I Phone 12 pro na 21:00 besteld, en de volgende ochtend was deze om 9:00 al geleverd! Groot compliment hiervoor. Een telefoon koop je niet zomaar, dus ik heb van te voren goed onderzocht welk bedrijf de beste prijs kwaliteit verhouding kon leveren. Zo kwam ik bij Mobico uit. Niet eerder van gehoord, maar hier ga ik zeker in het vervolg mijn telefoons bestellen! De I Phone was in een uitstekende staat zonder zichtbare beschadigingen. Een klein krasje op de zijkant had ik pas gevonden na heel goed zoeken. De accu heeft een capaciteit van 100% en Mobico was zo vriendelijk om alvast een screenprotector aan te brengen. Ik gebruik deze telefoon nu een paar dagen, maar ben erg tevreden met het product welke niet van nieuw te onderscheiden is. Ik zou Mobico zeker aanbevelen als een betrouwbaar bedrijf welke kwaliteit producten levert.

Super snel en goed geregeld

Via de site mobiele 2 telefoons gekocht, volgende dag in huis. Mijn dochter en ik helemaal tevreden over het gekochte

Goeie telefoon

Gekocht met lichte gebruikssporen en doet naar verwachting. Alleen kreeg hem niet in fabriek modus of gestuurd en ook niet uit en opgeladen.

Goede eerste ervaring!

Mijn eerste ervaring met Mobico is mij erg goed bevallen! Snel geleverd, netjes verpakt en precies zoals de omschrijving heeft aangegeven.

Top prijzen

Ik wist, ik heb een nieuwe telefoon nodig. Dus heb gezocht naar een refurbished iPhone maar ook dat vond ik erg duur, toen stuurde m’n vader deze website door en hier was het al gouw €100,- goedkoper dan op de meeste sites. Dus besteld! Snelle levering en een goede telefoon!

Kan beter

Nu voor de 3e keer bij mobico een telefoon besteld, net zoals bij de 2e keer is er weer iets niet goed en moet hij weer terug, wel wordt ik steeds goed geholpen.

De aankoop van de iPhone 13 op mobiel was een zeer goede keuze. Ik bestelde het toestel van de categorie “met lichte gebruikssporen”. De gsm heeft 2 mini stipjes op de zijkant, voor de rest is er verder niets zichtbaar van gebruikssporen. Ook op de conditie van de batterij valt weinig op aan te merken, werd geleverd met nog steeds 100%. Heel wat kunnen besparen door het aankopen van deze uitstekende gsm op mobico.

Super blij

Vandaag mijn nieuwe telefoon binnen gekregen., heel erg blij met de snelle service en levering. Telefoon doet het goed, mooie kleur

Zeer snelle levering

Prima telefoon Goede accu Service met hoesje en gratis screenprotector