Filter

Super netjes

Telefoon ziet er goed uit. Zit zelfs een hoesje en screenprotector op! Snel geleverd!

Top geregeld

Super snel in huis en een geweldig mooie telefoon

Snelle winkel

Had snel een nieuwe telefoon nodig vanwege een ongelukje met mijn oude telefoon. Bij Mobico een refurbished telefoon uitgezocht en besteld welke ik de volgende ochtend al in huis had. Top shop!!! Dus zeker een aanrader

Fijne ervaring

Ik heb de telefoon gekocht in de staat heel goed en er zit geen krasje op.

Goede telefoons maar doen niet wat ze beloven

Ik heb een iPhone besteld en zou daar een gratis hoesje en screen protector bij krijgen. Het hoesje heb ik nooit binnen gekregen, al heb ik er al een paar keer achteraan geappt. Ik heb ook een kapotte oplader gekregen. Dus eigenlijk niet waart. Ook zeker geen aanrader!

Iphone (nieuwstaat) gekocht en mega tevreden! Snelle levering en de telefoon is inderdaad volledig nieuw.

Snel en goede kwaliteit

Goede ervaring met dot bedrijf door de snelle service.

Perfecte telefoon Snel geleverd Nieuw staat is ook nieuw staat Keurig in hoesje geleverd Mooie prijs

Het is uitstekend!

Ik vind het webiste geweldig. Ik had de iphone 13 besteld en had m meteen binnen 1 dag al binnen. Terwijl meestal met de andere sites je al pas na 3 of meer dagen m binnen krijgt. De telefoon is ook erg geweldig. Ik had de “lichtgebruiksporen gekozen”, maar ik zie echt geen verschil. De telefoon lijkt gloednieuw! Een top ervaring dit.

Geen krassen prima telefoon

Super fantastisch!

Voor de tweede keer besteld bij Mobico. iphone 13 Pro in als nieuw staat. Snelle levering en perfecte telefoon. Screen protector als perfect aangebracht. Snelle levering en goed verpakt. al met al een super goede keuze.

Fijne telefoon

Ik heb de iPhone XR gekocht en hij ziet er heel mooi uit. Nog niks dat me niet bevalt echt een aanrader.

Erg snel geleverd en ben er heel blij! Keurig met accessoires en een hoesje + bescherm glas geleverd. Werkt super en ziet er als nieuw uit. Top!

Super snel geleverd, telefoon is boven verwachting!

Gisteren een iPhone besteld met zichtbare gebruikerssporen. Vandaag binnen en hij ziet eruit als nieuw! Erg blij mee.

Zoveel meer dan op voorhand gedacht!

Ik was wat sceptisch als het gaat om de aanschaf van een gebruikt toestel. Op de site kon ik kiezen uit gebruikt, bijna nieuw en (volgens mij) nieuw. Gekozen voor ‘bijna nieuw’ en binnen 2 dagen ontvangen. En wat ben ik blij en positief verrast! Het toestel is idd zo goed als nieuw, inclusief hoesje, screenprotector, oplaadkabel én stekker! En dat alles supergoed verpakt! Ik kan écht iedereen aanraden om bij mobico te gaan shoppen!!

Super goede telefoon, precies zoals beschreven en met beschermlaagje erop! Geweldig

IPhone als nieuw voor de helft van de Apple prijs.

niets op aan te merken, in orde !!

Iphone 12 pro met status "als nieuw" kan NIET tegen regen

Ik ben specifiek voor de "Als Nieuw" versie gegaan om mogelijke problemen te voorkomen. Het feit dat mijn telefoon door regenwater onbruikbaar is geworden, is zeer teleurstellend en niet in lijn met de beschrijving van een "Als Nieuw" product op de officiële Apple website. Volgens Apple zou dit geen probleem moeten zijn, tenzij de telefoon uit elkaar is gehaald en onderdelen zijn vervangen wat deze toko waarschijnlijk gedaan heeft zonder de telefoon goed te sealen. Kortom, verwacht niet dat je met je telefoon kan lopen in de regen, dit grapje heeft mij 196 euro gekost om te laten repareren. Voor hetzelfde bedrag en zonder problemen had ik dit net zo goed nieuw kunnen kopen bij Apple.

Super service en support

Bij de levering van mijn Iphone is er iets fout gelopen waardoor de levering niet was aangekomen op mijn adres. Ik had dit gemeld via de support van Mobico rond 20.00h. Diezelfde avond kreeg ik nog feedback van de support dienst. Nu een week later en na enkele keren correct contact met de support diensten van Mobico heb ik een nieuwe Iphone ontvangen. Bedankt voor de goede opvolging en afhandeling! Een voorbeeld voor vele anderen! En Oh ja, de telefoon ziet er inderdaad als nieuw uit inclusief beschermhoesje en screenprotector!

Snel en makkelijk

Erg snel overzichtelijk en makkelijk te bestellen

Mooie mobiel met weinig gebruikssporen

Goed en snel

Goeie en snelle levering. Telefoon is goed

Wederom prima

Donderdagmiddag valt in de sportschool een halter op de iPhone 11 van mijn zoon….. Aangezien we goede ervaringen hadden met Mobico nu ook snel een nieuwe besteld. Site en betaling zijn easy en de levering al vrijdag in huis. Dit keer ook nog met een glazen screenprotector. Prijstechnisch ook geen beter aanbod gezien, kortom een twee tevreden klanten, mijn zoon en ik.

Hele snelle levering en een goede prijs

26 Databankweg

Amersfoort 3821 AL