Filter

Telefoon 18.00 besteld, volgende ochtend in huis, geen krasje en 100% batterij

Echt een super mooie iPhone!

Hij ziet eruit als nieuw, net alles erbij. Ook een screenprotector, was er al op geplakt en hoesje ook gratis. Echt voordeliger dan andere!

Alles verliep zoals beloofd woensdag besteld en donderdag voormiddag bestelling thuis gekregen. In de doos zat een kabel en oplaadblokje, een sleutel voor het simkaartslot en uiteraard de iPhone. Ik heb de iPhone 12 besteld met ‘lichte gebruiksschade ‘maar die is niet te vinden. Ook is er al een beschermglas geplaatst op de gsm zonder bubbels. Ik raad zeker aan hier te bestellen de gsm werkt perfect.

Niet nieuw is net zo goed, maar dan beter en goedkoper

Bij elk bepaald type iPhone is overal alleen de prijs anders. De iPhone blijft hetzelfde. En dus zocht ik de beste prijs. Die heb ik hier gevonden: een net zo goede iPhone, hergebruik, refurbished. Beter voor het milieu en tegelijk goedkoper. Mobico heeft een erg overzichtelijke site, betaling kan in termijnen en de afhandeling is supersnel. Daar word ik dus blij van: aanrader!

Super service!

Refurbished iPhone 13 besteld, superfijne telefoon en snel geleverd!

Zeer snelle service

Heel snel en overzichtelijk. Zeer aan te raden.

Prima iPhone 13

Door waterschade had ik een nieuwe iPhone nodig en die heb ik hier bij Mobico gevonden. Het was een 3-sterren telefoon, dus met enige gebruiksschade. Maar dat viel erg mee. Moest echt naar beschadigingen zoeken. Ook was de iPhone al voorzien van een beschermplaatje. Keurig geleverd...! Aanrader!

GE WEL DIG

Fantastische service, ik heb eerst telefonisch gebeld voor info over de telefoon. Ik ben super goed geholpen. Vanuit daar me bestelling geplaatst, had de goedkoopste van de iPhone 12 Pro besteld, dacht van een paar krasjes is niet erg. Maar de telefoon is zo goed al nieuw. Ik zie geen enkele kras! Ik ben zo ontzettend blij ermee, super telefoon en supermooi. Geweldige service, snelle levering, super kwaliteit en je krijgt zelfs een lader en een screenprotector met telefoonhoesje! Heel erg bedankt mobico!

Super goeie winkel

Goeie iphone 11 pro max voor goeie prijs

Doen wat ze zeggen

Dit is niet de eerste telefoon die ik hier koop. Door een goede kwaliteit/prijs verhouding en de supersnelle levering ben ik ook nu weer super tevreden. Tot de volgende aankoop!

Perfect beste prijs en kwaliteit

Zeker heel tevreden

Ik wil alleen even zeggen dat mobico 1 heel betrouwbaar is 2 de toestellen zijn helemaal in orde ik heb nu twee telefoons besteld 1 iPhone 12 en 1 iPhone 14 super blij mee lijkt net uit de winkel te komen een dikke hartje voor jullie

Snel en fijn

De website werkt efficiënt en al ben je echt in nood van een telefoon dan is deze er snel!

Betaalbaar, goed product, snel geleverd.

Ik ben zeer tevreden over Mobico. Alles verliep soepel en ben heel blij met mijn nieuwe mobiel. Jammer was alleen dat een goedkopere telefoon met minder geheugen niet voorradig was, anders had ik die gekozen. Verder snel en compleet geleverd volgens afspraak.

Snelle top service

Al eerder een toestel hier gekocht en werkt nog steeds prima. Nu een Iphone 14 pro gekocht welke een batterij capaciteit op 100%. heeft en geen gebruikssporen. Snelle levering en de schermcover is een leuke extra.

Perfect.

Snelle levering en een mooi naar wensen toestel.

Snel & Mooi

iPhone 13 Sterrenlicht - Binnen minder dan 24 uur na bestelling stond de postbode al op de stoep! Telefoon ziet er uit als nieuw , fijn!

Al derde keer op rij perfect naar verwachting!

Levering ok Toestel ok Alles ok dus

Super snelle levering! Toestel is als nieuw! Super tevreden, top!

Super blij met mijn iPhone 13 Pro!

Super snelle service. Helemaal blij met mijn nieuwe telefoon

Telefoon van super kwaliteit en snelle levering!

Goede telefoon, goede communicatie en een goede prijs! Kortom: aanrader!

Nieuwe telefoon

Als nieuwe IPhone 12 Pro heel tevreden mee. Snel verstuurd , zo snel dat ze vergaten het envelopje goed dicht te plakken maar gelukkig zat er nog een goede laag plastic omheen.

Niet van nieuw te onderscheiden

Ik ben onwijs blij met mijn iPhone 13. Hij is niet van nieuw te onderscheiden! Echter werd het pakketje (die opengescheurd was) door de postbezorger door de brievenbus gepropt waardoor mijn toestel met een plof op de deurmat viel…niet helemaal de bedoeling lijkt mij.

Super tevreden!

Dit is nu de tweede keer dat ik via mobico een gsm bestel en alles is telkens perfect inorde!

Niks te klagen

Snel geleverd, product zoals omschreven. Kortom zeer tevreden!

26 Databankweg

Amersfoort 3821 AL