Filter

Onder de indruk van de snelle levering en heldere communicatie!

Erg tevreden met mijn nieuwe I Phone. Nieuwstaat is ook echt nieuw en dat alles voor een vriendelijke prijs! Zeker aanbevelingswaardig.

Bijna nieuwe IPhone 12 voor een nette prijs

Voor mijn ouders hier een refurbished IPhone 12 besteld. De volgende dag al in huis. De telefoon was niet van een nieuwe te onderscheiden. En dat voor een nette prijs. Er zat zelfs al een screen protector op, echt helemaal top

zeer duidelijke website,

eerst via contact een vraag gesteld en direct een bevredigend antwoord, daarna op de website een iphone gekocht die paste bij mijn budget, en binnen 24 uur geleverd , en toestel was idd als nieuw met nieuwe batterij, hoesje,en oplader, ik ben er zeer content mee bestellen en levering was zeer goed

Fijne site snelle levering en heeft me veel geld bespaart

Fijn

Top site voor top IPhone

Eerst al een IPhone voor me zoon besteld wat zeer goed beviel. Daarom nu opnieuw IPhone gekocht en weer niet van nieuw te onderscheiden. Side is zeker een aanrader voor als een refurbist IPhone zoekt.

Perfecte iphone 13

Ik las gisteravond na al mijn iphone 13 besteld te hebben allemaal horror verhalen over hoe hun iphone het niet deed dat er niet geleverd werd maar niks hiervan bleek te kloppen met mijn eigen ervaring ook was ik bang dat de batterij minder zou zijn dan als ik een nieuwe kocht maar ook deze angst was voor niets, de batterij kwam namelijk met 100% batterij capiciteit. echt een top deal

snelle levering en goede kwaliteit

product is snel geleverd en in goede staat. aanrader voor iedereen!

Snel geleverd en geheel zoals omschreven!

Nog niet eerder een refurbished telefoon gekocht, maar tot nu toe helemaal naar wens!

iPhone 13 pro

Telefoon was in goede staat en werkt super. Helaas was de batterij percentage na een maand 94% en nu na 2 maanden 90%.

Nette iphone 12 snel geleverd.

Maandag besteld, dinsdag geleverd. 2x nieuwstaat iphone 12 128gb, zien er spotless uit!

Topkwaliteit voor lage prijs

Ik heb drie refurbished iPhones in één bestelling gekocht. Alledrie stonden ze omschreven als met ‘lichte gebruikssporen’, echter de toestellen zagen er alledrie zo goed als nieuw uit! De toestellen functioneren 100% goed en de prijs is erg gunstig ten opzichte van de concurrentie.

Goede prijskwaliteitverhouding

Ik koop al jaren mijn telefoons hier en ik ben zeer tevreden.

Super geregeld

Het zoeken, bestellen en leveren is heel goed gegaan! Compliment!

Snelle goede service

Had me. Telefoon heel snel en ben zeer tevreden over de I-phone X doe ik gekocht heb !

Dinsdag bestelt, woensdag mee gebeld. Enige gebruik sporen, maar veel minder dan verwacht!

Snel verzonden en toestel in goede staat. Toestel besteld met zichtbare gebruikssporen, maar toestel ziet er als bijna nieuw uit. Erg tevreden.

‘s avonds besteld de volgende dag meteen binnen!

Direct de volgende dag in huis en het hoesje en bescherming voor beeldscherm zaten er al op, heel fijn! Telefoon als nieuwstaat gekocht en ziet er inderdaad als nieuw uit! Heel blij mee.

Goede telefoon

Goede telefoon

Super telefoon

Ik heb de iPhone 13 gekocht in nieuwstaat en hij is ook echt in nieuwstaat want er is geen enkel krasje te zien. Niet op de buitenkant en niet op het scherm. Ik ben echt super blij met de telefoon, hij werkt echt perfect! Echt een aanrader om je telefoon bij Mobico te kopen want het scheelt je bakken met geld en de telefoon werkt gewoon als nieuw.

Snel geleverd en zoals omschreven

Dik tevreden

Zeer snelle levering

Ik heb een Iphone 11 pro max besteld als in nieuw staat zoals op website stond. Deze is de volgende ochtend al bezorgd. Alles was compleet en in goede staat en telefoon is zo goed als nieuw. Ben erg tevreden over Mobico, ze komen hun afspraken na.

Toestel zoals gezegd en goedkoper dan elders

Avond besteld en dag erna middag al geleverd Toestel in staat zoals gezegd . Na vergelijking met andere sites een verschil van €200. Aanrader

Оlena Havrylko

Alles goed

Perfect!!!!

Super blij met mijn telefoon!!! Hele snelle levering en ziet er uit als helemaal nieuw! Top service!!!!

Super staat is de telefoon

26 Databankweg

Amersfoort 3821 AL