Filter

Wellicht koop ik nooit meer nieuwe telefoons

Mijn eigen Iphone 8 plus had ik per ongeluk verdronken dus op zoek gegaan naar een nieuwe. Ik wilde perse hetzelfde model i.v.m. de vingerafdruk scanner. Vond een refurbished model met lichte gebruikssporen (hoewel ik ze niet kon vinden!) bij Mobico voor slechts 239 euro. Besteld en volgende dag bezorgd gekregen. Werkelijk zo goed als nieuw, bovendien zat er een gratis screenprotector op en kwam het in een protector case. In de toekomst zal ik vaker overwegen om refurbished te kopen, deze bevalt me uitstekend.

Iphone 13, “zo goed als nieuw” besteld. Goede service en snelle levering. Telefoon ziet er super uit en wordt helemaal compleet geleverd. Zeker een aanrader!

Super blij met de telefoon!!

Telefoon ziet er echt nog super netjes uit en werkt echt goed, hij was alleen niet zo goed verpakt, maar gelukkig geen schade :)))

Waanzinnig en ontzettend blij

Ik heb voor het eerst een Refurbished iPhone gekocht. Ik kwam op de site van Mobico en had gelijk een goed gevoel. Alles stond duidelijk uitgelegd en beschreven. Ik heb meteen de iPhone XS Max in nieuwstaat gekocht. Hij kwam binnen en er zat geen kras op hij is dus echt in nieuw staat plus een nieuwe batterij waardoor ik er lang mee vooruit kan. Als verrassing zat er ook nog een hoesje en screenprotector om heen. Nette service en levering. Ik blijf bij Mobico bestellen en ben er ontzettend blij mee. Wat een top bedrijf! :) bestellen dus!

Fijne service met daarnaast een snelle levering!

Super!!!!

Het pakket was binnen de 24 uur bij mij thuis geleverd, super kwaliteit. Ik ben super content!!!!! Zeker een aanrader

Vlotte en complete levering.

Snelle afhandeling en verzending!

Eenvoudig bestelproces en snelle verzending. Met gratis hoesje en screenprotector.

Ik heb een iPhone 14 plus gekocht en hij werkt echt goed!!! Ze hebben er niks over gelogen. Ik heb er een hoesje en een beschermlaag bij gekregen zo kan ik hem gelijk gebruiken. Top serves

Perfect is echt als nieuw Glas protector er al netjes op geplaatst Echt een hele mooie telefoon

Top snelle service

Mijn kinderen waren beide toe aan een nieuwe telefoon.. De oude Iphone 6s en 7 hielden hun spelletjes niet meer vol. Voor beide een Iphons 8 plus gehaald. Naast een wat groter scherm en meer ruimte nu ook een sterkte batterij! EN extra mazzel een tijdelijke actie met beschermglas en hoesje en dat is zeker ideaal met kinderen.. De telefoons waren overigens razendsnel binnen!

Gloednieuwe telefoon

De telefoon is gloednieuw met nieuwe accu. Blij met mijn keuze bij Mobico.

Prachtige serves!!

Ik heb een IPhone 12 hier gekocht en Ben zeer tevreden. Er zitten geen krassen op de telefoon, batterij doet lang mee, camera is scherp en er Zijn geen enkele gebruikersporen. Telefoon werd ook op tijd geleverd.

Super goede kwaliteit

De kwaliteit was super goed en nog nooit zulke snelle levering gehad en de telefoon werkt top

Snel en goedkoop

Na uitvoerig te zoeken. Naar een telefoon en vergelijken van het aan bod op de monocoque site is mijn keuze op de xs gevallen, telefoon ziet er super goed uit(ik zou zeggen als nieuw) en werkt naar behoren super goed! De snelle levering vond ik wel een aanrader en dat er al een beschermings plaatje op zit voor en achter is helemaal mooi meegenomen, Ik raad het ieder aan om zeker bij mobico te kijken naar een nieuwe telefoon Giovanni

Een dolblije dochter :) !

Twee iPhones X besteld bij Mobico, waarvan één voor mijn dochter en één voor mijzelf. Ik had geen beter verjaardagscadeau kunnen kopen voor haar. Telefoons zijn zo besteld, en er is voldoende keuze op de website van Mobico. Snel geleverd, en netjes verpakt. Beide telefoons zijn nu een aantal maanden in gebruik, en kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben.

duidelijke website snelle levering, goede kwaliteit en telefoonhoesje plus beschermlaagje erbij

Op de website was alles duidelijk aangegeven, de levering was zo als beloofd de volgende dag in huis. Alleen jammer dat batterijpercentage 87% is. Verder helemaal tevreden met de kwaliteit. Ook fijn dat er een gratis hoesje bij zat en dat er een beschermlaagje op geplaats was.

goed geregeld volgende dag in huis

Telefoon goede staat, beschermlaagje goed aangebracht. Snel geleverd en duidelijke website. Batterijpercentage alleen wel 87%. Verder helemaal tevreden.

Goed prijs-kwaliteit verhouding

Ben er erg blij mee, kleine krasjes en dingetjes maar dat zie je bijna niet en je hebt er geen last van, ook erg snel geleverd. Heel blij mee dus!!

Top iPhone in perfecte nieuwstaat!

Snelle levering, gsm in perfecte staat, correcte betaling …

Goeie deal, snelle levering

Ik had m'n iphone XS in de wc laten vallen en had snel een nieuwe nodig voor een zacht prijsje. Mobico gaf me de optie om een refurbished iphone 12 te kopen met meer gebruikssporen (maar dezelfde garantie op de kwaliteit van het toestel) dan andere refurbished iphone dealers, voor een betere prijs. Ik ben duidelijk een kluns, dus die cosmetische schade daar ben ik wel aan gewend. Ik had het toestel de volgende dag al en ben er heel blij mee.

Goedkoop en snel geleverd

Geen enkel krasje gevonden en volgende dag geleverd

Super mooi iPhone

Een iPhone besteld met lichte gebruikers sporen maar er zit geen krasje op!! Super mooi!

Gisteren binnen gekregen meteen ingesteld en werkt super! Geen problemen mee en gekregen zoals er stond, als nieuw!

26 Databankweg

Amersfoort 3821 AL