Filter

Super makkelijk voor een oude oma

Mijn oude Iphone 7 werd wat heet dus moest oma (73) aan een nieuwe. Zonder hulp van de kids alles zelf overgezet en het werkt ook nog. En dan mobico. Gisterenavond besteld en om 1200 volgende dag, stond de bezorger al voor de deur en.——- Wat ik heel belangrijk vindt na een paar vervelende aankopen , achteraf betalen!!!! Zeker weten dat je aankoop er is en het doet en dan betalen super!!!

Snel geleverd en uitstekende iphone

Ik bestelde een telefoon ‘zo goed als nieuw’ bij mobico. Deze werd na 1 dag geleverd en is in zeer goede staat. Ik zie nergens krassen en de batterij is 90%.

Top bedrijf!

Snelle levering, fijn toestel, zoals omschreven en ook nog gratis een schermbeschermer gekregen. Helemaal blij.

Heel tevreden met mijn iphone 13 pro! Alles werkt naar behoren, voelt als nieuw

Top bedrijf

Snelle levering, goed product

Heel blij en tevreden, telefoon ontvangen zo als in beschrijving.

Weinig zorg besteed aan levering en lakse klantenservice

Mijn bestelde iPhone was op voorraad volgens de webshop. Vervolgens krijg ik snel daarna een bevestiging dat deze verzonden is. Maar toen bleef het stil… te stil… op de geplande leverdatum… en de dagen erna… Dus toen maar gebeld met de klantenservice van Mobico. Ze geven aan voor mij aan de slag te gaan en mij terug te koppelen met meer info. Ik heb helaas geen terugkoppeling mogen ontvangen, maar enkele dagen later wel alsnog mijn bestelde iPhone. Dus ik maak het pakketje open, komt er een iPhone uit die he-le-maal onder de vingerafdrukken zit, waar geen enkele moeite voor is gedaan om deze ook maar enigszins representatief schoon te maken of op te poetsen. Daarnaast was de gratis screenprotector à €19,95 (serieus?!?) er zéér slordig opgeplakt, vol met luchtbellen, dus die kon er zo echt niet op blijven zitten. Telefoon opgestart en ingesteld. Er wordt geadverteerd met “altijd nieuwe of als nieuwe accu”. Dat komt goed uit, want de flink afgenomen accucappaciteit van mijn vorige telefoon was de grootste reden om een andere aan te schaffen, waarbij ik vooral lette op de staat van de accu. Wat viel het mij dan ook zwaar tegen dat de capaciteit van de accu van de zojuist ontvangen iPhone slechts 85% bedraagt!!! Dus ik op de website van Mobico nog eens nakijken of ik het wel goed had gelezen, en JA, het staat er ECHT! Dus ik verder zoeken of ik toch iets gemist had. Gevonden bij Veelgestelde vragen, onder het onderwerp “Batterij of beeldschermmelding refurbished iPhone”: “ Zo wordt er bij een accu met minder dan 85% capaciteit vervangen.” Nou vooruit, een grensgevalletje dus, maar het voelt een beetje alsof je opgelicht bent! Kortom: “Blij gemaakt met een dode mus…”

Goede telefoon

Snelle reactie klantenservice snelle levering en goeie telefoon. Ik had een telefoon met lichte gebruiksdporen gekocht en ik kon geen krasje vinden. Ook goede nieuwe accu er in en een gratis screenprotector.

Boven verwachting!

Overzichtelijke site waar je makkelijk je gewenste toestel vindt. De afhandeling is snel en netjes. Heel blij met het ontvangen toestel, deze was als nieuw en de bijgeleverde extra's. De site is zeker een aanrader, neem een kijkje!

Top bedrijf!

Nette telefoon, snelle levering!

Super snelle verzending!

Veel keuze en super snelle verzending!

Prijs kwaliteit top

Wij kopen al onze iphone’ s al jaren bij mobico Steeds tevreden

Eerlijk bedrijf dat meer doet dan een ander

Een gebruikte iPhone 12 gekocht, en was als nieuw. Door een fout en onkunde van mij was ik genoodzaakt contact met Mobico te zoeken om het probleem op te lossen. Voorstel was om de iPhone retour te sturen om te worden herstelt. Binnen twee dagen kreeg ik een mail dat er een vervanger zou worden verstuurd, wat ook is gebeurd. Een prachtige iPhone. Geen krasje te zien. Wat een topservice van dit bedrijf. Dank jullie wel

Uitstekende telefoons en garanties hiervoor.

Nu alweer de 3e telefoon, in 7 jaar, hier bij mobico gekocht. Uitstekende telefoons, met 100% batterij en 2 jaar garantie.

Top service, gsm zien er altijd nieuw uit.

Ik heb hier al 3 gsm’s besteld en ze zien er altijd heel goed uit. De 2 gsm’s zijn de dag na de bestelling geleverd en de andere de dag van de bestelling zelf. Top service!

Twee telefoons gekocht, dik tevreden!!!

Ik ben weer heel blij met mijn 2e telefoon van Mobico, hij ziet er echt heel mooi uit! Makkelijk om te bestellen via de site en de andere dag al keurig in huis. Ik ben dik tevreden!

Voor vierde keer zeer tevreden!

Voor de 4e keer bij Mobico een refurbished iphone besteld (14 pro, eerder een XR, 11 pro en 14 voor vrouw en kinderen) en altijd zijn de telefoons boven verwachting. De telefoons met als nieuw status zijn echt zeer mooi, niet of nauwelijks zichtbare gebruikerssporen. De andere telefoons functioneren na 2 en 3 jaar nog steeds heel goed en de batterijen zijn nog >80%. De schermbeveiliging is een leuke extra en zijn altijd heel netjes geplaatst. Ik raad niet vaak dingen aan maar Mobico is hoer een uitzondering op!

Top!!

Mobico is een hele goede site!! Had helaas net niet genoeg geld voor een nieuwe Iphone, gelukkig was er op Mobico eentje met "Nieuwstaat". Perfecte oplossing!!!

Goede prijs/kwaliteit verhouding!

Iphone 12 besteld. Levering precies op tijd voor vakantie en in goede staat. Zoals verwacht

Super, snelle levering en wat je besteld krijg je ook.

Andere iPhone besteld, “als nieuw”. Hij is ook als bijna nieuw. Erg blij mee en snel geleverd.

late levering - ging teruggebeld worden - is niet gebeurd

1) de slagzin 'in voorraad, wordt morgen geleverd' dient volgens de telefonist geïnterpreteerd te worden als: 'als in voorraad, dan kan het morgen geleverd worden'. De bovenste zin betekent dus geenszins dat de gsm/ipad beschikbaar is. Er dient gekeken worden bij het detail van het item (de kleinste letters) 2) Intussen wacht ik al een 20-tal dagen op de bestelde gsm (terwijl in het detail staat 'van 2-7 dagen wachttijd'). 3) vorige week nam ik contact en ik kreeg een bericht 'een belofte is een belofte', met een aangekondigde levertijd van 5 dagen. Dit is niet gebeurd. Op de site kan ik mijn bestelling volgen: deze is nog niet opgestuurd. 4) gisteren heb ik gebeld, en de telefonist liet me weten dat ik zonder fout teruggebeld ging worden met een voorstel de dag zelf. Dit is niet gebeurd. Spijtig genoeg is het nu zaterdag, en morgen zondag, en is er dus geen contact 5) ik kan niet wachten of dit even goed afloopt als met refurbished.nl

Ik heb een iPhone gekocht waarvan de conditie “ zichtbare gebruiksporen stond maar met het blote oog zie ik helemaal geen schade! Gister besteld en vandaag in huis

Beste telefoon website ooit

Ik heb de iPhone 13 gekocht en kreeg hem direct de dag daarna thuis geleverd. Het kwam perfect overeen met wat ik heb gekocht en kwam optijd aan.

Erg blij met de refurbished iPhone 10r

Ik heb de refurbished iPhone 10R gekocht voor de vriendin die, komende van een IPhone 6s er erg blij mee is. Het toestel werd netjes ingepakt en snel geleverd. Tot verrassing werd het toestel geleverd met gratis screenprotector en oplaadsetje! Wow, wat een service!

Vriendelijke service en fijne telefoon

Ik heb nu voor de derde keer een telefoon hier besteld. Ik had eerst een Iphone 11 pro gekocht op nabestelling, maar dit duurde wel lang en toen heb ik gebeld. Hier kreeg ik de keuze om hem in een andere kleur te kopen en toen kreeg ik hem dus de volgende dag al in huis. Alleen die was toch niet helemaal naar wens en de site werkte niet helemaal mee om een retour aan te vragen. Dus heb ik via de mail contact met ze gezocht en er werd elke keer binnen een dag heel vriendelijk en meedenkend op me gereageerd. Op een andere manier heb ik hem dus retour gestuurd en dit is helemaal goed gegaan. Toen heb ik een Iphone 12 besteld (met lichte gebruikssporen) en die was de volgende dag in huis en echt helemaal perfect!

26 Databankweg

Amersfoort 3821 AL