Filter

Heel blij en tevreden!

Ik heb de iPhone 12 in nieuwstaat aangeschaft en ontving de telefoon de volgende dag al. Hier ben heel blij mee! De telefoon werkt super en ik heb er nog geen problemen mee gehad. Daarnaast werd er ook een hoesje, screenprotector en oplader meegeleverd. Al met al een hele goede service!

Snelle service, mooie iPhone

Last minute voor vakantie een iphone nodig, heel snel geregeld en ook nog een 13 pro kunnen bestellen die nergens te verkrijgen is. Echt klasse service, inclusief hoesje en screen protector. Snel bezorgd

Mooie iPhone, netjes en snel geleverd

Gebruikssporen zijn niet te zien. Dus mooie telefoon. Relatief goedkoop en werkt prima. Blij mee!

Paar jaar terug Iphone 11 gekocht - topkwaliteit, super geholpen door Mobico. Recent Iphone 12 gekocht, geretourneerd omdat hij niet zo beviel (wel fantastische staat) omruilen was supersimpel en snel. Voelde goed. Daarna Iphone 13 gehaald en helemaal happy mee!! Bedankt Mobico!

Perfecte aankoop

‘Lichte gebruikerssporen’ volgens Mobico. Ik dacht dat ik een nieuwe telefoon kreeg ipv refurbished

Alles in orde en verzorgt.

Mijn nieuwe telefoon ziet er prachtig uit en bij ontvangst waren de screen protector en de lens protector al geïnstalleerd, ook zat het hoesje er al om heen. Alles was perfect op een ding na, de charger brick lijkt niet van het Apple merk te zijn waardoor de usb die erin gaat er niet helemaal ingaat. Maar opladen gaat prima daarmee en verder is alles foutloos!

Helemaal naar wens

Perfect wat ik nodig had: snelle levering van een goede refurbished iPhone 11 Pro. Lichte gebruikssporen zijn écht lichte gebruikssporen. Dankzij de gratis bijgeleverde screenprotector en siliconen hoes moet je al goed kijken om ze te zien.

Uitstekende service bij defect

Net voordat de garantie verliep ging mijn refurbished telefoon stuk. Ik kon de telefoon opsturen en wat schetst mijn verbazing? Binnen enkele dagen kreeg ik een nieuwe telefoon toegestuurd. Klasse!

Heel blij mee!

Wat een fijne site: ver uit de goedkoopste plek om een refurbished telefoon te kopen (ik heb nu een iPhone 12 voor maar 400 euro!), met snelle levering en gratis hoesje en screen protector!

Helemaal prima

Snel geleverd, werkt prima en zelfs hoesje en screenprotector zat er al op

Uitstekend zoals het hoort!

Telefoon geleverd volgens bestelling keurig verpakt en bijna in nieuw staat.

super snel geleverd en helemaal zoals beloofd

snel bestel proces, echt een mooi toestel

heel goed

snelle levering, goede kwaliteit en mooie telefoon. ik ben zeer blij!

Super snelle service & mooi toestel!

Ik had de iPhone 13 pro de volgende dag al in huis. Hij ziet er super uit en werkt uitstekend.

Snel geleverd en prima telefoon

Levering volgens afspraak, met track and trace en tekenen voor ontvangst. Telefoon weer prima in orde, zag er goed uit. Keurig geleverd met screen protector enhoesje. Nieuwe accu, 100%. Enige minpuntje, was vorige keer ook zo. De bubbeltjes enveloppe waar het telefoondoosje inzit was weer niet dichtgeplakt, hierdoor schuift het doosje uit de envoloppe en zit los in de verzendzak.

Goedkoop & Perfect

Nadat ik een Iphone 12 Pro 256gb had aangeschaft en geopend was ik verbaasd met hoe goed de iphone werkte. Geen gebruikerssporen niks en een goed batterijpercentage. De telefoon werd eerst erg warm maar dit bleek normaal te zijn bij het overzetproces.

Ik heb in het verleden ook al een telefoon gekocht bij Mobico. Deze keer weer een nieuwere gekocht. Ik blijf nog steeds uiterst tevreden met de service van Mobico. Het is snel geleverd en genoeg keuze op de website zelf. Ik raad het echt aan.

Perfect!

Netjes in de doos gekomen en ze leveren snel je pakketje mega blij mee zeker halen !

Geweldig Refurbished iPhone 12!

Ik ben ontzettend blij dat ik een refurbished iPhone 12 heb gekocht bij Mobico voor de verjaardag van mijn vriendin. Deze aankoop heeft niet alleen haar dag speciaal gemaakt, maar heeft ons beiden ook verrast en tevreden gesteld. Laat me beginnen met te zeggen dat de service van Mobico vanaf het begin uitstekend was. Het bestelproces was eenvoudig en efficiënt, en de website bood duidelijke informatie over de verschillende opties en de staat van de refurbished telefoons. Het feit dat Mobico hoogwaardige, refurbished apparaten aanbiedt, gaf me meteen vertrouwen in mijn aankoop. Toen de iPhone 12 arriveerde, was ik aangenaam verrast door de kwaliteit ervan. De telefoon zag er gloednieuw uit, zonder enige zichtbare krassen of deuken. Mobico heeft duidelijk aandacht besteed aan het opknappen van deze telefoon tot in de kleinste details. Het scherm was helder en levendig, en alle functies werkten perfect. Het was duidelijk dat ze grondig werk hebben geleverd om ervoor te zorgen dat de iPhone 12 in topconditie verkeerde. Wat de prestaties betreft, heeft de iPhone 12 mijn vriendin volledig weggeblazen. De snelheid, responsiviteit en camera waren allemaal indrukwekkend. Het Retina-display bood prachtige kleuren en scherpte, wat het bekijken van foto's en video's een waar genot maakte. Ze kan nu probleemloos multitasken en haar favoriete apps en games spelen zonder enige vertraging. Een ander aspect dat ik zeer waardeerde, was de garantie en de klantenservice van Mobico. Het feit dat ze een garantie op hun refurbished producten bieden, geeft me extra gemoedsrust. Mocht er ooit een probleem ontstaan, dan weet ik dat Mobico er voor ons zal zijn om het op te lossen. Al met al was de aankoop van de refurbished iPhone 12 bij Mobico een fantastische beslissing. Het heeft mijn vriendin's verjaardag onvergetelijk gemaakt en haar dagelijkse leven aanzienlijk verbeterd. De kwaliteit van de telefoon, gecombineerd met de uitstekende klantenservice van Mobico, h

Tweede keer mobico (eerst een x, nu een 12 pro). Erg tevreden over prijs-kwaliteit vh toestel.

Snelle levering en telefoon is echt als nieuw.

Super tevreden.

Precies zoals beschreven, hoesje en screenprotector zaten er al op.

Top iPhone

De iPhone kwam na twee dagen aan met screenprotector al geplaatst. Ik had licht zichtbare gebruikssporen, je ziet het amper. Een paar krasjes op scherm maar ze storen je niet tijdens het gebruik ervan.

Ik heb de IPhone 12 Pro besteld op Mobico, en hij bevalt erg goed, precies zoals omschreven op de website met een goede levering.

super!

iPhone 13 pro max 256 GB besteld met lichte gebruikssporen. kwam snel per post en nauwelijks te zien die sporen. superblij mee.

26 Databankweg

Amersfoort 3821 AL