Filter

Top service!

Kom hier graag terug!

TOP webwinkel

Iphone13 mini de volgende dag geleverd, telefoon is als nieuw en met 100% batterij capaciteit. Dit was het tweede toestel dat ik via Mobico gekocht heb en ben 200% tevreden!!

Kan niet beter!

Komen hun beloftes na S middags besteld, volgende dag geleverd. Mijn keuze was: ‘als nieuw’ en hij is niet van nieuw te onderscheiden met 100% batterij Topservice!

Bestelling nooit ontvangen!

Ik kan iedereen aanraden hier NIET te bestellen. Inmiddels 2 weken bezig om mijn bestelde telefoon te ontvangen. Er vindt zeer passieve inspanning plaats om de verloren geraakte telefoon te traceren. Er wordt NIET meegedacht in een passende oplossing en het "jonge team met passie" (volgens eigen zeggen) snapt niet dat het volgen van een belscript tot ontevreden klanten leidt. We zijn nu 2 weken verder, dus genoodzaakt mijn creditcard maatschappij te informeren dat ik mijn pakket nooit ontvangen heb. Bestel dus altijd met credit card zodat je nog enige zekerheid hebt je geld terug te ontvangen. Schaam je Mobico!

drama

Dit is de tweede keer dat ik bij jullie koop. Maar ook de laatste keer. Toestel werkt niet is defect geleverd. Retourproces zeer omslachtig. Dame aan de telefoon verschuilt zich achter dat het niet bij haar functie hoort. Om jullie te bereiken van 13:10 tot 14:00uur in de wacht gehangen, omdat ik 10 wachtende voor mij had. Aangezien ik 2 dezelfde telefoons had gekocht kon ik het andere exemplaar laten configureren door een gespecialiseerd bedrijf. Aangegeven dat ik die kosten vergoed wil hebben, maar dan zijn jullie niet thuis. Ben vele uren al kwijt omdat jullie een niet werkend toestel leveren!!! Waar is jullie verantwoordelijkheid?

Geweldige telefoon

Ik heb een iPhone 13 pro besteld en ik ben ontzettend tevreden. De telefoon werd snel geleverd en ik bestelde de versie 'als nieuw'.

Niet bereikbaar, niet oplossingsgericht.

Niet hier bestellen. Maken totaal niet waar wat ze beloven op hun site.

Top service!

Top! Ruim aanbod, telefoon is als nieuw, met extra's; oplader compleet en de gratis screenprotector doen zij er al op, top service! En niet te vergeten de snelle levering

Geweldige service

Prima bedrijf had een nieuwe iPhone 14 Pro Max nodig de eerste had een batterij perentage van 87% echter ik had gekozen voor de als nieuw staat dus een mail gestuurd (en ook even gebeld) of het misschien ook mogelijk was om die om te ruilen voor eentje met meer batterij percentage. Geen probleem kreeg na een week een nieuwe toegestuurd met 100% batterij percentage. Dat noem ik nou eens goede klantenservice. Ondertussen voor de vrouw ook maar een andere telefoon hier besteld. Kortom ik raad Mobico ten zeerste aan en dat is geen prulpraat.

Top kwaliteit, snel geleverd

4e keer besteld bij Mobico. Elke keer top kwaliteit, bliksemsnel geleverd!

Werkt fantastisch maar batterij is zogenaamd niet echt apple product en face id werkt niet

Heb iPhone besteld en hij werkt zoals gehoopt

Heel blij met m’n refurbished iPhone 12

Ik ben zeer tevreden met mijn refurbished iPhone 12! Het toestel ziet er als nieuw uit en werkt perfect. De snelheid en prestaties zijn uitstekend, en de camera's maken prachtige foto's. De aankoop was duurzaam en de service van de leverancier was top - snelle levering (volgende dag) en goede garantie. Ik zou een refurbished iPhone 12 zeker aanraden aan iedereen!

Niets meer dan een WAARDELOOS bedrijf

Bespaar je tijd en geld en bestel hier NIET! Dit bedrijf komt haar afspraken totaal niet na. Ze adverteren met 'voor 18:30 besteld is morgen in huis', maar dit is absoluut niet het geval. De klantenservice is ZEER slecht. Je staat bijna een uur in de wacht om vervolgens te horen dat ze je terug zullen bellen, wat uiteraard niet gebeurt. De voorraad op de website klopt totaal niet. Ik had een toestel besteld dat zogenaamd op voorraad was, maar dit bleek helemaal niet zo te zijn. Vanaf het begin van de bestelling werd me een track and trace code beloofd. Tot 24 uur na mijn bestelling had ik nog steeds geen mail ontvangen met enige bevestiging of een track and trace code. Kortom, slecht, slecht en nog eens slecht. Bestel hier NIET!

Prima eerste ervaring

Voor mijn zoon, zijn langverwachte iPhone 14 besteld. Sneller in huis dan ik had verwacht en ziet er top uit. De batterij bleek ook in erg goede staat, 97% capaciteit. Ik zou hier volgende keer weer bestellen.

Beloftes worden niet nagekomen!

Ik heb vorige week dinsdag een Mobiele telefoon besteld voor mijn dochter want die is was gisteren 30 Juni jarig! Ik heb het Dinsdag besteld en hij stond gewoon op voorraad, kreeg de volgende dag een email in de avond met de mededeling dat hij niet op voorraad is en dat ik eventueel kon kiezen voor een andere telefoon, zo gezegd zo gedaan, ik heb een iets duurde telefoon gekozen en moest 30 euro bijleggen met de belofte dat hij de volgende en zeker VOOR Haar verjaardag bezorgd zou worden, het is nu Maandag en ik heb helemaal niets ontvangen en het is ook niet eens verstuurd ze willen extra geld ontvangen en dat betaal ik netjes en de beloftes worden totaal niet nagekomen!!! ik vind dit echt absurt! me dochter zit zonder cadeau door jullie valse beloftes en ik wil me extra betaalde geld ook direct terug gestort krijgen want dat had ik beter op de telefoon die ik eerder had besteld kunnen wachten! De dame aan de telefoon van de klantenservice was ook erg onvriendelijk en niet te verstaan heel onprofessioneel dit.

Super toestel

De overdracht van iPhone naar iPhone was super makkelijk

Alles wat op de site staat klopt met de realiteit! Ze hebben snel geleverd en mijn nieuwe iPhone is van enorm goede kwaliteit

Goede prijs kwaliteit verhouding

Telefoon binnen 1 dag binnen, ziet er top uit

Mijn eerste ervaring met mobico is geweldig

Ik heb voor het eerst besteld bij Mobico, en ik ben helemaal fan! In het eerste opzicht was ik niet zo’n voorstander van refurbished telefoons, maar Mobico heeft mij echt het tegendeel bewezen. De telefoon die ik heb gekocht is gloednieuw, en er zit zelfs een nette screenprotector op. Veder doet mijn telefoon het snel en laadt die ook nog eens sneller op dan mijn vorige telefoon. Ik heb nu een iPhone 13 Pro in nieuwstaat gekocht bij mobico en ik had een originele iPhone 11. Mijn nieuwe telefoon (iPhone 13 pro) heeft geen enkel krasje. De batterij gaat lang mee, het lijkt echt gewoon alsof die zo van de Apple Store komt. Ik raad Mobico zeker aan en het is beter voor de natuur ;)

Hoofdpijn

Heel jammer, het zou een schitterend bedrijf zijn als mensen niet langs elkaar heen werken. Het komt niet alleen aan op reviseren, ook precisie en klantgerichtheid zijn belangrijk, niet alleen praatjes aan de telefoon maar ook daadwerkelijk controleren of alles gaat zoals afgesproken. Dat kan anders!

"Mobico: De geheime bron van mijn ‘nieuwe’ iPhone!"

Ik heb bij Mobico een refurbished iPhone gekocht en het voelt alsof ik de jackpot heb gewonnen! Mijn ‘nieuwe’ iPhone ziet er zo fris uit dat zelfs Siri vraagt of hij een facelift heeft gehad. En het beste? Mijn portemonnee is niet flauwgevallen! Bedankt Mobico, voor het geven van een tweede leven aan iPhones en aan mijn bankrekening. Jullie zijn mijn tech-helden!

Hele fijn service

Heb de telecom als nieuw gekocht. Batterijduur is 100% screenprotector hadden ze er al opgezet en meteen de volgende dag binnen

Precies wat je verwacht

Nu voor de tweede keer een toestel aangeschaft bij Mobico en precies ontvangen wat ik verwacht had! Wat er staat, klopt!

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

1. Goede hulp: Ik had wat vragen over een telefoon en ben hier heel snel bij geholpen. 2. Snelle levering: Woensdagavond laat besteld en vrijdag al in huis. 3. Uitstekende kwaliteit: ik had een telefoon ‘als nieuw’ besteld en hier waren geen beschadigingen zichtbaar. Ook was het glasplaatje er al opgezet. Heel fijn! En heel mooi gedaan!

Snelle service voor de beste prijs !

Aanrader !

26 Databankweg