Filter

Perfect they have never disappointed me.

Perfect, have been buying mobile phones for my mother and I for years. They have never disappointed me.

Iphone 14 pro max als nieuw

De telefoon gister besteld, in goede staat vandaag binnengekomen, met 94% batterij capaciteit.

Mobico heeft een goede, overzichtelijke website met een zeer breed aanbod. De verzending van het bestelde ging in rap tempo! Heel blij met de gele iPhone Xr! Doet het perfect!

100% tevreden!!!

Mijn refurbished iphone13pro met lichte gebruikerssporen had ik na bestellen de volgende dag al in huis. Voor mij geen zichtbare krasjes o.i.d. en een batterij van 95%. Blij verrast!!

Goede kwaliteit voor een scherpe prijs

iPhone 13 Pro Max in het Zilver bestelt met zichtbare gebruikssporen. Enkel een heel klein krasje op het scherm, bijna niet te zien tijdens gebruik. Stuk goedkoper dan andere sites. Zeker een aanrader.

Doen wat beloofd is dus geen klachten

iPhone 13 pro besteld in een uitstekende conditie. Toestel blijkt bij levering krasvrij en dus als nieuw. Daarvan is geen woord gelogen! Screen- en camera protectors zijn reeds geïnstalleerd door Mobico en laadsnoer/simpinnetje zijn bijgeleverd: top. Batterijconditie is prima.

Giga geweldig

Recentelijk heb ik een Iphone 13 pro sierra bleu 128 gb refurbished mobiele telefoon van Mobico aangeschaft, en mijn ervaring is tot nu toe uitstekend. Toen ik de telefoon ontving, was ik aangenaam verrast door de staat van het toestel. Het zag eruit als nieuw, zonder krassen of beschadigingen, en werd geleverd in een nette verpakking met alle benodigde accessoires. Wat me echt blij maakt, is dat de prestaties van de Mobico-telefoon vlekkeloos zijn. De snelheid van de processor en de kwaliteit van het scherm zijn net zo goed als bij een nieuw toestel. Apps laden snel, multitasken gaat moeiteloos, en video's en foto's zien er scherp en kleurrijk uit. De batterijduur is ook indrukwekkend. Ondanks dat het een refurbished model is, houdt de batterij het gemakkelijk een hele dag vol, zelfs bij intensief gebruik. Dit is een belangrijk punt voor mij, omdat ik mijn telefoon de hele dag door gebruik voor werk en ontspanning. Wat betreft de camera, ben ik blij met de resultaten. De foto's zijn helder en gedetailleerd, en de camera-app biedt veel instellingen om de perfecte opname te maken. Ook bij minder goede lichtomstandigheden presteert de camera verrassend goed. Een ander belangrijk punt is de duurzaamheid. Door een refurbished telefoon te kopen, draag ik bij aan het verminderen van elektronisch afval. Het voelt goed om een keuze te maken die zowel milieuvriendelijk als kostenefficiënt is. Al met al ben ik zeer tevreden met mijn Mobico-refurbished telefoon. Het biedt dezelfde kwaliteit en prestaties als een nieuw toestel, maar tegen een veel lagere prijs. Ik zou het zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en duurzame mobiele telefoonoptie.

telefoon goede kwaliteit

super goede resultaat telefoon

Goede keuze voor mooie telefoon voor vriendelijke prijs

Snelle levering, refurbished iPhone 13 phone besteld in nieuwstaat, ziet er inderdaad uit als nieuw. Telefoon werkt zoals het hoort, nieuwe oplader erbij en screenprotector zat al op het scherm bij ontvangst.

Super service, goede communicatie en staan open voor oplossingen!

Ik had een toestel besteld en helaas nog niet binnen. Na wat overleg etc en omdat ik langer moest wachten kon ik het zelfde toestel krijgen, maar in een andere kleur kosteloos! Helemaal top! Super bedankt.

Als je op zoek bent naar een betrouwbare plek om je nieuwe telefoon te kopen, dan kan ik Mobico van harte aanbevelen! Ik had eerder al een goede ervaring toen ik hier een mobiel kocht, dus toen het tijd was voor een nieuwe, wist ik meteen waar ik moest zijn. Deze keer ging ik voor een iPhone 13 Pro met lichte gebruikssporen. De schade is zichtbaar, maar je moet echt goed kijken om het te zien. Met een hoesje eromheen zie je er helemaal niets van. Wat echt top was, is dat er een gratis screenprotector bij zat die ook nog eens netjes was opgeplakt. Dat is weer een zorg minder! De batterijconditie is ook perfect, nog steeds op 100%, dus ik hoef me geen zorgen te maken over snel opladen.

Zeer nette telefoon

Geen beschadigingen en een accu van 100%

Vochtschade, flauwekul

Wij hebben onze Iphone 12 teruggestuurd na 5 maanden omdat het toestel uit zichzelf van alles ging doen. Mobico gaf aan dat de technische dienst vochtschade had gevonden en dat dit niet binnen de garantie valt. Dit vonden wij erg vreemd aangezien er geen water/vochtongelukje is geweest. Mobico bood een €46 vochtschade behandeling aan, maar konden niet garanderen of dat zou helpen. Het toestel hebben we terug naar ons laten sturen en hebben we door een Apple expert laten nakijken. Volgens hem was er geen vochtschade, maar was het scherm kapot. Verder gaf mijn expert aan dat hij het zeer onwaarschijnlijk vond dat het toestel überhaupt is opengemaakt. Het is heel apart dat de versleten schroefjes niet vervangen zijn. Dit omdat je het apparaat helemaal niet meer open kan maken. Wij voelen ons erg in de steek gelaten door Mobico. Onze expert geeft aan dat het niet de moeite waard is om het toestel te repareren door de hoge reparatiekosten. Het toestel kan niet meer open en het scherm doet het niet. Het is dus gewoon gek dat we niet gewoon een ander toestel krijgen, omdat het in de garantieperiode valt. En er is helemaal geen vochtschade!

Redelijke prijs-kwaliteit verhouding

Ik had een iphone 11 maar deze is kapot gegaan. Na jaren altijd een gloednieuwe iphone gekocht te hebben dacht ik nu; ik ga eens voor refurbished. Voor 319 euro kocht ik een iphone 12 mini met lichte gebruikerssporen. Van het uiterlijk kan ik niks zeggen, dit is prima in orde. Wat mij heel erg opvalt is dat de batterij veel sneller leeg gaat ondanks dat de batterijcapaciteit wel 100% is. Mijn iphone 11 ging veel minder snel leeg en het gebruik is nagenoeg hetzelfde, dezelfde apps en ongeveer dezelfde schermtijd. Verder vind ik dat de telefoon snel heet word en lijkt de frontcamera toch wat wazig. Al met al is het een prima telefoon voor een tijdje maar ik zal de volgende keer toch weer een nieuwe kopen.

Top telefoon

Mobico heeft geleverd wat ze beloofd heeft en snel ook. Iphone 13 pro besteld met een ‘als nieuw staat’. Telefoon ziet er zeer goed uit en de levering was supersnel. Heel tevreden

Ik ben super tevreden met mijn iPhone 14 Pro Max van Mobico! Ondanks dat er lichte gebruikssporen vermeld waren, lijkt de telefoon wel haast nieuw - ik kan geen enkel krasje vinden. En het mooiste van alles? Hij was de volgende dag al in huis. Snelle service en een kwaliteitsproduct; ik ben echt onder de indruk. Mobico is absoluut een aanrader en ik zal in de toekomst zeker weer van hun service gebruikmaken. Top bedrijf!

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!

Zowel ikzelf als mijn zoon een prachtige als nieuwe iPhone hier gekocht. Snelle levering! Scherpe prijs! Ook die van mijn zoon met lichte gebruikerssporen ziet er heel netjes uit! Echt een aanrader wanneer je niet de hoofdprijs wilt betalen maar toch een goede telefoon wilt!

TOP

iPhone 13 Pro besteld. De dag erna geleverd. Ziet eruit als nieuw. Meteen in gebruik genomen en het werkt zoals het hoort. Mobico plaats zelf al een beschermplaatje op het scherm! TOP!

Betrouwbaar, snel en goedkoop.

De iPhone kwam prompt de dag na de koop aan. Hij was precies zoals aangegeven op de website. De servicedesk reageerde onmiddellijk per retourmail op mijn observatie dat ik de gratis glazen screenprotector miste. Ze vroegen of hij misschien al op de telefoon zat. Dit doen ze namelijk routinematige wat ik niet wist. En hij zat er zo mooi op dat ik het niet had gemerkt. Ik heb al verschillende iPhones gekocht bij Mobico. De kwaliteit van de apparaten en de klantenservice is uitstekend. Een bedrijf dat ik van harte aanbeveel.

Reeds één maand aan het wachten (557830)

Ik bestelde een i-phone 13 op 23 mei en vraag herhaaldelijk info hierover op. Van een antwoord of levering is nog steeds geen enkel signaal.

Gewoon goed

Snelle levering, product zoals beschreven. Klantenservice is goed bereikbaar en zeer behulpzaam.

Als nieuw is ook al nieuw

Ik heb een iPhone 12 mini “als nieuw” gekocht en deze is ook daadwerkelijk als nieuw! Keurige telefoon voor een zeer scherpe prijs. Snelle en correcte leveren. Zeer tevreden en kan Mobico dan ook van harte aanbevelen!

Supersnelle levering en goede kwaliteit. Al meerdere keren een telefoon besteld.

Topervaring.

Leuke mobiel

Doet wat die moet doen

Mobiel in uitstekende staat ontvangen. Snelle levering binnen een halve dag. Klantenservice snelle en vriendelijke beantwoording. Screenprotector op het scherm al perfect gezet. Enige minpuntje is dat de oplader niet origineel is.

26 Databankweg

Amersfoort 3821 AL