Filter

Top aan te bevelen

2x Ipone 12 besteld een voor mijn moeder en een voor mijzelf, met lichte gebruikerssporen. Plus punt 1. Lichte gebruikerssporen op beide telefoons ik heb ze niet gevonden ze zien er als nieuw uit! Pluspunt 2. Vandaag besteld morgen in huis, je wordt goed over je bestelling geïnformeerd. Pluspunt 3. Toestel werkt naar behoren! Service top, kwaliteit top, prijs top!

Uitstekend!

iPhone 13 besteld met zichtbare gebruikssporen, paar kleine krasjes op het scherm maar nauwelijks zichtbaar en niet storend. Batterijcapaciteit 100%. Levering zou wat langer duren dan gebruikelijk maar na telefonisch contact de volgende dag in huis. Super!!

Mooie nette Telefoon

Snel geleverd nette telefoon inclusief attributen en screen saver

Je krijgt meer dan ze beloven

Ik heb een iPhone 11 besteld en de volgende dag was die er al. Er zouden lichte beschadigingen zijn maar ik kan ze niet ontdekken. Ik heb er nog een besteld voor mijn vrouw dus je kunt wel zeggen dat ik tevreden ben

Betrouwbaar en goedkoop.

Het is een hele overduidelijke fijne site, en de telefoons zijn heel betrouwbaar. Ik heb mijn laatste 3 telefoons besteld bij mobico en het bevalt me heel erg. Zeker een aanrader als je niet de volle prijs wilt betalen.

Alles is perfect verlopen!

Duidelijke website, makkelijke aankoopproces, snelle levering, telefoon ziet er uit zoals omschreven (nieuw staat; batterij conditie 92%) en werkt zoals het hoort!

iPhone niet van nieuw te onderscheiden

Na een slechte ervaring bij een andere bekende refurbisher (telefoon vol krassen ondanks 'uitstekende' staat), hebben we bij Mobico een iPhone 12 'in nieuwstaat' gekocht. Deze telefoon is niet van nieuw te onderscheiden (geen enkele kras) en de batterij is ook aan 100%. Wat zijn we geweldig tevreden met deze aankoop. Besteld op zondag, geleverd op dinsdag, dus ook nog supersnel!

Super service en kwaliteit

Wat ze aanbieden klopt. Snelle levering en altijd compleet. Kwaliteit klopt wat ze aanbieden. Zeer tevreden klant al jaren.

Alles volgens afspraak geleverd

Goede kwaliteit toestel voor een goede prijs. Zeer tevreden en ik zou deze site zeker aanraden aan vrienden en familie. Er word ook goed met je overlegd als er iets aan de hand is.

Zo goed als nieuw

Snelle levering en zo goed als nieuwe telefoon. Bijna geen gebruikssporen.screenprotector was er al op geplakt. Super blij er mee.

Perfect!

Iphone 13 pro gekocht, volgende dag in huis en als nieuw.

Perfecte site

Snelle levering en gsm in heel goeie staat, is aan te raden

Aanrader

Snelle levering, goede service en een top product. Ik heb een refurbished Iphone gekocht en ben zeer tevreden over de kwaliteit!

Heldere productomschrijving en snelle levering

De omschrijving van de gebruikersschade is heel duidelijk en de telefoon komt overeen met de beschrijving. Heel fijn dat er altijd een nieuwe batterij geleverd wordt.

Top service bij Mobico

Superblij met mijn iPhone aankoop bij Mobico! Snel, betrouwbaar en het product is top. Zeker voor herhaling vatbaar!

Top bedrijf, super snelle levering, prijs kwaliteit top!

Super snelle levering van mijn iPhone 12, geen woord gelogen, kwaliteit als nieuw en dat is de telefoon ook, de prijs is goed! Ik zeg aanrader!

Precies zoals de telefoon aangeboden word, goeie kwaliteit en snelle levering

De volgende telefoon zou ik hier ook weer kopen.

Nieuwstaat is alsnog schade

Ik had een iPhone 14 pro max besteld in nieuwstaat. Toestel is daags na de bestelling geleverd,, ondanks de nieuwstaat was de batterijcapaciteit 92% en was er achteraan aan de camera's een beschadiging. Voor de prijs die ik betaald heb voor een toestel in nieuwstaat verwachte ik toch een toestel met 100% batterijcapaciteit en zonder zichtbare schade.

Dit word zeker een gewoonte.

Ik heb nog geen ervaring met mobico maar ik ben al inorm onder de indruk. Ik ben blij dat ik jullie heb gevonden. Gsm snel binnen gekregen en lijk gloednieuw voor goed prijsje.

De iphone 13 pro max besteld ‘als nieuw’. Vandaag bezorgd en is echt als nieuw! Geen gebruikerssporen aanwezig. Telefoon lijkt helemaal niet. Nooit meer anders dan refurbished via Mobico!

Geweldige producten en fijne communicatie

Afgelopen maandag heb ik de iphone 13 pro op mobico besteld. De levering hiervan ging erg snel en het product voldoet zeker aan de verwachtingen. Ook reageert mobico snel op mails, super communicatie. Zeker een aanrader.

iPhone 12 als nieuw, snel geleverd.

Toestel in kwaliteit zoals beschreven op de website; ik kocht een iPhone 12 'als nieuw' en zo ziet hij er inderdaad uit. Levertijd zoals aangegeven op de website; zaterdag besteld en dinsdag geleverd. Klantenservice reageerde binnen dezelfde werkdag op mijn vraag.

Zoals verwacht!

Ik heb een iPhone 12 gekocht, ik heb hem gekregen zoals ik het had verwacht. Lader inbegrepen! Het is de beste refurbished iPhone voor de prijs!

Great phone

No complaints.