Filtre

Grandioze service

Prima bedrijf, waar ik tot in de kleinste details goed voorgelicht ben over wat te kopen en hoe te bevestigen.

goed ontvangen

snelle verzending

Gewoon Goed geen gedoe!

De Band die ik bestelde is beter dan verwacht , dadelijk uitproberen wat ik NU al weet dat ie beter aan voelt nu op de weg.

Als er problemen met levering zijn hoef je er niet zelf achteraan te gaan. Uitstekende klantenservice. Ik beoordeel nooit sites maar deze ervaring is het benoemen waard.

Duidelijke website en snelle levering

4 binnenbanden voor een skelter besteld, snel geleverd en een prima prijs/pret verhouding.

Levering conform mijn bestelling

Snel, correct en redelijke prijs. Wieltjes gebruikt voor steekkar.

Complete website, goede producten

Breed assortiment met goede beschrijving. Kwalitatieve goede producten. Juiste levertijd.

Banden passen perfect

De bestelde banden passen perfect en waren tijdig geleverd.

Vlotte communicatie en levering

Met websites die je niet kent, weet je het maar nooit... Een prettige ervaring, en voor herhaling vatbaar. Wanneer er vragen zijn worden die, ècht waar, 24/7 beantwoord... Ik gun deze mensen ook vrije tijd! Ik begrijp dat het nu lijkt alsof ik familie van de eigenaar ben... Nee dus. Ik kan er niets anders van maken, het was een weg prettige ervaring

waren moeilijk te monteren

Als het wiel om de as was aangebracht, dan was het gaatje in de as, waar de splitpen in moet, slecht te bereiken. ik heb dat met een spijkertje, half ingeslagen moeten oplossen. De wielen zien er prima uit.

snelle goede levering

heel goed

Creatief en oplossingsgericht

Ik had een foutje gemaakt in het bestelproces. Gebeld en in no time opgelost. Super

En volgens mijn een goed product Voor een redelijke prijs

Snel, goed en goed geprijsd

Prima product en zeer goede service

Er zat 1 band tussen die niet goed was,werd zonder problemen vervangen dat is wat ik noem prima service

Telefonisch zeer goed geholpen. Zending op tijd afgeleverd.

Snelle levering tegen een aantrekkelijke prijs

De bolderkar banden zien er tot op heden mooie en goed uit. Hopen dat de lucht ook in de banden blijft.

Zoals en webshop hoort te zijn.

Zoals en webshop hoort te zijn.

Goede kwaliteit, geweldige klantenservice, snelle levering

Mijn eerste ervaring met Lip is geweldig. Per ongeluk had ik de verkeerde maat besteld. Kreeg gelijk een retour label en nieuwe order werdt per direct verstuurd. Super klantenservice! Goede kwaliteit banden! Elke levering komt met bandenvet, precies genoeg voor (de)montage.

Goede website om te bestellen

Lip.nl is goed aan te bevelen makkelijk bestellen en betalen Bezorging door TNT is dan daartegenover weer zeer slecht het bestelde wordt niet op de aangegeven dag afgeleverd

Uitmuntend!!

Veel voorraad, snelle levering en heel goede klantvriendelijkheid

Perfect contact!

Ik had per ongeluk "afhalen" gemaild i.p.v. "verzenden". Nadat ik contact had opgenomen en de vraag stelde of mijn bestelling opgestuurd kon worden kreeg ik meteen een vriendelijk antwoord en een link om de verzendkosten te betalen. En mijn bestelling werd snel bezorgd. Een keurig, vriendelijk en eerlijk bedrijf waar ik zeer tevreden over ben.

snel geleverd maar niet wat beloofd

Bestelde een kruiwagen band extra sterk. Deze zou een belasting aan kunnen van 200kg en was een een stuk duurder dan de standaard uitvoering. De band die geleverd werd had slechts en belasting van maximaal 165kg op de zijwang staan. Geen tijd om te reklameren dus er maar omgelegd. Maar tevreden? niet echt

goede producten

De producten zijn zoals verwacht. Ik ben niet tevreden over de levering van Post NL in België. Er werd niet binnen gegaan op het leveradres. Het pakje werd onmiddellijk naar een postpunt gebracht. Hier werd het vervolgens verloren gelegd waardoor ik 3 keer ben moeten terug gaan alvorens het gevonden werd.

snel geleverd en betaalbaar

duidelijke website, snel geleverd en betaalbaar

79 Moerheimstraat

Dedemsvaart 7701CC