Filtre

Prima niets mis mee

Ik vind get in orde dus dikke pluim

Fantastische servic

Post nl had de levering als bezorgd aangeduid en dit was niet het geval dus ik had contact opgenomen en de mevrouw in kwestie verzekerde me dat je de volgende dag zou langskomen om de bestelling opnieuw persoonlijk af te komen leveren.

uitstekend, vlot bezorgd, precies wat ik nodig heb

prima zaken doen, ruime keuze, duidelijke webwinkel.

Snel bezorgd en voor een prikkie de band gemaakt was alleen kosten kwijt van het ventiel. Minpunt ondanks dat de twee ventielen makkelijk in een brievenbus pakket hadden gepast werd het met de pakketdienst door de brievenbus gegooid waardoor de verzending veel duurder was als de ventielen zelf

altijd alles super voor elkaar

Even een berichtje en alles ligt klaar op het afgesproken tijdstip

Correct, senl service

Bestelling snel angekimen. Prima product

Een band die weer rolt!

Enkele jaren hier 2 wielen gekocht voor dubbele kruiwagen. Erg goed bevallen, ook het telefonisch contact met Caroline. Om verzendkosten te besparen kocht ik voor een weinig gebruikte zware ijzeren kruiwagen een anti lek wiel bij een grote webshop. Ik dacht anti lek is anti lek. Nee dus: na een dag zat er een deuk in de band omdat ik de volle kruiwagen een paar uur had laten staan, in de volgende maanden rafelde de band af tot hij niet meer rolde. Wederom bewezen dat goedkoop duurkoop is. Een nieuw wiel weer besteld bij Lip. Heel snel in huis, alles paste en de kruiwagen loopt weer als een zonnetje! Wel een beetje lastig welk wiel je nou moet kiezen, al staat er een goede beschrijving bij. Deze is iets zachter en dat gevalt goed!

prima zeer snel geleverd

voor de 2de maal wielen gekocht en weer was het prima in orde1

netjes optijd geleverd

Netjes en optijd geleverd

Prima Service, snelle levering!

Twee banden besteld voor de boottrailer (boeggeleiders) de banden zien er goed uit en ik ga ze volgende week hopelijk monteren na het varen :-)

Prima webshop

Hoewel mijn bestelling niet compleet was, was de opvolging super en binnen no time was alles geregeld.

Superaardig en snelle levering.

Ik twijfelde bij de aankoop van een kruiwagen-wiel (was de as-lengte wel goed ?). Laat in de avond per mail nog een aanvullende vraag gesteld en direct een antwoord van Caroline Lip zelf. Echt TOP. Ik kon zo de aankoop direct en vol vertrouwen doen. Levering ook keurig. Dank daarvoor. Mijn kruiwagen kan weer even mee.

Prima !

Al vaker (binnen) bandjes besteld en altijd probleemloos. Gelukkig verzenden ze met postNL

Zoals je mag verwachten

perfecte wielen gevonden, goede prijs-kwaliteit

na wat surfen op jullie site terechtgekomen. juiste maat wieltjes gevonden voor mijn zware hogedrukreiniger. maten goed beschreven. gemonteerd en perfect

Snelle geleverd en uitstekend product!

Ik had deze band nodig voor de boottrailer en het was precies de goede.

Top product

Zeer snelle levering, binnen minuut lekke ban gewisseld voor de nieuwe band

Goede afhandeling van de bestelling.

Goeie website en goede bereikbaarheid ook telefonisch

Prima bedrijf

Goede, duidelijke website. Snelle levering. Niet duur

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering van het bestelde artikels

Ruime keus, goede prijs, goede service

Buitengewoon uitgebreide keus, tegen een aantrekkelijke prijzen. Goede communicatie en snelle levering. Hartelijk aan te bevelen.

Zeer positief

Zeer snelle en fijne service. Reageerde snel en denkt mee.

super

twee voorwielen voor grote skelter besteld. Goede snelle service.

Service

Wielen waren snel geleverd en voldoen exact aan de verwachtingen. Bravo !

Binnenbanden binnen 2 dagen geleverd. Top!

79 Moerheimstraat

Dedemsvaart 7701CC