Filtre

top

Perfecte service

Precies wat ik nodig haf

Duidelijke beschrijving, goede prijs en snelle levering. TOP

Super snel geregeld

Na in de buurt zoeken en niks vinden, online gaan zoeken, en Lip gevonden. Even bellen en mailen en het is voor elkaar.

Goed meegedacht en daarna een snelle levering. Top!!!

Ik had eerst zelf verkeerde wieltjes besteld. Retourneren was geen probleem. Na overleg zijn me de juiste onderdelen toegestuurd. De veegmachine werkt weer als vanouds. Dank je wel.

Snelle levering, prima product. Helemaal top!

Perfecte levering

‘s Avonds besteld, volgende dag geleverd. Super

Keurig gedaan

Het bestelde ook echt ontvangen en keurig verzonden.

Snel en correct geleverd

Prima en correct geleverd; goed geïnformeerd. Prijs is concurrerend met andere aanbieders.

vlot , correct

duidelijke webshop Vlotte afhandeling en betaalmogelijkheden Snelle levering

Persoonlijk en eerlijk

Snelle levering, persoonlijk contact en bij problemen denken ze mee. Binnenband voor een skelterwiel

Vrij laat banden met velg besteld.De volgende dag waren ze al aangekomen. Ontzettend veel keus.Perfecte service.

Alles snel en goed afgehandel

Setje van 4 binnen en buitenband besteld . Waren er 2 geleverd . Maar na contact direct nageleverd . Helemaal top.

Ondanks een kleine bestelling, toch complete service zoals heldere communicatie en snelle verzending.

Prima geregeld

Prima geholpen

Snel geleverde kinderwagen(binnen+buiten)bandjes.

Snel op de website gevonden wat ik zocht. Met een dag geleverd. Bandjes inmiddels gemonteerd. Zien er prima uit.

Na contact via WhatsApp besteld. Duidelijke website. Komt afspraken goed na.

Uitstekend!!

Top,

Duidelijk en overzichtelijke site

Op zoek naar een wiel voor een elektrische kleine fiets, op deze site die goed overzichtelijk was gelijk gevonden! Bestellen was erg makkelijk. Levering top Dus onthouden voor een volgende keer

Heel dik tevreden.

Kan niet beter. Donderdag besteld, vrijdag in huis. Goed verpakt. Feilloos.

Snelle ontvangst.

Reparatie van een steekwagenband.

Kruiwagenband snel verzonden!

Ik had een lekke band met de kruiwagen en ik ik had haast om een nieuwe te krijgen. Door even te bellen met de webshop kreeg ik advies welk wiel de beste zou zijn voor mijn gebruik. Het werd het wiel met noppen profiel en metalen velg. wiel W1039Q1010. Ik heb er inmiddels al mee gewerkt en ik vind het een prettig wiel en niet te duur. Bedankt!

foutje goed opgelost

in de doos zaten andere binnenbanden dan wat de pakbon aangaf en was bestel. Helaas is bellen niet mogelijk, maar na een app stuurt lip.nl de goede binnenbanden zonder verdere kosten voordat de verkeerde zijn teruggestuurd. foutjes kan iedereen maken maar Lip.nl heeft het adequaat opgelost zonder gedoe. binnen 2 dagen waren de goede binnenbanden ( voor een kinderwagen) binnen. prima service.

TOP

Eenvoudige bestelling, vlot levering, alles gewoon perfect

Supergrote levering

Wielen voor bolderkar voetbalploeg

Past precies en snel geleverd

Goede kwaliteit

79 Moerheimstraat