Filtre

Positief

De spullen zijn geleverd volgens bestelling.

Klantvriendelijk en behulpzaam.

Lang geweest voor een antilek kruiwagenwiel en de service was goed!!

prima service

Ondanks de kleine bestelling ben ik vlot geholpen. Alleen was de aflevering als brievenbus pakketje wel erg traag. Postnl en corona werkten moeilijk samen... Overigens een compliment voor de omschrijving op de website. Ik zocht een nippeltje om met een fietspomp een autoventiel van een expansievat op druk te brengen. Andere websites hadden van alles maar omschreven de nippels als passend op franse ventielen of andere merk en modelnamen. Voor mij als niet-fietsenmaker was de omschrijving bij Lip.nl de duidelijkste.

Snelle levering van mooie banden

Voor mijn steekwagentje heb ik nu een paar blitse gele banden die niet meer lek gaan. Snelle levering van een mooi product

goed en snel

Goed en snel

Goede snelle levering

Duidelijke banden maten en snelle service

Zeer goede persoonlijke service

Snelle levering, producten van goede kwaliteit en goede klantenservice wanneer er vragen of opmerkingen zijn.

ok

alles ok

Perfecte service

Ik kreeg na het insturen van een foto van mijn steekwagenwiel met kapotte band direct een link naar de juiste vervanging. Heb direct besteld en Caroline Lip kwam het wiel al de volgende dag persoonlijk bezorgen. Fantastisch goede service. Kan niet beter wat mij betreft.

Perfect afgeleverd en geïnstalleerd.

Goede snelle sevice.

Er werd snel geleverd.

goede ervaring

Duidelijke en uitgebreide uitleg op de site.

Niks op aan te merken.

Goed verpakt en op tijd ontvangen

Gewoon prima

Duidelijke website. Snel geleverd.

Perfecte en snelle levering!

De bestelling bij Lip was snel gedaan op de overzichtelijk website! Betaling via Klarna aangemeld en klaar... De volgende dag de producten in huis, helemaal top! Zo is online bestellen bedoeld volgens mij..

Goed en betrouwbaar

Bestelling is op tijd angekomen zoals doorgegeven aankomstijd.

Goed geregeld, snelle service

Goede kwaliteit prijsverhouding