juiste levering en na 2 dagen

juiste levering en na 2 dagen

Super snelle reactie en levering.

Ik kan geen enkel punt bedenken hoe het beter kan. Top service.

Reageert snel, ook ''s avonds. En heel snel en correct geleverd. Klantvriendelijkheid bestaat nog.

Heel positief!

Goed en snel

Binnen- en buitenband snel geleverd!

Banden goed lagers stuk

Bij 2 van de vier banden waren de lagers stuk dit komt door dat de lagers via de binnen ring van het lager er in worden geperst doe dit in het vervolg even wat netter en via de buiten ring zo beschadigd het lager niet verder top service

diverse soorten te bestellen voor diverse gewichten

Stevigere wielen besteld voor mijn kanokar. snel en simpel te bestellen en ook snel geleverd

Top snelle levering wielen passen perfect

De wielen passen perfect ,mijn steekwagen bolt weer als nieuw Snelle opvolging van uw bestelling. Top.bedankt!.

Goede kwaliteit, goede prijs en prima service

Dit is de tweede keer dat ik hier bandjes koop, de banden zijn van hoogwaardige kwaliteit en ik ben er heel blij mee. M’n steekwagen rolt weer lekker

Geen communicatie

Al 2 mail gestuurd met vraag over omruilen daarop geen antwoord Leveren oké maar daarna vraag dan wordt het stil

Fijn contact, meedenkend, vlotte levering en goed product.

De informatie die het bedrijf geeft is compleet en leuk gedaan. Tevens kon ik bellen/appen voor vragen. In het verleden, bij een ander bedrijf heb ik wel eens banden ontvangen met droogtescheuren, dat was hier niet zo. De banden zien er vers uit.

goed en snel

Mooie wielen

Mooie wielen geleverd. Alleen as lengte 5,5 cm paste niet. Ik kon de split pen niet door de gaatje krijgen. Maar omdat ik de wieltjes die dag nodig had, heb ik de as wat aangepast.

Op levering

Juiste en vlugge levering

Snelle levering en prima wielen.

Duidelijke side met ruime keuze in allerlei wielen, de wielen die ik nodig had hebben ze ook en voor een goede prijs ter vervanging van mijn oude wielen.

een fractie goedkoper dan Banders.nl

helaas geen 45 graden ventielen

super snel

In de vooravond besteld en de volgende dag om 21.30 uur al bij mij thuis geleverd. Heel goede prijzen en vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon.

Na telefonische info, banden besteld en vlotte afhandeling !

Banden waren nodig voor een steekwagen; de binnenbanden waren nog okay en de deelbare velgjes ook. Na eerst telefonisch contact - voortreffelijke voorlichtende informatie gekregen - de bestelling online gedaan en vlotte afhandeling. Steekwagen is inmiddels weer in gebruik !

Gemakkelijk besteld en keurig binnen afgesproken tijd geleverd.

Aanrader als je bijvoorbeeld een wiel of band voor kruiwagen nodig hebt. Bestellen was gemakkelijk en band werd conform afspraak geleverd.

Snelle en correcte levering.

Zaterdag besteld,maandag erop reeds geleverd, dank voor de snelle levering.

Snelle levering en prima product.

Prima vervanging voor mijn luchtbanden van mijn steekwagen.

Prima en snelle levering

Ik heb een tubeless band besteld. Het was mooi geweest als je bijhorende producten te zien krijgt onderaan je winkelmandje. Zo had ik bijvoorbeeld geen idee van de speciale “lijm” die ik nodig heb bij het monteren van deze band. Gr Dennis

De wieltjes voor de bolderkar waren niet meer te verkrijgen. Gelukkig vond ik hier de juiste binnenband en buitenband om ze te maken. Aan een goede prijs. De service was ook super snel. Communicatie top. Dankjewel voor de goede service.

Vlot geleverd, grote keus

Binnen band

Nadat ik mijn bestelling geplaatst had kreeg ik een bevestiging van de bestelling in de mail. Vervolgens werd ik helemaal op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling dat was zeer prettig. Ik had het bandje nodig voor mijn Barrow (karper kruiwagen) dus kon even niet vissen maar dankzij Lip was dat maar 1 dag en kon ik de volgende dag er alweer op uit. Mijn volgende banden worden bij Lip besteld, voordelig en snel. Bedankt voor de goede service.

79 Moerheimstraat

Dedemsvaart 7701CC